Hop til indhold
Guest Claesen

nyt job og næsten slidt op

Recommended Posts

Guest Claesen

Det dælme ikke godt har vist gået hjemme for længe havde første dag på job idag og var så opbrugt at jeg halv sov i bilen da jeg skulle køre hjem, jeg frygter lidt at jeg fremover vil være for udmattet til at besøge og hygge med de skønne piger ( de = den :-D:) er der nogen af jer der har en energi kur så man lige kan få et power boost ? ( lad være med at foreslå sex er for træt til at knalde )

Godnat herfra Claesen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det dælme ikke godt har vist gået hjemme for længe havde første dag på job idag og var så opbrugt at jeg halv sov i bilen da jeg skulle køre hjem, jeg frygter lidt at jeg fremover vil være for udmattet til at besøge og hygge med de skønne piger ( de = den :grin::) er der nogen af jer der har en energi kur så man lige kan få et power boost ? ( lad være med at foreslå sex er for træt til at knalde )

Godnat herfra Claesen

En liter Red Bull og du vil aldrig sove igen... :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Snif lidt druesukker i arbejdstiden. :P. Aiiiiii dårlig joke :P. Tillykke med dit nye job :) Så er det slut med at lalle den af med spillefilm mm.

Knus fra Esbjerg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min assistent gennem de sidste 1½ år stopper naturmedicin/kosttilskud i halsen på mig om morgenen. Hun har fået mig i gang med at motionere 1 time 2 x ugentligt, i morges inden arbejdstid tog jeg en løbetur på godt 5 km. . På de 1½ år har jeg løbet og motioneret mere end de foregående 58 år af mit liv, livvidden er svundet med 10 cm og vægten 10 kg - og bedst af alt --- det har givet et generelt powerboost af dimensioner :idea: Selv min sædvanlige købesexleverandør kommentede sidst :"det er da et ordentlig jern du har på" - det har hun s'gu aldrig sagt tidligere :grin:   Så mit råd er : MOTION - MOTION og MOTION 

Og hvis det ikke var fordi assistenten er så skide-dygtig til det arbejde hun er ansat til så var hun blevet fyret - hold kæft hvor har hun været irriterende vedholdende for at få mig i gang

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...