Hop til indhold

Jessy Aalborg holder ikke aftale

Featured Replies

Skrevet

Jessy: https://annoncelight.dk/showad/468897

Jeg er nu blevet brændt af 2 gange af hende på 3 dage..

Jeg skrev til hende tirsdag for tid, hvor hun siger hun kan onsdag morgen kl 8:30. Vi aftaler og jeg får det bekræftet om aftenen.

Om morgenen svarer hun ikke og telefonen er slukket. Så jeg giver op efter en halv time.

Hun skrev så sen eftermiddag og undskyldte med at hun havde fået det dårligt. Fair nok, vi aftaler en tid her fredag morgen. Igen bekræfter vi dagen inden, og igen her til morgen svarer hun ikke og har telefonen slukket..

Det er ellers ærgeligt, for hun ser ud til at have gode anmeldelser.

Skrevet

Hmm er spændt på imorgen, har en aftale med hende klokken 11 og hver gang jeg har skrevet med hende er der kommet svar med det samme også idag da jeg skrev for at bekræfte aftalen

Skrevet

Hun plejede at være ekstrem populær i det nordjyske. Det kan være at det måske er lidt overvældende at være tilbage.

Har aldrig besøgt hende, men hun er altid blevet rost til skyerne :)

Skrevet
rupsaz skrev, for 11 minutter siden:

Hun plejede at være ekstrem populær i det nordjyske. Det kan være at det måske er lidt overvældende at være tilbage.

Har aldrig besøgt hende, men hun er altid blevet rost til skyerne :)

Jeg skrev lidt med hende en dag for at høre om hun havde tid. Hun skrev hun var fuldt booket og den første kunde havde besøgt hende kl 5 om morgenen den dag 😅 Så tror hun har haft ret så travlt.

Skrevet

Jeg havde en aftale med hende forleden hvor jeg blev brændt af. Fik en undskyldning et par dage senere med en forklaring og en ny aftale, som hun dog spurgte om vi kunne udsætte til i dag.

Jeg kan konstatere, at jeg nu 2 gange på samme uge, har siddet, stået og gået rundt om den samme bænk blot for at vente forgæves og uden at få svar. Hverken på sms eller opkald.

Jeg kan kun sige, at man føler sig pænt dum når man 2 gange på samme uge, har ventet over en time forgæves med tanken på, at hun jo kan være faldet i søvn, have en aftale der trækker ud etc.

Jeg har ellers før haft gode oplevelser med Jessy og netop derfor glædet mig til et gensyn. Jeg har intet ondt at sige og håber da også ( måske en smule naivt) at der igen er tale om en pludselig opstået et eller andet..

Nu vil jeg i hvert fald hjem i varmen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.