Hop til indhold

Kris fra Scandic Ladies

Featured Replies

Skrevet

Kære venner, som tidligere beskrevet har jeg indtil videre anmeldt tre af pigerne fra “Scandic Ladies”. I eftermiddagen er turen kommet til Kris. Skriv hvis der er “noget I skal have med” 😘.

Anmeldelse følger…

Kris

Redigeret af Sexlyst
Bedre overskrift.

• Sexlyst changed the title to Kris fra Scandic Ladies
Skrevet

Jeg er meget nysgerrig på hvordan hendes skamlæber er med hensyn til størrelsen? (Elsker store læber)

Og er hendes numse hul afbleget eller naturligt?

Skrevet
Youngdude skrev, for 4 timer siden:

Jeg er meget nysgerrig på hvordan hendes skamlæber er med hensyn til størrelsen? (Elsker store læber)

Og er hendes numse hul afbleget eller naturligt?

😅 Det sidste spørgsmål er sjovt (synes jeg), og har aldrig tænkt over det selv. Men kan svare på begge spørgsmål.

Jeg besøgte hende i går, og fik en god service der ligner det de andre har beskrevet i sine anmeldelser.
Til dine to spørgsmål kan jeg svare:

1. Hendes skamlæber er bestemt større end gennemsnitligt. De hænger ud 1 - 1,5 cm udenfor de ydre (det største sted) og er ret smukke hvis man kan lide det. Så de er ikke helt overdrevet store, men en del større end normalt.

2. Numsehullet er helt naturligt. Hun er en meget lys pige med lys hud i forvejen, så numsehullet er ikke mørkt.

Det bedste med hende er at hun er serviceminded og ikke løber sin vej lige efter man har skudt sin kanon af, men at hun bliver i sengen og nusser lidt bagefter til tiden er gået. For mig personligt er det lidt underligt at have sex med en så ung og smuk pige da jeg nærmest er tre gange så gammel. Men det er min egen skyld. 😆 Fin oplevelse alt i alt.

Skrevet
  • Author

Kære alle,

Rushtons beskrivelse opsummerer hende ret præcis. Man kunne måske tilføje hendes højde. 178! Ja, hun er en virkelig attraktiv ung kvinde på 18 år efter egne oplysninger. Vildt i sig selv at være sammen med så ung en kvinde.

Utroligt smilende og nærværende, men også til den lidt passive side. Hun er sød og dygtig, men ud fra et sammenligningsgrundlag på 100 vis af glædespiger, var vi på ingen måder oppe at ringe.

Hun tager pikken flot og i alle stillinger, du drømmer om, men ikke særligt indlevende.

Jeg kom i munden på hende mod merpris og det var fint nok.

ingen gentagelsesrisiko.

Skrevet

Hun får godt nok en del sperm i munden det pigebarn.

Tydeligvis stadig med flotte anmeldelser. Jeg selv var også meget tilfreds og kommer gerne igen.

Skrevet
Wafanden skrev, 1 time siden:

Tydeligvis stadig med flotte anmeldelser.

Sexlyst skrev, for 2 timer siden:

men også til den lidt passive side.

var vi på ingen måder oppe at ringe.

men ikke særligt indlevende

ingen gentagelsesrisiko.

@Wafanden Er dette også en af de “flotte” anmeldelser?

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 11 minutter siden:

@Wafanden Er dette også en af de “flotte” anmeldelser?

“Ja, hun er en virkelig attraktiv ung kvinde på 18 år efter egne oplysninger. Vildt i sig selv at være sammen med så ung en kvinde.”

Synes jeg bestemt. Kig også på pigens profil fra nympho eller hendes flotte reviews fra Århus

Skrevet

Kris er skam god nok. Og ja, lidt til den passive side og på en eller anden måde ikke helt tilstede. Men køn og serviceminded, det er hun.

Skrevet
Wafanden skrev, for 2 timer siden:

“Ja, hun er en virkelig attraktiv ung kvinde på 18 år efter egne oplysninger. Vildt i sig selv at være sammen med så ung en kvinde.”

Synes jeg bestemt. Kig også på pigens profil fra nympho eller hendes flotte reviews fra Århus

Så at hun er attraktiv og ung er simpelthen ros på hendes formåen eller.?

Skrevet

Hun ser ret spinkel ud på billederne med små bryster

Er hun stadig det eller har hun fået lidt former?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Nu skal du stoppe med at trolle endnu engang!

Jeg har selv besøgt og nydt kris to gange, så jeg ved naturligvis hvad jeg taler om .

Enhver som har læst herinde ved at Kris leverer topgod GFE til danske gentlemen. Vel aldrig før er en pige skamrost så meget. Her idag melder en enkelt herre om lidt mindre engagement og få hakker du til. Du burde skamme dig.

Dit og dine danske prostitueredes misundelse er så tyk.

John

Redigeret af Wafanden

Skrevet
  • Author
clover skrev, for 36 minutter siden:

Hun ser ret spinkel ud på billederne med små bryster

Er hun stadig det eller har hun fået lidt former?

Ja. Spinkel, meget ungpige agtig.

Skrevet

Mon ikke hun blev lidt træt? Hun får squ ikke pause det pigebarn. Hun har været på siden hun trådte foden i Danmark. Hun burde i hvertfald stoppe med at bede kunderne om anmeldelse hver gang hun bliver banget. Med den krop tror jeg ikke hun holder længe.

Skrevet
Wafanden skrev, for 3 timer siden:

Du snakker om flotte anmeldelser, og så citerer du selv fra anmeldelsen, at hun er en attraktiv 18 årig, som anmelder finder det vildt (eller måske mener han forbudt/grænseoverskridende/forkert?) at være sammen med. Det har intet med selve mødet at gøre, som Jennifer også pointerer - men refererer udelukkende til hendes meget unge alder. Men det er måske netop hendes unge alder, der gør at I drages?

Skrevet
c_bastian! skrev, for 3 timer siden:

og på en eller anden måde ikke helt tilstede. Men køn og serviceminded, det er hun.

Man skal godt nok være lidt af en kold skid for at kunne glædes over, at man får sit behov dækket, når hun ikke virker til at være til stede. Sætter det overhovedet ikke nogen tanker i gang?!

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 22 minutter siden:

Man skal godt nok være lidt af en kold skid for at kunne glædes over, at man får sit behov dækket, når hun ikke virker til at være til stede. Sætter det overhovedet ikke nogen tanker i gang?!

Dont feed the troll!

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Hvad skal du endnu en gang blande dig for...er træt af ofte at se dit navn poppe op i anmeldelser af andre piger.. Pas dit eget..

Redigeret af CarstenKok

Skrevet
Wafanden skrev, for 1 time siden:

Dit og dine danske prostitueredes misundelse er så tyk.

John

Jeg spurgte dig stille og roligt om de to ting du havde nævnt som modsvar til en anden brugers undren var ros på hendes formåen.. Det svarer du dog ikke på.. Jeg har efterhånden opdaget at det eneste man kan svarer igen med herinde er et personangreb😅🤣..

Men ja hun er bestemt en super velanmeldt pige.. Og jeg er helt sikker på i få udfyldt jeres behov.. Ingen tvivl om det, det kan vi jo alle læse ofte.. Og her kunne jeg skrive noget meget passende men det tangere alligevel for meget til en afsporing til at jeg vil det☺️..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.