Hop til indhold

Sofie Luxe i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Besøgte efter anden positiv anmeldelse her på siden Sofie i Esbjerg, det var min første gang i denne verden. Men blev meget posistiv overrasket over sofie. Hun er helt nede på jorden og meget talende til at ryste nervøsiteten af en. Jeg fik 30 minutter med facestiting, sorte kys til hende og almindelig sex det var fantastisk.

https://annoncelight.dk/showad/469297

Redigeret af Esbjergboy

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 4 timer siden:

Besøgte efter anden positiv anmeldelse her på siden Sofie i Esbjerg, det var min første gang i denne verden. Men blev meget posistiv overrasket over sofie. Hun er helt nede på jorden og meget talende til at ryste nervøsiteten af en. Jeg fik 30 minutter med facestiting, sorte kys til hende og almindelig sex det var fantastisk.

https://annoncelight.dk/showad/469297

Tak for besøget, det var super frækt. 😊

Skrevet

Vi bliver flere og flere herinde. Det vælter ind med nye medlemmer✌️✌️😳

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 9 timer siden:

Vi bliver flere og flere herinde. Det vælter ind med nye medlemmer✌️✌️😳

Er det et problem man er ny oprettet, så må du da meget undskylde, måske man skulle for nye medlemmer hvis det er indstillingen.

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 2 minutter siden:

Er det et problem man er ny oprettet, så må du da meget undskylde, måske man skulle for nye medlemmer hvis det er indstillingen.

Næh men når man laver en rosenrød anmeldelse få sekunder efter man er oprettet spreder der sig ofte en mistanke vedrørende troværdigheden blandt mange “ældre” brugere.

Nogen kan være reelle nok men vi har set utallige eksempler på at det er ren reklame og fup og svindel.

Det hjælper selvfølgelig altid på troværdigheden hvis en GP har mange gode anmeldelser i forvejen. Og i så fald har hun og/eller hendes eventuelle pimp ikke brug for at oprette falske profiler og lave falske anmeldelser. Men tro mig, der bliver flere og flere af dem. Ligesom der bliver flere og flere fupannoncer på Annoncelight! 😩

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 4 minutter siden:

Næh men når man laver en rosenrød anmeldelse få sekunder efter man er oprettet spreder der sig ofte en mistanke vedrørende troværdigheden blandt mange “ældre” brugere.

Nogen kan være reelle nok men vi har set utallige eksempler på at det er ren reklame og fup og svindel.

Det hjælper selvfølgelig altid på troværdigheden hvis en GP har mange gode anmeldelser i forvejen. Og i så fald har hun og/eller hendes eventuelle pimp ikke brug for at oprette falske profiler og lave falske anmeldelser. Men tro mig, der bliver flere og flere af dem. Ligesom der bliver flere og flere fupannoncer på Annoncelight! 😩

Det er helt fair og jeg kan godt forstå dine argumenter og mening med din kommentar.

Jeg må dog samtidig sige forumet bare kommer til at virke meget lukket for nye brugere når man straks skal forsvarer dig selv.

Forumet har fuld åben læse adgang så der er ikke behov for at lave en profil før man selv ønsker at lave en anmeldelse og det er årsagen jeg først har oprettet nu.

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 11 timer siden:

Det er helt fair og jeg kan godt forstå dine argumenter og mening med din kommentar.

Jeg må dog samtidig sige forumet bare kommer til at virke meget lukket for nye brugere når man straks skal forsvarer dig selv.

Forumet har fuld åben læse adgang så der er ikke behov for at lave en profil før man selv ønsker at lave en anmeldelse og det er årsagen jeg først har oprettet nu.

Det har du da ret i. Men man kan jo som medlem stille spørgsmål og kommentere på anden vis udover at lave anmeldelser. Der er også mulighed for efterlysninger. Og nu også chat.

Så det virker faktisk altid lidt mistænksomt når et nyt medlem straks smider en meget positiv anmeldelse. Det er jo sjældent det modsatte sker.

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 3 timer siden:

Det har du da ret i. Men man kan jo som medlem stille spørgsmål og kommentere på anden vis udover at lave anmeldelser. Der er også mulighed for efterlysninger. Og nu også chat.

Så det virker faktisk altid lidt mistænksomt når et nyt medlem straks smider en meget positiv anmeldelse. Det er jo sjældent det modsatte sker.

Du er uden for en hver form for rækkevidde, jeg tænker vi bare stopper her du vil gerne lege dommer og politi over alle herinde, det er op til dig hvis du ikke har andet at bruge din tid på.

Skrevet
Mrking skrev, for 4 timer siden:

Vi starter jo alle sammen et sted. Nogle af os har også et liv at leve udover at sidde og glo på sexkøberes opslag 24/7.

Giver god mening at man læser med uden at oprette en bruger, indtil man får besøgt ens første, og nu vil dele af oplevelsen, hvorfor man netop opretter sig en bruger.

Skrevet
3inch skrev, for 2 timer siden:

Vi starter jo alle sammen et sted. Nogle af os har også et liv at leve udover at sidde og glo på sexkøberes opslag 24/7.

Giver god mening at man læser med uden at oprette en bruger, indtil man får besøgt ens første, og nu vil dele af oplevelsen, hvorfor man netop opretter sig en bruger.

Det er så din subjektive mening. Og du fatter åbenbart heller ikke min pointe ligesom vores nye medlem heller ikke gør. Det er pudsigt at det næsten altid er fantastiske anmeldelser der kommer fra et nyoprettet medlem! Hvorfor har man ikke samme trang til at dele en elendig oplevelse hvis man følger med fra sidelinjen og fx har haft sit første besøg hos en GP? Du kan ikke bilde mig ind at der statistisk er langt langt flere gode oplevelser at berette om som ny i den verden! Tværtimod!

Det faktuelle er, at det flyder med nye falske profiler og falske anmeldelser! Og ja så vil der ind i mellem være en ægte ny bruger som risikerer at blive mistænkeliggjort lidt eller meget ved en anmeldelse. Tør øjnene…

Skrevet
Esbjergboy skrev, for 3 timer siden:

Du er uden for en hver form for rækkevidde, jeg tænker vi bare stopper her du vil gerne lege dommer og politi over alle herinde, det er op til dig hvis du ikke har andet at bruge din tid på.

Føler du dig krænket?

Skrevet
Mrking skrev, for 3 timer siden:

Føler du dig krænket?

Hold nu kæft med dit bs mr. King.

Hvem fanden er du at sidde og diktere hvad andre bør gøre og ikke bør gøre? Det er så pinligt at se, hvor overbevist du er om, at du har gennemskuet noget. Du har ikke gennemskuet en skid. Du har en antagelse — og så har du skrevet et helt forsvarsskrift for at få den til at lyde intelligent. Du har ingen dokumentation for, at anmeldelsen er falsk – du har bare besluttet dig for, at den må være det, fordi brugeren er ny. Andre steder får nye brugere at vide, at hvis de vil accepteres må de selv bringe noget til bordet. Nu gør trådstarter det, så er det også galt?

Og så topper du dit ynkelige bidrag med ‘tør øjnene’, som om du lige har afsløret en omfattende svindelsag. Du har i virkeligheden bare har opdaget, at folk kan finde på at oprette en bruger, når de har lyst til at dele en oplevelse.

Du laver stort set ikke andet end at sidde herinde og provokere og nedgøre andre med dumsmarte kommentarer. Du må godt nok have et indholdsløst liv.

Redigeret af Fræki5minutter

Skrevet
Mrking skrev, for 6 timer siden:

Det er så din subjektive mening. Og du fatter åbenbart heller ikke min pointe ligesom vores nye medlem heller ikke gør. Det er pudsigt at det næsten altid er fantastiske anmeldelser der kommer fra et nyoprettet medlem! Hvorfor har man ikke samme trang til at dele en elendig oplevelse hvis man følger med fra sidelinjen og fx har haft sit første besøg hos en GP? Du kan ikke bilde mig ind at der statistisk er langt langt flere gode oplevelser at berette om som ny i den verden! Tværtimod!

Det faktuelle er, at det flyder med nye falske profiler og falske anmeldelser! Og ja så vil der ind i mellem være en ægte ny bruger som risikerer at blive mistænkeliggjort lidt eller meget ved en anmeldelse. Tør øjnene…

Knejt, forestil dig du er ny i gamet, og du har din første oplevelse, måske anden oplevelse nogensinde. Den er heldigvis rigtig rigtig god, og nu vil du dele ud af din oplevelse, og give tilbage til det fællesskab der fik dig i gang, men så bliver du mødt af en eller anden skeptisk gammel mand, der åbenbart ikke synes det er okay at starte ud med en god oplevelse. Skal de nye så først vente til de har en dårlig oplevelse før de må dele eller hvordan?

Hvis du har brugt ting som Trustpilot, så oprettede du dig vel ikke lang tid før du ville lave første anmeldelse vel? Du oprettede dig da det blev relevant efter en god eller dårlig oplevelse med et sted.

Overvej alle dem der er i samme verden som os, men som ikke deler ud af deres erfaringer. De har dem bare for sig selv indtil de måske får en virkelig virkelig god en, som de så vælger at dele ud af.

Jeg er ved at runde de 50 besøg/besøgende, men det er sgu da langt fra alle jeg anmelder, medmindre det stikker i unormalt den gode eller dårlige ende.

Skrevet

Der er ingen grund til at svare MrKing. Han er åbenbart helt uden for pædagogisk rækkevidde. Han laver vitterligt nærmest ikke andet end at sidde og skrive negativt på alles opslag, som om det er hans eneste hobby. På et tidspunkt bliver det bare pinligt at se på.

Skrevet
Sofie Luxe skrev, 1 time siden:

Der er ingen grund til at svare MrKing. Han er åbenbart helt uden for pædagogisk rækkevidde. Han laver vitterligt nærmest ikke andet end at sidde og skrive negativt på alles opslag, som om det er hans eneste hobby. På et tidspunkt bliver det bare pinligt at se på.

Jeg kunne ikke lade være. Han er ynkelig. Alt imens en ny debattør sidder og mister lysten til at deltage. Ved ikke hvad det er for en underlig kultur herinde blandt enkelte medlemmer.

Skrevet
Sofie Luxe skrev, 1 time siden:

Jeg er fuldstændig enig med Mrking. Jeg tar aldrig nyoprettet profilers anmeldelse seriøst. En pige der er værd at besøge skal nok få masser af gode anmeldelser, både fra nye og gamle profiler. Ta blot ungarske Melinda. Hun har et hav af gode anmeldelser. Hvis en kvinde er så go som hende, kommer de gode anmeldelser af sig selv. Jeg går altid udenom piger der kun har anmeldelser fra nyoprettede brugere. De er ikke værd at bruge tid på, før der kommermin 10 positive anmeldelser fra ældre brugere

Skrevet
Tinas mand skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er fuldstændig enig med Mrking. Jeg tar aldrig nyoprettet profilers anmeldelse seriøst

Tinas mand skrev, for 8 minutter siden:

Jeg går altid udenom piger der kun har anmeldelser fra nyoprettede brugere. De er ikke værd at bruge tid på, før der kommermin 10 positive anmeldelser fra ældre brugere

Vilde udtalelser… I har simpelthen indført et kvalitetsstempel på dem, baseret på debattørernes anciennitet?

Redigeret af Fræki5minutter

Skrevet
Fræki5minutter skrev, for 6 minutter siden:

Det er en grotesk logik: Kvinder bliver gjort til produkter, der skal kvalitetsgodkendes af en flok mænd, før de anses for værd at bruge tid på.

Det er en ret vild formulering. I har simpelthen indført et kvalitetsstempel på dem, baseret på debattørernes anciennitet?

Nææ. Men de gode piger behøver ikke anmeldelser fra nye profiler. Det kommer helt af sig selv. Både fra ny og gamle profiler

Skrevet
Tinas mand skrev, for 29 minutter siden:

Jeg er fuldstændig enig med Mrking. Jeg tar aldrig nyoprettet profilers anmeldelse seriøst. En pige der er værd at besøge skal nok få masser af gode anmeldelser, både fra nye og gamle profiler. Ta blot ungarske Melinda. Hun har et hav af gode anmeldelser. Hvis en kvinde er så go som hende, kommer de gode anmeldelser af sig selv. Jeg går altid udenom piger der kun har anmeldelser fra nyoprettede brugere. De er ikke værd at bruge tid på, før der kommermin 10 positive anmeldelser fra ældre brugere

Hvis vi kigger på Kings profil, så er hans første bidrag til Eroguide også en advarsel for en GP. Hvor er troværdigheden i det? Han siger selv hans profil kun var oprettet for at advare andre.

Hvad er forskellen om det er en spritny bruger der giver en god eller dårlig anmeldelse?

10 anmeldelser er sgu da for vildt. Bestil 15 minutter hvis du ikke har råd til mere, og lev livet.

Skrevet
3inch skrev, for 54 minutter siden:

Hvis vi kigger på Kings profil, så er hans første bidrag til Eroguide også en advarsel for en GP. Hvor er troværdigheden i det? Han siger selv hans profil kun var oprettet for at advare andre.

Hvad er forskellen om det er en spritny bruger der giver en god eller dårlig anmeldelse?

10 anmeldelser er sgu da for vildt. Bestil 15 minutter hvis du ikke har råd til mere, og lev livet.

15 min, så hellere undvære. Gider ikke under en time.

Skrevet
Sofie Luxe skrev, for 4 timer siden:

Det ynkelige her er når ludere blander sig i debatter der omhandler dem selv og deres falske profiler skamroser dem selv. Og sviner dem til der ikke har haft en positiv oplevelse hos hende. Og det patetiske er når alle heltene kommer ridende ind og skal frelse prinsessen. Mænd der er så bundnaive at det skriger til himlen.

I den her sammenhæng vil jeg mægtig gerne være uden for jeres pædagogiske rækkevidde. Uden at jeg tror at nogen af jer overhovedet forstår begrebet.

Det mest pinlige herinde er nok alligevel de mænd som bl.a. “Verner Jensen” som har 2 eller flere profiler. Disse profiler bruges så til at understøtte egne synspunkter bare skrevet med flere profiler så det fremstår som om man er rørende enige og lave fælles front mod personer man er uenige med. Det bliver bare rigtigt pinligt når man kommer til at afsløre sig selv som fx gode Verner som glemte hvilken profil han brugte i sin ilterhed og kom til at svare med den “forkerte”! 🤦🏽🤦🏽😆

Det her forum er på vej til at blive overtaget af luderne og deres bagmænd hvis vi ikke er kritiske overfor profiler og anmeldelser og ikke mindst ludernes åbenlyse interageren i dette forum. Men vil man snydes so be it. Tak for i dag.

Skrevet
Fræki5minutter skrev, for 7 timer siden:

Hold nu kæft med dit bs mr. King.

Hvem fanden er du at sidde og diktere hvad andre bør gøre og ikke bør gøre? Det er så pinligt at se, hvor overbevist du er om, at du har gennemskuet noget. Du har ikke gennemskuet en skid. Du har en antagelse — og så har du skrevet et helt forsvarsskrift for at få den til at lyde intelligent. Du har ingen dokumentation for, at anmeldelsen er falsk – du har bare besluttet dig for, at den må være det, fordi brugeren er ny. Andre steder får nye brugere at vide, at hvis de vil accepteres må de selv bringe noget til bordet. Nu gør trådstarter det, så er det også galt?

Og så topper du dit ynkelige bidrag med ‘tør øjnene’, som om du lige har afsløret en omfattende svindelsag. Du har i virkeligheden bare har opdaget, at folk kan finde på at oprette en bruger, når de har lyst til at dele en oplevelse.

Du laver stort set ikke andet end at sidde herinde og provokere og nedgøre andre med dumsmarte kommentarer. Du må godt nok have et indholdsløst liv.

Jeg har ihvertfald gennemskuet dig. Og du er så ubegavet at jeg ikke engang gider diskutere det her med dig. 🤡🤡🤡

Men hey, KalundborgMature liker dine kommentarer så du har nok alligevel fat i noget ✌️🤦🏽🤦🏽🤦🏽

Skrevet

@Mrking -Trump har brølt endnu en gang. Ve dig, hvis du har en anden holdning/mening end han har, for så må du forberede dig på den ene møgspand lort i hovedet efter den anden. 😆

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.