Guest Claesen Skrevet 3. Juni, 2014 Det dælme ikke godt har vist gået hjemme for længe havde første dag på job idag og var så opbrugt at jeg halv sov i bilen da jeg skulle køre hjem, jeg frygter lidt at jeg fremover vil være for udmattet til at besøge og hygge med de skønne piger ( de = den er der nogen af jer der har en energi kur så man lige kan få et power boost ? ( lad være med at foreslå sex er for træt til at knalde ) Godnat herfra Claesen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. Juni, 2014 Tillykke Claes med jobbet. Den bedste kur. Hold øjnene åbne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Juni, 2014 Tillykke med jobbet Forslag...Desværre ikke, men jeg er med på en lytter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2014 Et iskoldt bad skal nok få spjæt i dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. Juni, 2014 Det dælme ikke godt har vist gået hjemme for længe havde første dag på job idag og var så opbrugt at jeg halv sov i bilen da jeg skulle køre hjem, jeg frygter lidt at jeg fremover vil være for udmattet til at besøge og hygge med de skønne piger ( de = den er der nogen af jer der har en energi kur så man lige kan få et power boost ? ( lad være med at foreslå sex er for træt til at knalde ) Godnat herfra Claesen En liter Red Bull og du vil aldrig sove igen... :mrgreen: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 3. Juni, 2014 Snif lidt druesukker i arbejdstiden. . Aiiiiii dårlig joke . Tillykke med dit nye job Så er det slut med at lalle den af med spillefilm mm. Knus fra Esbjerg :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Juni, 2014 husk at drikke vand og holde pauser og allervigtigst husk at savle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 3. Juni, 2014 Min assistent gennem de sidste 1½ år stopper naturmedicin/kosttilskud i halsen på mig om morgenen. Hun har fået mig i gang med at motionere 1 time 2 x ugentligt, i morges inden arbejdstid tog jeg en løbetur på godt 5 km. . På de 1½ år har jeg løbet og motioneret mere end de foregående 58 år af mit liv, livvidden er svundet med 10 cm og vægten 10 kg - og bedst af alt --- det har givet et generelt powerboost af dimensioner Selv min sædvanlige købesexleverandør kommentede sidst :"det er da et ordentlig jern du har på" - det har hun s'gu aldrig sagt tidligere Så mit råd er : MOTION - MOTION og MOTION Og hvis det ikke var fordi assistenten er så skide-dygtig til det arbejde hun er ansat til så var hun blevet fyret - hold kæft hvor har hun været irriterende vedholdende for at få mig i gang Venligst Spunsen/Bundstokken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 3. Juni, 2014 Tillykke med jobbet Heldigvis går ny-på-job-trætheden over efter et par uger ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Juni, 2014 (edited) Tillykke med jobbet Heldigvis går ny-på-job-trætheden over efter et par uger det går over og bliver til stress Sex og motion afstresser Redigeret 3. Juni, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Juni, 2014 Opsøg en thaipige, der ikke giver ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg