Hop til indhold

Kris fra Scandic Ladies

Featured Replies

Skrevet
Sexlyst skrev, for 26 minutter siden:

Det kan til stadighed forbløffe mig, at dette forum, selv denne tråd, ofte ender med en omgang moralprædiken. Stod det til mig, skulle spørgsmålet om moral træde i baggrunden for spørgsmål om legalitet. Så længe vi holder os inden for loven, burde dette forum vel handle om at videreformidle vores erfaringer til gavn og glæde for hinanden. Det er vel et “brugerforum”?

Denne tråd er en anmeldelse, og jeg er enig i, at den er løbet af sporet.

Den moralske diskussion kan tages i Generel Debat, hvor der jo allerede er en beslægtet tråd om unge, østeuropæiske piger.

Min mening...

Redigeret af køb dansk

Skrevet

@drmabuse Det fatter jeg ikke at nogen kan tænde på…men det jeg vil frem til er at det jo er ligegyldigt, hvad jeg synes om hvad andre tænder på 🙏🏻😀 Lad folk synes hvad de vil og pas din egen butik er min holdning (forudsat at vi taler om lyster på den rigtige side af lovgivningen naturligvis)

Men jeg skal ikke pisses på af hverken teenagere eller midaldrende 😜🤣

Skrevet
drmabuse skrev, for 1 time siden:

Hvis du har en reel pointe så del den endelig med os andre, det klæder dig ikke at komme med passivt-aggressive stikpiller som, for mig at se, lugter af brødnid. Ingen af os ved noget om hvorfor Kris har valgt at arbejde i faget, måske nysgerrighed? Måske for at finansiere sine studier? Måske en helt tredje grund. Hun virkede meget afklaret -og meget moden af sin alder.

Det du har citeret var egentlig bare mit svar på en kommentar jeg var tagget i☺️.. Du må spørge ham hvorfor han fandt det nødvendigt at fortælle om hendes velanmeldthed som er det jeg svarer på der..

Skrevet
dhnmdst skrev, for 1 time siden:

Og da slet ikke sådan som du udskammer folk med andre lyster end dig selv og dit korps af moralske vogtere

Denne diskussion drejer sig slet ikke om hvilke lyster, den enkelte har. Men om man reelt bekymrer sig om de unge pigers ve og vel. Om man har samvittighed og empati nok til at undersøge og bekymre sig om de forhold, de arbejder under. Eller om man bare lukker øjnene og kun bekymrer sig om den næste udløsning - allerhelst hjulpet på vej af en purung pige.

Skrevet
ToxicWaste skrev, den 28.9.2026 at 22:50:

Man skal godt nok være lidt af en kold skid for at kunne glædes over, at man får sit behov dækket, når hun ikke virker til at være til stede. Sætter det overhovedet ikke nogen tanker i gang?!

En kold skid? I mine øjne er de nogle svin, når man tænder på en person, der ikke virker til stede.🤔 Men det er måske tanken om tvang der tænder

Skrevet
Slemmefyr1 skrev, den 29.9.2026 at 11:24:

det er lidt mærkeligt at vi midaldrende mænd syntes at det er helt fantastisk at tømme vores dna ind i munden på en pige, der er yngre end vores egne børn

Tjah, men så må vi jo prøve at forstå, at vi er forskellige med forskellige behov. Et eller andet sted kan jeg da godt se, at det kan være fedt at få fat i en helt ny og "uskyldig" pige, og kneppe hende godt igennem, så hun kan mærke, hvem der bestemmer. Så kan hun lære det, den lille luder! Og måske har man en skide-irriterende teenagedatter, som godt kunne trænge til at få en omgang...

Eller hvad??? Hvorfor skal de være SÅ unge?

NB: Dette handler ikke om Kris eller denne anmeldelse, men er inspireret af tonen i nogle tidligere omtaler af meget unge piger

Redigeret af køb dansk

Skrevet
ToxicWaste skrev, den 29.9.2026 at 21:19:

Men om man reelt bekymrer sig om de unge pigers ve og vel. Om man har samvittighed og empati nok til at undersøge og bekymre sig om de forhold, de arbejder under.

Burde du egentlig ikke besøge hende så? Det er vel den bedste måde at undersøge og få en ide om, hvordan hun har det. Og @JenniferRomantica burde vel invitere hende på frokost? Det er annonceret på slady, at hun er til 20/10, så du kan jo se, om en frokostinvitation har samme effekt som sidst.

Og så er par et generelle ting:

• Ord som "metaltræt" og "ikke til stede" er kun brugt af skeptikerne (som antageligt ikke har mødt hende). Det er altså fortolkning oven på, at én anmelder har sagt "lidt til den passive side" og "ikke særligt indlevende".

• Kris har altså ikke ændret væremåde (ingen metaltræthed). Hun var også lidt til den passive side for en måned siden, da jeg besøgte hende, nok fordi hun er en smule genert af natur og ny i jobbet. Men hun var stadig smilende og i godt humør hele vejen. Det siger altså intet om hendes lyst, men mere om hendes væremåde og/eller evner. Og GP'er er altså meget forskellige. Jeg har oplevet andre meget velanmeldte piger være mere passive og mindre indlevende, inklusiv en meget populær dansk pige.

• Til al den snak om, hvor ulækkert det er. Ikke alle købere er 50+. Jeg siger ikke, at alle Kris' kunder er 20-25 år gamle. Det er de tydeligvis ikke. Jeg vil bare minde om, at vi ikke alle går og ser en 40-årig, som hverken ung, jævnaldrende eller lækker. Og vi har vist alligevel vedtaget at de unge "baltiske" piger nok er lidt ældre, end der står. Hvilket vil sige, at de ikke er yngre end fx Lille Liv. Men vi hører ikke meget om, hvor ulækkert det er, at så mange gamle mænd gerne vil give Liv den i nr. 2?

• Kan vi ikke være enige om, at det er ligegyldigt, om "hjælperen" er en mand eller en kvinde. Det skinner lidt igennem hos nogle, at det er ekstra ulækkert, hvis det er en mand.

• Hvis en bagkvinde har præcis den samme økonomiske aftale som mutter på et dansk lysthus, altså en fast pris pr. dag for at være telefon- og kalenderpasser, (og pigen er her frivilligt,) hvor frastødende er det så egentligt? (Lovligt er et andet spørgsmål!)

• Så lad os holde os til det, der tæller. Nemlig det fuldstændigt legitime og relevant spørgsmål om, hvorvidt pigerne har det godt, er her frivilligt, ikke får frataget halvdelen af deres indtjening, og om forholdene i øvrigt er lovlige. Jeg opfordrer blot til at analysere mere og overfortolke mindre.

(PS: Jeg er med på, at andre af de "baltiske" piger har efterladt mindre gode indtryk af deres ve og vel. Kan det skyldes en hård bagmand? Det kan jeg slet ikke udelukke. Det kan også skyldes, at de er fra Ukraine, og at deres liv er halvt ødelagt; at de ikke ønsker dette job, men at de ser det som deres bedste/eneste vej mod en bedre fremtid.)

Skrevet

@MichellinMan det kunne klæde dig at finde oplysningerne om Petite Elizabeth før du bruger ord som “mindre heldige indtryk”..

Og nej det er bestemt ikke ligegyldigt om det er en bagmand eller om det er en bagkvinde.. Mænd vil altid have en fysisk fordel over kvinder en forskel der mentalt også er større når vi taler især unge kvinder.. Der er også noget psykologisk i det som jeg ikke forventer en mand kan forstår eller straks selv konkluderer..

Og det er uden overhoved at tænke på “Loverboy” metoden.. Hvor det helt 100% ikke er ligegyldigt om det er en mand eller kvinde🤷🏼‍♀️..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

@JenniferRomantica - kan du huske om Petite Elizabeth var fra de baltiske lande? For så er det jo nok samme bagmand/mænd der står bag Elizabeth, som står bag pigerne fra Scandic Ladies.

Skrevet

@JenniferRomantica

Jeg synes altså (igen), at du har svært ved ikke at være nedladende. Jeg siger det kun, fordi det ikke er første gang du er nedladende uden at det var meningen (se "Opsøgende salg"), hvor du i øvrigt også bragte Elizabeth op, og forsøgte at tegne et billede af, at hun da også fik gode anmeldelser.. og så linkede du til en tråd, hvor der blev beskrevet, at hun græd. Super anmeldelse!

JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

@MichellinMan det kunne klæde dig at finde oplysningerne om Petite Elizabeth før du bruger ord som “mindre heldige indtryk”..

Der er også noget psykologisk i det som jeg ikke forventer en mand kan forstår eller straks selv konkluderer..

Jeg synes i stedet, at du skulle prøve at læse mit sidste punkt igen. Jeg forsvarer ikke bagmændene. Jeg forsøger bare at opfordre til, at vi holder øjnene på bolden.

Og jeg forstår slet ikke, hvad der var galt med min formulering om "mindre gode indtryk". Skulle jeg havde skrevet "dårlige indtryk" for at du var tilfreds? Er det dér, vi er?

Mand vs. kvinde.. Nu handlede det altså ikke om trusler og psykologi, men blot om, hvorvidt det er værre "at det er en mand man skriver med", end hvis det var en kvinde. Det lyder, som om at det i din verden er en bandit, hvis det er en mand (fordi han jo kan true pigen), men slet ikke så slemt, hvis det er en kvinde (for hun kan jo ikke udøve psykologisk pres og da slet ikke true, for kvinder er jo engle!). Det er sgu lettere sexistisk. I øvrigt glemmer du, hvilken psykologisk fordel netop kvinder har, idet de har en helt anden mulighed for at skabe tryghed og opbygge et nært forhold til en ung pige. De berygtede loverboys i Rumænien brugte kvinder (3-4 stk), og du har nok også hørt, hvor vigtig frk. Maxwell var for sin herre.

Jeg synes bare, at du skal invitere hende så! Men jeg kan ikke finde på andet end at skrive til hende på WA eller Nympho 🤷‍♂️

Skrevet

@MichellinMan nu var det ikke den eneste anmeldelse af Petite Elizabeth og i en af trådene vil du endda se en der forsvarer at det ikke alt kan have været skidt for hende fordi hun havde været glad da han besøgte hende..

Du kan kalde mig sexistisk alt det du vil men på et tidspunkt så må man se realiteten i øjnene.. Der bliver bare begået utrolig meget vold imod kvinder fra mænd og tager man det på verdens plan så det jo så sygt et tal at man ikke kan andet end himle med øjnene..

Skrevet

@JenniferRomantica

Javist, men emnet var ikke vold. Det var telefonpasning af en mand. Det er det, du har omtalt adskillige gange i diverse tråde. Og der mener jeg ikke, at køn betyder noget.

Og det faktum, at mange voldsgerninger begås af mænd, gør jo ikke en voldsgerning begået af en kvinde mindre slem. Det er i princippet sådan du argumenterer.

Skrevet
Cornell skrev, for 4 timer siden:

@JenniferRomantica - kan du huske om Petite Elizabeth var fra de baltiske lande? For så er det jo nok samme bagmand/mænd der står bag Elizabeth, som står bag pigerne fra Scandic Ladies.

Kære @Cornell kan du prøve at redegøre for logikken i dit ræsonnement ? Det kunne jo tænkes at der er flere managers fra de Baltiske lande, men hvis man vil piske en stemning op, så kan jeg godt se din logik.

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg troede man kunne udlede af det jeg skrev at jeg selvfølgelig mente at det gør risikoen for at en kvinde har svære ved at slippe væk, har mere at frygte osv osv osv osv når det er en mand der “manager” dem..

Kære @JenniferRomantica du bliver ved med at komme med små stikpiller og slet skjulte anklager og bruger anekdotisk bevisførelse, det fremmer ikke ligefrem kvaliteten af debatten. Har du eller andre beviser for at Kris eller de andre unge piger er her under nogen former for tvang?

ToxicWaste skrev, den 29.9.2026 at 21:19:

Denne diskussion drejer sig slet ikke om hvilke lyster, den enkelte har. Men om man reelt bekymrer sig om de unge pigers ve og vel. Om man har samvittighed og empati nok til at undersøge og bekymre sig om de forhold, de arbejder under. Eller om man bare lukker øjnene og kun bekymrer sig om den næste udløsning - allerhelst hjulpet på vej af en purung pige.

Helt enig @ToxicWaste jeg er flere gange gået i døren hvis der var noget der ikke stemte. Uanset pigens alder og nationalitet har vi som kunder et ansvar for at behandle dem godt og være sammen med dem som mennesker, ikke sex dukker. Vi bør også gribe ind hvis en pige virker kuet eller virker utryg ved situationen. Til gengæld bør vi holde os for gode til at pege fingre at andre hvis lyster ikke stemmer overens med vores og moralisere uden at have noget belæg for det.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 3 minutter siden:

Kære @JenniferRomantica du bliver ved med at komme med små stikpiller og slet skjulte anklager og bruger anekdotisk bevisførelse, det fremmer ikke ligefrem kvaliteten af debatten. Har du eller andre beviser for at Kris eller de andre unge piger er her under nogen former for tvang?

Har jeg sagt hun er det.? Jeg tror jeg heeeele vejen igennem har sagt at jeg fuldstændig ligeglad med om hun så bliver behandlet som en prinsesse så længe der er nogen der tager en del af hendes penge🤷🏼‍♀️.. Men har du bevis på det modsatte.?

Og jeg er helt sikker på hun er en del af samme gruppe der havde Anora i landet der underligt nok blev sendt hjem kort før min aftale med hende uden så meget som en besked.. Jeg er også helt sikker på hun er en del af den samme gruppe som den pige der lige nu fortælles som værende medicineret på den ene eller anden hvis.. Det er bare kæmpe røde flag for mig..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.