Hop til indhold
Onslow

Indsætning af billede fra egen harddisk

Recommended Posts

Burde det ikke kunne lade sig gøre ved at klikke på billedværktøjet og så indsætte filnavn i dialogboksen?

 

Eller hvordan gør man ellers?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, du skal uploade billedet vores server, før vi kan vise billedet. Vi har jo ikke adgang til filerne på din harddisk. 

 

Lige under tekstfeltet, kan du vedhæfte filer til dit indlæg, hvis du bruger den fulde editor. Ellers klik på knappen "Brug fuld editor", som er lige ved siden af "Svar" knappen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu en snes gange forsøgt at sætte et billede ind i en tråd i fuld størrelse.

 

Men det bliver altid som en vedhæftet fil i stedet for.

 

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Onslow skal nok gemme sin tak lidt, for jeg har prøvet dette og får kun thumb ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu en snes gange forsøgt at sætte et billede ind i en tråd i fuld størrelse.

 

Men det bliver altid som en vedhæftet fil i stedet for.

 

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man gør det.

 

Det kan du gøre ved at klikke på billed knappen i værktøjslinjen.

Derefter "copy-paster" du hele URL'en fra adresselinien ( fx. http://www.eroguide.dk/forum/test.jpg) ind i den dialogboks, som kommer frem og trykker ok. 

 

Tryk evt. på knappen: "Preview besked" for at se om billedet kommer frem i indlægget inden du indsender. 

 

Jeg tror faktisk ikke, at det er tilladt at dele billeder, som man ikke selv ejer rettighederne til, så jeg vil nok ikke gøre det :wink:

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du gøre ved at klikke på billed attachicon.gifUdklip.PNG knappen i værktøjslinjen.

Derefter "copy-paster" du hele URL'en fra adresselinien ( fx. http://www.eroguide.dk/forum/test.jpg) ind i den dialogboks, som kommer frem og trykker ok. 

 

Tryk evt. på knappen: "Preview besked" for at se om billedet kommer frem i indlægget inden du indsender. 

 

Jeg tror faktisk ikke, at det er tilladt at dele billeder, som man ikke selv ejer rettighederne til, så jeg vil nok ikke gøre det :wink:

 

Billedet bliver kun vist i størrelsen hvor originalbilledet forefindes, med mindre du redigerer det i et billed program inden. :)

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du gøre ved at klikke på billed attachicon.gifUdklip.PNG knappen i værktøjslinjen.

Derefter "copy-paster" du hele URL'en fra adresselinien ( fx. http://www.eroguide.dk/forum/test.jpg) ind i den dialogboks, som kommer frem og trykker ok. 

 

Tryk evt. på knappen: "Preview besked" for at se om billedet kommer frem i indlægget inden du indsender. 

 

Jeg tror faktisk ikke, at det er tilladt at dele billeder, som man ikke selv ejer rettighederne til, så jeg vil nok ikke gøre det :wink:

Titty,

 

det er jo ikke det, der bliver spurgt om, og jeg må give BX ret m. h. t. min for tidlige tak.

 

Hvorfor kan nogle brugere indsætte billeder fra harddisken og andre ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titty,

 

det er jo ikke det, der bliver spurgt om, og jeg må give BX ret m. h. t. min for tidlige tak.

 

Hvorfor kan nogle brugere indsætte billeder fra harddisken og andre ikke?

 

Jeg svarede på TommyHansen's spørgsmål :)

Jeg kan dog se i en anden tråd, at han har fundet ud af, hvordan man indsætter bileder i fuld størrelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...