Hop til indhold

Nogen som har erfaring med pige bag mailen [email protected]

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Er der noge som har erfaring med pigen (hvis det overhoved er det) bag mailen [email protected]?

Jeg skrev en annonce at jeg søger for fast moden kvinde og “susanne” svarede. Hun kører ud til 495kr fast i hendes campingbil/vogn.

Hun vil have forudbetaling til ydelse, og det er fair nok, men jeg skriver jeg gerne vil mødes først for at se hvad og hvordan (i det at jeg ikke har prøvet det før). Hun vil gå med til 295kr nu + 200kr når vi mødes ved straksoverførsel. Skriver at jeg betaler kontanter eller mobilepay. Hun spørger efter mit nr da hun gerne vil sende anmodning!

Og der er alt for mange red flags for mit vedkommende. Jeg vil ikke bare sende nr som det.

så derfor. Er der nogen som har erfaringer med hende og vil lyse lidt på den kommunikation jeg har med “Susanne”.

På forhånd tak.

Skrevet

Det er jo dig der har søgt efter et besøg, så der er næppe nogen der kender hende, med mindre hun selv har en annonce.

Har hun det vil det hjælpe med et link til denne

Skrevet
luckykim skrev, for 18 minutter siden:

Hun vil gå med til 295kr nu + 200kr når vi mødes ved straksoverførsel

Grunden til at "hun" ønsker straksoverførsel , er at du ikke kan se hvem du sender til og en straksoverførsel kan ikke tilbageføres af din bank.

luckykim skrev, for 21 minutter siden:

Hun spørger efter mit nr da hun gerne vil sende anmodning!

"hun" skriver sikkert at du skal overføre pengene til "en ven" og du får en anmodning fra Bjarne Bums!

Du har nok allerede fundet ud af hvem "Susanne" er 😉

Lad være med at sende penge, betal først når du står ansigt til ansigt med pigen. Med mindre du vil bolles godt og grundigt bagi 😄

Redigeret af lille_peter

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Det er jo dig der har søgt efter et besøg, så der er næppe nogen der kender hende, med mindre hun selv har en annonce.

Jo, det har du ret I. Men det kan være hun er kendt hvis nogle andre har stødt på denne mail før.

Jeg har kigget lidt omkring (på de sider jeg kender) og har ikke mødt denne mail nogen steder.

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, Lige nu:

@luckykim hvor har du set den mail adresse?

Som @TheVoice skriver vil et link til den annonce du har set være en hjælp.

Ingen link til annonce. “Hun” skrev direkte til mig da jeg søgte en pige til fast aftale.

Skrevet

Og det er så derfor man ikke henvender sig på mænds kontaktannoncer. Jeg er ligeglad hvor fake den mail måtte være.

Hvor blev diskretionen af.

@luckykim hvordan ville du have det hvis du havde skrevet til en piges annonce og hun efterspurgte viden om personen bag din mail.

Spørgsmålet går også ud til Jer andre som har svaret på indlægget.

Er det ok fordi det er mail i stedet for telefonnummer. Hvis vi piger begyndte på det kan vi ikke vide om det er ægte eller falsk navn som er brugt.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

SweettieDK skrev, for 15 minutter siden:
SweettieDK skrev, for 16 minutter siden:

Og det er så derfor man ikke henvender sig på mænds kontaktannoncer. Jeg er ligeglad hvor fake den mail måtte være.

@luckykim hvordan ville du have det hvis du havde skrevet til en piges annonce og hun efterspurgte viden om personen bag din mail.

Er det ok fordi det er mail i stedet for telefonnummer. Hvis vi piger begyndte på det kan vi ikke vide om det er ægte eller falsk navn som er brugt.

SweettieDK skrev, for 16 minutter siden:

Faktisk vil jeg havde det helt fint. Det er helt fair at man efterspørger. Og hvis jeg har intet at skjule vil jeg være ligeglad at min mail bliver brugt diverse steder om “anmeldelser” og advarsler.

Og mht diskretionen så er det nemlig lige præcis derfor man spørger om dette. Hvor er diskretionen forsvandt fra hendes mail da hun efterspurgt min nr til mobilepay mht forudbetalingen.

Det skal siges at jeg har tilbudt hende betaling på stedet for første gang og så forudbetalling fremmedrettet. Sjovt nok…stoppede kommunikation efter det ;)

Og mon ikke at det er fake mail som hun bruger? Lige som os alle andre med opdigtet brugernavn, mail og taletidskort telefon numre ;)

Jeg forstår udmærket dit besked. Og jeg giver dig også ret i det men mit spørgsmål går ikke på hvem personen bag mailen er men udelukkende på hvis nogen kender og kan sige noget om den person.

Vh

Skrevet
luckykim skrev, for 39 minutter siden:

Faktisk vil jeg havde det helt fint

Ok. Tror du er i mindretal med den holdning. Og synes det er en træls sti at komme ned af. Hvor vidt du ville stoppe med at være anonym overfor personen ved udlevering af telefonnr. Er mig urelevant.

Du udlevere en kontakt oplysning du har fået i offentlig forum.

Tænker ikke det skal blive måden vi gør tingene på herinde.

Og jo nogen bruger deres egen mail med ægte navn ved henvendelse. Det har jeg personligt oplevet flere gange. Så skulle jeg gøre som dig er der minimum 50/50 chance for jeg dox’er en kundens borgerlige navn.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.