Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mænd der hader kvinder

Recommended Posts

Det var så ment som et kompliment.

At skrive bag gårds dansk er jo nemt nok.

Jamen tak da, Plasker.

Det havde jeg ikke lige opfattet.

Når børn klistrer og bliver krævende, tager det ens opmærksomhed fra alt andet. Men jeg har forstået på en PM, at "barnet" nu permanent er sendt på børnehjem eller opdragelsesanstalt.

Hvis du forstår, hvad jeg mener :wink: .

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen tak da, Plasker.

Det havde jeg ikke lige opfattet.

Når børn klistrer og bliver krævende, tager det ens opmærksomhed fra alt andet. Men jeg har forstået på en PM, at "barnet" nu permanent er sendt på børnehjem eller opdragelsesanstalt.

Hvis du forstår, hvad jeg mener :wink: .

Bestemt...

Men mon ikke han vender tilbage.

Lige som en dårlig gyserfilm efter følger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Men jeg har forstået på en PM, at "barnet" nu permanent er sendt på børnehjem eller opdragelsesanstalt.

200.gif

Han var godt på vej til at give mig lange løg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan sige meget, men man lærer noget af alt det man skal google, for at følge med. :smile:

Så tak for underholdning til de små grå :smile:

Ja, undskyld atter og igen.

Jeg troede faktisk, du reagerede på mit lille Fickensteinproblem.

Men det, jeg her lidt ironisk hentyder til i citatet, er et digt af Bertold Brecht, hvor han på et marxistisk grundlag stiller en bunke spørgsmål til det historiske forløb - så mange beretninger, så mange svar.

Og med min støtte til Jasmin om, at hun faktisk har kritiseret sine medsøstre, venter jeg nu på, om jeg nu - evt med Aros' mellemkomst - kan ophøjes til Valo-ridder!

Valo var i 60'erne et - i hvert fald i reklamerne - anerkendt vaskepulver, som næsten lovede, at det kunne vaske så hvidt, at selv Skt. Peter lukkede folk ind uden mundhuggeri.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jasmin

Jeg kan ikke overskue at blive ved med at refere til citater der referer til citater osv. Så jeg vil istedet prøve at skrive noget generelt, og tage de vigtigste punkter.

Jeg synes at på et tidspunkt bør man acceptere udemeldingen fra ledelsen og at det er Admins forum, og han har sidste ord. Du har ret i at vi lever i et demokratisk land - men EG er IKKE et demokrati, det bør du være klog nok til at vide og acceptere. Jeg synes ikke at det er uanstændigt at forlange en vis grad ( eller endda) meget lighed - og det synes jeg også vi har... men jeg synes det er uanstændigt at du beskylder ledelsen for at bakke kvindehadere op, bare fordi du ikke får din vilje. Jeg synes i dén grad du skylder dem en undskyldning - og det samme gør Misstand og Bundstokken... jeg synes I skulle skamme Jer

Nej, du har ikke nedsablet nogen FORDI de ikke har tilbedt nogens yndlingspige - og det har jeg da heller ikke sagt ( aner ikke hvor du får det fra). Det jeg siger er at du "forlanger" at vi mandlige brugere skal tage aktivt afstand fra kvindehadere, men ingen piger føler sig forpligtet til at tage afstand fra "ridderne" nå de overfalder sagesløse anmeldere med ondskabsfulde, perfide og miskrediterende angreb... pigerne bliver ikke betragtet som medskyldige fordi de er passive, men det gør vi mænd åbenbart.

Du har da helt ret i at 1/100 faktoren naturligt gør at I får mere opmærksomhed... det var sådan set også min pointe før du afviste mit argument bare fordi du synes Likes er overfladiske. Men det ændrer da ikke på at I får RIGTIG meget opbakning, og det var det som var mit udgangspunkt. Jeg synes også at det er vildt at du kan få det til at I bliver forfulgt herinde; der er en lille håndfuld kvindehadere ( og flere er blevet banned), en fast skare af tilbedere på 25-30 brugere... og så den store grå masse. Ikke desto mindre er der minimum 5-6 gange så mange der konstant er i "Jeres ringhjørne" som der er i modstanderends ringhjørne - og alligevel savner du opbakning??? dertil kan lægges en stor del af den grå masse som lejlighedsvis støtter op om Jer - når de synes i har ret, og ikke bare per default for at fedte sig ind.

Du må da godt mene at jeg tuder - det synes jeg også du gør... der er 5-600 aktive brugere på forum, og ud af dem er 5-6 stykker ude efter pigerne - resten er ikke, og så bliver I forfulgt og ledelsen bakker op om kvindehadere :o BOOOHOOO! Nej, I skal ikke have dårlig samvittighed over at nogle bakker Jer op - men lad dog så være med at sige at I savner opbakning.... set over en bred kam får I sgu da ikke andet. Nej, jeg synes heller ikke at mandlige brugeres adfærd er din skyld/ problem - ligesom jeg ikke synes hvad nogle kvindehadere skriver er min skyld/ problem... eller jeg skal være forpligtet til at gå ud og tage afstand fra nogle tossers skriverier - faktisk mener jeg at min ageren herinde bør tale for sig selv. Jeg kan ikke forstå hvorfor de mandlige brugere skal stå på mål for andres skriverier.

Du skriver: Man må jo et eller andet sted spørge om det er fordi i er enige i at vi GPer er nogle halv eller helgamle koner (nu er det langt fra det værste jeg har læst men det er et meget godt eksempel) eller fordi i bare er ligeglade med at vi bliver deminueret

Jamen, dét her er vist et godt eksempel på hvor langt vi står fra hinanden - og jeg bryder mig slet ikke om den der "hvis du ikke er med os, så er du mod os" holdning. Man stiller sig selv op som den gode... og hvis du ikke er enig er du ond. Nu har jeg så slet ikke læst den tråd... men alligevel bliver jeg udstillet som et dårligt menneske fordi jeg ikke tager afstand fra den... Jeg er målløs :o

Jeg er nu ikke konfliktsky - tror vist det er første gang det kommer på banen ;) - men jeg har heller ikke et behov for at blande mig i alle tråde, særligt ikke dem der tydeligvis bare er en nedadgående spiral af selvhævdelse og personangreb... men hver sin smag. Jeg har været med fra starten og da i den grad været med til at forme forummet - men er blevet mere tavs de sidste 6-8 mdr... det kan man så spekulere over?? Nu er jeg så langt fra den eneste - men det er da også nemmere at sige det er tyndt at vi ikke er med til at forme forummet, end det er at tage medansvar for den radikalisering der er sket af debat-formen herinde... og som har dæmpet en stor del af de "gamle" brugere.

Du skrev: ...der er næppe nogen af de seriøse piger herinde der ikke synes at ærlighed er bedst... men vi skal da for alt i verden ikke sige noget positivt om os selv for så er vi selvforherligende, manipulerende ludere der bare bruger EG til at fremhæve os selv.

Nå, det må jeg nok sige - jeg kan da ellers bare "from the top og my head" komme i tanke om 3 højt profilerede piger der lyver ganske betragteligt om deres alder, og/ eller bruger så kraftigt redigerede billeder, at jeg vil kalde det for meget vildledende markedsføring - den ene fik tilmed opbakning fra et par andre højt profilerede piger herinde, da emnet var oppe i en anmeldelse... og det er bare uden at jeg har gået annoncer igennem for at finde flere eksempler.

Men jeg kunne faktisk godt tænke mig at tage den her med dig i en Privat Chat, en dag du er derinde... det er nok nemmere og mindre belastende for de andre brugere end vores pingpong... svar gerne mit indlæg, men derefter er jeg nok ude af tråden...

Hav en dejlig grundlovsdag :D

Edit: rettet sætning der blev lidt uforståelig

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Jeg undrer mig ikke over indlægget. Hele din virksomhed herinde har lige fra første færd af været præget af perfiditeter og personangreb.

Kære Borende X

Hvis du mener at fordi jeg påpeger dit og andres hykleri er personangreb så er det fordi du i den grad føler dig ramt. Og det undre mig at du på intet tidspunkt bare en smule reflektere over hvordan din færden herinde opfattes, du hamrer og tordner på folk når du bliver "stødt" men dine egne udmeldinger "støder" jo også andre, hvorfor skal det overses og bare accepteres? 

Eksempler herpå er "neger" "Alle udlændinge over en kam" osv. At du er opflasket anderledes er ikke en undskyldning. Vi ser tit at folk, religioner og samfundet må tilpasse sig nutiden og bliver påduttet herom. Er det ikke på tide at du tilpasser dig nutiden? 

Med hensyn til min virksomhed herinde kunne jeg jo spørge dig om det samme? 

Jeg har tidligere udtrykt at jeg anmelder når jeg har lyst og begrundet herfor.

Der kom du promte med et nedeladene svar. Det var et bidragende indlæg til mine bevægegrunde og et svar på indlægget. Men nej det skulle du absolut skyde ned. Min holdning er min holdning om du kan lide det eller ej. Du starter selv krigene herinde i ledtog med pigerne.

Igen at feje for egen dør, beviser du gang på gang at du ikke er i stand til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her prøver man fortvivlet at følge med.....

Mont....jeg fatter ikke en meter af hvad du skriver....men hold da kæft hvor er du dejlig og smuk og vidunderlig :D

Arh, det lyder da til at du forstod et enkelt af afsnittene ;) og jeg tager da gerne komplimentet uagtet hvordan det er ment. :D :D :D

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...