Hop til indhold

Er det en ting og blive kontaktet af "pimps"?

Featured Replies

Skrevet

Min kæreste er ny i gamet og stille roligt begyndt og grave lidt mere ind i det, her fornyligt er hun begyndt og få nogen beskeder med om hun vil "fikses" til huse / byer, er det "pimp" sprog for at en "bagmand" gerne vil leje hende?

Det selvfølgelig ikke noget hun vil gøre i men hun er stadig ved og lære det hele, jeg har selv gravet lidt og kan se alle nummerere de skriver fra er fra klinikker så det i hvert fald ikke kunder.

Skrevet
  • Author
Den store stav skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan arrangere man et møde med din kæreste? Hendes alder?

Hun har annonce på annoncelight når hun er aktiv, vi fortrækker kunderne selv finder hende hvis det er den type man leder efter men hun er i start 30'erne.

Skrevet
  • Author
bleuberry skrev, for 2 minutter siden:

Det må da nærmest være ulovligt efter rufferiloven...

Jeg tænker også det muligvis går mod straffelovens § 262 a, men af hvad man lige så stille og roligt finder ud af så mange klinikker drevet ulovligt men der sker ikke meget i Danmark.

Ham den ene der skrev driver nogen "bordeller" i Skive og har været i TV med det men han er stadig godt i gang.

Skrevet

Jeg har aldrig tjekket op på hvem som var bag. Men har da af og til fået tilbudt “et hus jeg kunne låne”. Hvad som ville ha været på adressen hvis jeg havde takket ja vides ikke. Så måske er det en ting??

Nogen gange er historien også de passer hus i ferie el lign. For nogen de ikke kan lide om jeg vil have kunder der og med vilje svine møblerne til. Temmelig frastødende ide.

Skrevet

SweettieDK skrev, for 55 minutter siden:

Nogen gange er historien også de passer hus i ferie el lign. For nogen de ikke kan lide om jeg vil have kunder der og med vilje svine møblerne til. Temmelig frastødende ide.

Den har jeg også fået, med at han passede huset og ikke kunne lide dem. Wtf.. 😅 håber ikke nogen gør det..

Skrevet
KærestemedGP skrev, for 5 timer siden:

Ham den ene der skrev driver nogen "bordeller" i Skive og har været i TV med det men han er stadig godt i gang.

Var det ham der var søn af en kendt person?? Så godt udsendelsen og undrede mig over, at man på tv kan stå og sige "Jeg tager 40-50% af omsætningen" og der så ikke sker noget???

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 40 minutter siden:

Var det ham der var søn af en kendt person?? Så godt udsendelsen og undrede mig over, at man på tv kan stå og sige "Jeg tager 40-50% af omsætningen" og der så ikke sker noget???

Tror han går under navnet Låsby Svendsen.

Han var i TV for nogen år siden men tilbyder åbenbart stadig de samme huse, hun har næsten lige fået tilbudt det hvide hus i Skive på Holstebrovej .

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.