Hop til indhold

nyt job og næsten slidt op

Featured Replies

Skrevet

Det dælme ikke godt har vist gået hjemme for længe havde første dag på job idag og var så opbrugt at jeg halv sov i bilen da jeg skulle køre hjem, jeg frygter lidt at jeg fremover vil være for udmattet til at besøge og hygge med de skønne piger ( de = den :-D:) er der nogen af jer der har en energi kur så man lige kan få et power boost ? ( lad være med at foreslå sex er for træt til at knalde )

Godnat herfra Claesen

Skrevet

Et iskoldt bad skal nok få spjæt i dig :-)

Skrevet

Det dælme ikke godt har vist gået hjemme for længe havde første dag på job idag og var så opbrugt at jeg halv sov i bilen da jeg skulle køre hjem, jeg frygter lidt at jeg fremover vil være for udmattet til at besøge og hygge med de skønne piger ( de = den :grin::) er der nogen af jer der har en energi kur så man lige kan få et power boost ? ( lad være med at foreslå sex er for træt til at knalde )

Godnat herfra Claesen

En liter Red Bull og du vil aldrig sove igen... :mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Snif lidt druesukker i arbejdstiden. :P. Aiiiiii dårlig joke :P. Tillykke med dit nye job :) Så er det slut med at lalle den af med spillefilm mm.

Knus fra Esbjerg :)

Skrevet

Min assistent gennem de sidste 1½ år stopper naturmedicin/kosttilskud i halsen på mig om morgenen. Hun har fået mig i gang med at motionere 1 time 2 x ugentligt, i morges inden arbejdstid tog jeg en løbetur på godt 5 km. . På de 1½ år har jeg løbet og motioneret mere end de foregående 58 år af mit liv, livvidden er svundet med 10 cm og vægten 10 kg - og bedst af alt --- det har givet et generelt powerboost af dimensioner :idea: Selv min sædvanlige købesexleverandør kommentede sidst :"det er da et ordentlig jern du har på" - det har hun s'gu aldrig sagt tidligere :grin:   Så mit råd er : MOTION - MOTION og MOTION 

Og hvis det ikke var fordi assistenten er så skide-dygtig til det arbejde hun er ansat til så var hun blevet fyret - hold kæft hvor har hun været irriterende vedholdende for at få mig i gang

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

Tillykke med jobbet :-) Heldigvis går ny-på-job-trætheden over efter et par uger ;-)

Skrevet

Opsøg en thaipige, der ikke giver ekstra :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.