Guest Sunny the best Skrevet 4. Juni, 2014 (edited) Du ved Esbjerg Havn og det der Nu risikerer jeg nok endnu et los i røven af dig Men jeg synes ikke Havneluderen skal forlade Havnebumsen fordi hun bliver mopset en dag! Hvis du bliver mobset/hysterisk/trist en dag, så dig lyd og jeg inviterer dig på en six-pack Dansk Pilsner ude på Molen til solnedgangen Ja er du så fin en dame, du drikker Carlsberg eller andre ædle drikke, bliver du nød til at give. (jeg tjener ikke pengene på at smile og se sød ud ) Kunne jo være så heldig du blev fuld så.............. ja så var der sgu fisse igen til Havnebumsen Arhhhmen kæreste Havnebums. Jeg kan skam sagtens drikke en dansk pilsner hvis den er kold. Nu skal der rigtig meget til at gøre mig mopset. Ihvertfald så mopset at jeg bare bille skride fra vores vidunderlige cyberworld her. Hvis jeg blev hakket ned hver evig eneste gang jeg skrev noget her og det eks begyndte at påvirke mine dage her irl. Hvilket jeg sagtens ville kunne forstille mig ville ske hvis jeg brugte for meget tid og krudt på at lade mig påvirke af alt det der bliver skrevet herinde. Så ville min sunde fornuft da sige heyyy Sunny!!! Det er sgu ikke det værd. Jeg prøver så vidt muligt at undgå kødhakkeren, ikke fordi jeg er konflikt sky. Men vælger tit bare at læse med og holde min kæft hvis jeg ikke mener at jeg har noget ( hva jeg syntes er fornuftigt at sige) gider heller ikke gentage mig selv igen og igen. Så vil jeg hellere sparke røv og bruge krudt på eks mit indlæg om Tanja Rahm og er du luder mor. Jahhhrrr selvfølgelig ryger der en sikring en gang imellem når eks du eller ET. Leger med strømmen det indrømmer jeg gerne. Hmmmmm tænke tænke på ordentlig formulering af det næste. Å jysk så sys jeg da det er lidt træls hvis i mænd mener at mine indlæg eks kun er skrevet fordi jeg vil føre mig frem, total under cover markedsføring mm. For jeg gør virkelig en indsats for at det netop ikke skal virke sådan. Tror ihvertfald ikke at mine indlæg ligefrem skulle tænde mænd, eller de skulle få lyst til at besøge mig ud fra dem. Holder mig netop fra indlæg der drejer sig om hvor vidt jeg elsker mit job, eller om jeg kan få sprøjteorgasme, og hvor meget jeg tænder på jer mænd. ( Rolig nu tøser skriver det ikke for at dunke nogen i hovedet vi bestemmer jo selv hvad vi vil lukke ud og hvad vi ikke vil lukke ud. Jeg lukker f.eks op om nogenting i ikke kunne drømme om at lukke op for. Og sådan er vi heldigvis alle så forskellige . ) Arghhhhh nu skrev jeg at jeg ikke blandede mig i indlæg om hvorvidt jeg elskede mit job. Og er udmærket klar over at når jeg skriver det herinde. Så skal jeg skynde mig at skrive at der er forskel på at have det godt med sit job og ligefrem elske sit job og alle de mænd der besøger en. Så fik jeg den ged plukket ikke. Aiii for Amalie agtigt ved jo godt det hedder barberet. Nå tilbage til sagen om at jeg passer på med at skrive for meget herinde, og da slet ikke blande mig i tråde hvor jeg ved at det ved jeg ikke en skid om eks. markedsføring, computer, osv... Der ader jeg mig imponere over at i andre ved noget om det. Nogengange forstår jeg sgu ikke en gang hvad i skriver om fordi i bruger ord som jeg slet ikke vidste eksisterede. Og må google ordene bare for at forstå bare lidt. Men tilbage til dig Havnebums. Lad os da få en skid på ude på molen sikke en fest vi kunne holde os 2. Men kære Havnebums hvis du regner med gratis fisse når jeg er stangstiv, så må jeg skuffe dig og Henvise dig til en af de andre Havneludere. Knuser Sunny Ps. Mit indlæg kan indholde stavefejl, komma og punktumfejl eller en enkelt vrøvle sætning eller to. Til slut. Kære Elsevier det må være virkelig en lorte verden du lever i og nogle lorte kvinder du har mødt mm. Med den indstilling du har til os kvinder og det er sgu lidt trist. :( Redigeret 4. Juni, 2014 af Sunny the best Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 4. Juni, 2014 Ikke desto mindre synes jeg altså ikke du er så god til at acceptere når du ikke får ret, og som en del andre vil du heller ikke acceptere en udmelding fra Admin om hvordan han ønsker EG. Derimod skal hver en lille detalje endevendes i et bevis på at administrationen ikke håndhæver regelsættet til mindste bogstav - og nu er vi ude i beskyldninger om at Ledelsen bakker kvindehadere op, fordi de ikke bliver korrekset som du ønsker det... det synes jeg er uanstændigt. Det vil jeg faktisk gerne støtte - jeg savner bare tilsvarende at DU og andre lyserøde er ligeså ivrige for at man ikke må nedgøre mænd, der tillader sig at lave en kritisk anmeldese eller måske ikke lige tilbeder nogle brugeres yndlingspige - og den slags har altså fået ligeså lang snor herinde, uden at pigerne har taget afstand fra den slags angreb, men det er der jo nok en årsag til Men jeg mener jo at den slags her bør gælde begge veje - men som sagt er de lyserøde MEGET tavse når en bruger bliver nedsablet for en negativ anmeldelse. Men der er altså også RIGTIG mange der skriver vildt positive ting ( ofte direkte pinlige) til pigerne KUN fordi de er lyserøde... Jamen, det hører da heller ingen steder hjemme - men jeg er da også blevet overfuset af ham de sidste par dage, uden at jeg begynder at hænge andre end synderen ud for det. Derudover er det sgu da ikke i orden at insinuere at administrationen er ligeglade, hvis de ikke ahr set det, og DU ikke har anmeldt - nu må du lige styre dig... jeg tvivler altså på at de har tid til at læse hele chat-loggen igennem dagligt - men gør det når de får en anmeldelse om at noget er galt... og de er oftest hurtige til at dukke op når man PM´er dem om problemer... så igen synes jeg du er meget urimelig. Arh, det er sgu for nemt - men det overrasker mig ikke at du bare afviser et argument der ikke bakker din dagsorden op. Uanset, så kræver det en stillingtagen at like, og det er lige nemt at like en mands og en kvindes indlæg - men alligevel er der massiv forskel på hvor mange likes kønnene gennemsnitligt får pr. indlæg... Så kan du sige at de ikke betyder noget - og jeg er uenig - men hvorfor så den store overvægt... tilfældigt?? NÆ, næppe - det er fordi I er piger og mændene vil tækkes Jer. Men det samme mønster gør sig jo gældende mht indlæg - pigerne får MANGE flere positive tilkendegivelser for deres indlæg end mændene gør - det sker sgu aldrig at der er 5-8 brugere der lige skriver i rap efter hinanden "fantastisk indlæg Monte", Du er så skøn, Monte", hvor gør du bare EG til et dejligere sted Monte" og lignende erklæringer... men det sker ganske ofte for Dig, Nikita, Molly, Line, SEM og Sunny - så også der får I markant mere opbakning end mandlige brugere - bare fordi I stikker næsen frem. Der er jo altid nogle der blindt bakker dig ( og de andre piger op ) også selvom I går over grænsen, og i samme åndedrag brokker sig over tonen hos andre... men pigerne må godt være grove - det er jo synd for dem... og der er altid nogle mænd der er klar til at komme til undsætning. Men jeg er enig med at du kun skal stå til ansvar for hvad DU skriver - ligesom jeg kun skal stå til ansvar for hvad JEG skriver. Derfor synes jeg også din udmelding om at det kun er dem der på skrift tager afstand fra disse angreb som tager stilling... okay - hvor efterlader det så mig??? Jeg kan godt mærke en "hvis du ikke er med os, så er du mod os" indstilling her. Men du bliver også nød til at acceptere at vi er mange som med vilje holder os ude af rigtig mange tråde, fordi de er for dumme, skingre og negative... og det er du altså selv kraftig medvirkende til i mange tilfælde... så at vi ikke kommenterer eller tager afstand siger ikke en skid om vores holdning... andet end mange af Jer meget højlydte og ivrige debattører kan være utroligt trættende. Det er sgu for billigt - det her har været oppe at vende masser af gange uden for anmeldelses-foraene, uden at du har villet sige fra overfor dårlig behandling af kunderne. Jeg kan huske en tråd omkring piger der lyver om alder og vægt. Her var du meget ivrig for at pointere at det ville du aldrig gøre - men var også meget påpasselig på ikke at få sagt noget om de piger der respektløst lyver og fører potentielle kunder bag lyset. Nej, man skulle nødig få sagt noget om de andre lyserøde - men det ville klæde Jer en gang imellem at yde kunderne samme støtte som I selv forlanger, når man bliver dårligt behandlet... Jeg synes bare der mangler lidt realitetssans og lidt gensidighed - en kamp for at ALLE skal behandles ordentligt, og ikke kun de lyserøde... samt en anerkendelse af at på nogle punkter bliver pigerne behandlet dårligt herinde - og på andre punkter får i ekstrem positiv særbehandling. Men det er nok bare mig der har fået nok efter at være vokset op med en ligestillngskamp - der i virkeligheden blot var et dække for at jvinder ville have alle fordelene fra mandens verden... uden at ville afgive privillegier den anden vej. Same old shit!!! Her prøver man fortvivlet at følge med..... Mont....jeg fatter ikke en meter af hvad du skriver....men hold da kæft hvor er du dejlig og smuk og vidunderlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 4. Juni, 2014 Montezi har da fuldstændigt ret. Kvinder vil have i hoved og røv, men bidrager sjældent selv med ret meget. Her er hvad kvinder opfatter som ligestilling: De vil have samme løn som manden, men kræver samtidig at den mand de gifter sig med tjener mindst 30 % mere end hende selv. For han skal jo kompensere økonomisk for at hun giver ham fisse, ved at kunne give hende ekstra store gaver i form af tasker, sko, tøj, smykker, dyre parfumer osv. Manden skal ordne al renovering på huset, reparationer på bilen, alle tekniske installationer, slå græs, klippe hæk og iøvrigt alt andet fysisk hårdt arbejde. Men samtidig skal han nu også stå for at passe børn, handle ind, støvsuge, rengøre, vaske tøj og lave mad. Manden skal have humor. Desværre er det sådan at humor i kvindens verden betyder at det er manden der skal underholde kvinden 24 / 7 og give hende noget at grine og le af hele tiden. Manden skal faktisk være et omvandrende stand-up-comedy-show så kvinden bliver bombarderet med livskvalitet hele døgnet rundt. Men i kvindens verden skal det ikke gå den anden vej. Nej det er udelukkende mandens pligt at være det underholdende element, så kvinden bare kan læne sig tilbage og lade sig underholde. Hvor tit hører man kvinder være de underholdende, hvor mænd bare kan læne sig tilbage og nyde forestillingen? Hvor tit ser man kvinder være det underholdende midtpunkt til fester (altså når man lige ser bort fra de få tilfælde, hvor de er hyret som strippere)? Nej, de sidder som regel bare som nogle krukker og glor. Og når de en sjælden gang ulejliger sig med at åbne kæften, så er det sgu sjældent noget intelligent eller underholdende der kommer ud af dem. Manden skal altid være den der gør kur. Sådan at det kun er manden der føler ydmygelsen og nederlaget ved at blive afvist, og får sin stolthed knækket. Kvinden skal aldrig være den der gør kur, for hun skal selvfølgelig have lov at bevare sin stolthed, så hun kan gå og knejse med nakken og være arrogant og nonchelant. Det varer ikke længe før kvinderne begynder at kræve at det også er mændene der skal føde børn, for det er simpelthen SÅ uretfærdigt at kvinder skal have fødselsveer. Det er derimod ikke uretfærdigt at der er tvungen værnepligt for mænd. Mænd skal da tvinges til at spilde et helt år af deres liv på fysisk tortur og ligegyldigheder, mens kvinderne kan gå og fede den og lave præcis dét de har lyst til. Ovenstående er kvinders definition på ligestilling. Og hvis én enkelt mand skulle finde på at rynke det ene øjenbryn bare en lille smule over den fuldstændigt indlysende retfærdige ligestilling der er i ovenstående, så bliver han straks stemplet som en vatpik, en mand uden succes, en fiasko, en taber, et tudefjæs eller en mand med lavt selvværd (alt -absolut ALT- her i verden som kvinder ikke bryder sig om ved mænd kan ifølge kvinder forklares med at manden har lavt selvværd). Og kvinderne er oven i købet så dovne, at de ikke engang gider at ulejlige sig selv med at gøre det beskidte arbejde med at svine mændene til med ovenstående ukvemsord. Nej de er så udspekulerede at de spiller mændene ud mod hinanden. Noget de kan gøre fordi de har en magt der hedder fisse. Således bruger de deres fisse til at fange dem der her på EG nogle gange omtales som riddere til at gøre det beskidte arbejde for dem. Sandheden er bare at disse såkaldte "riddere" ikke er andet end en flok ynkelige fjolser der ikke har fattet at de bare er marionetter der bliver trukket rundt i manegen af en fisse. Jeg ved ikke om det er dette Montezi mener med at han har fået nok af kvindernes ligestillingskamp. Men det er i hvert fald hvad jeg mener med det. Kære Elsevir Bliv straks skildt, det er meget lettere at gå til glædespiger, især hvis du er til slaveopdragelse, så er du jo opdraget hjemmefra og vant til at betale for at støvsuge og vaskeop, her kan du så samtidig få en på kassen hvis du ikke gør det ordentligt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 (edited) Kære Elsevir Bliv straks skildt, det er meget lettere at gå til glædespiger, især hvis du er til slaveopdragelse, så er du jo opdraget hjemmefra og vant til at betale for at støvsuge og vaskeop, her kan du så samtidig få en på kassen hvis du ikke gør det ordentligt! :D :D + Kunne jeg så ikke få lov til at kigge på? :lol: Redigeret 4. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 4. Juni, 2014 Montezi har da fuldstændigt ret. Kvinder vil have i hoved og røv, men bidrager sjældent selv med ret meget. Her er hvad kvinder opfatter som ligestilling: De vil have samme løn som manden, men kræver samtidig at den mand de gifter sig med tjener mindst 30 % mere end hende selv. For han skal jo kompensere økonomisk for at hun giver ham fisse, ved at kunne give hende ekstra store gaver i form af tasker, sko, tøj, smykker, dyre parfumer osv. Manden skal ordne al renovering på huset, reparationer på bilen, alle tekniske installationer, slå græs, klippe hæk og iøvrigt alt andet fysisk hårdt arbejde. Men samtidig skal han nu også stå for at passe børn, handle ind, støvsuge, rengøre, vaske tøj og lave mad. Manden skal have humor. Desværre er det sådan at humor i kvindens verden betyder at det er manden der skal underholde kvinden 24 / 7 og give hende noget at grine og le af hele tiden. Manden skal faktisk være et omvandrende stand-up-comedy-show så kvinden bliver bombarderet med livskvalitet hele døgnet rundt. Men i kvindens verden skal det ikke gå den anden vej. Nej det er udelukkende mandens pligt at være det underholdende element, så kvinden bare kan læne sig tilbage og lade sig underholde. Hvor tit hører man kvinder være de underholdende, hvor mænd bare kan læne sig tilbage og nyde forestillingen? Hvor tit ser man kvinder være det underholdende midtpunkt til fester (altså når man lige ser bort fra de få tilfælde, hvor de er hyret som strippere)? Nej, de sidder som regel bare som nogle krukker og glor. Og når de en sjælden gang ulejliger sig med at åbne kæften, så er det sgu sjældent noget intelligent eller underholdende der kommer ud af dem. Manden skal altid være den der gør kur. Sådan at det kun er manden der føler ydmygelsen og nederlaget ved at blive afvist, og får sin stolthed knækket. Kvinden skal aldrig være den der gør kur, for hun skal selvfølgelig have lov at bevare sin stolthed, så hun kan gå og knejse med nakken og være arrogant og nonchelant. Det varer ikke længe før kvinderne begynder at kræve at det også er mændene der skal føde børn, for det er simpelthen SÅ uretfærdigt at kvinder skal have fødselsveer. Det er derimod ikke uretfærdigt at der er tvungen værnepligt for mænd. Mænd skal da tvinges til at spilde et helt år af deres liv på fysisk tortur og ligegyldigheder, mens kvinderne kan gå og fede den og lave præcis dét de har lyst til. Ovenstående er kvinders definition på ligestilling. Og hvis én enkelt mand skulle finde på at rynke det ene øjenbryn bare en lille smule over den fuldstændigt indlysende retfærdige ligestilling der er i ovenstående, så bliver han straks stemplet som en vatpik, en mand uden succes, en fiasko, en taber, et tudefjæs eller en mand med lavt selvværd (alt -absolut ALT- her i verden som kvinder ikke bryder sig om ved mænd kan ifølge kvinder forklares med at manden har lavt selvværd). Og kvinderne er oven i købet så dovne, at de ikke engang gider at ulejlige sig selv med at gøre det beskidte arbejde med at svine mændene til med ovenstående ukvemsord. Nej de er så udspekulerede at de spiller mændene ud mod hinanden. Noget de kan gøre fordi de har en magt der hedder fisse. Således bruger de deres fisse til at fange dem der her på EG nogle gange omtales som riddere til at gøre det beskidte arbejde for dem. Sandheden er bare at disse såkaldte "riddere" ikke er andet end en flok ynkelige fjolser der ikke har fattet at de bare er marionetter der bliver trukket rundt i manegen af en fisse. Jeg ved ikke om det er dette Montezi mener med at han har fået nok af kvindernes ligestillingskamp. Men det er i hvert fald hvad jeg mener med det.Bwaaaahahahaha. Om ikke andet en gang gennemsnitlig satire....... LOL :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 4. Juni, 2014 :D :D + Kunne jeg så ikke få lov til at kigge på? :lol: Husk at jeg holder øje med dig.....når jeg sover, så holder mit script øje... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 4. Juni, 2014 Først nu fik jeg læst den streng, der udløste trådstarters indlæg. Jeg undrer mig imidlertid ikke længere over, at tingene gik, som de gik. Forklaringen er ganske enkel: Det var Sugar Daddy, der kom på banen. Vi kender ham bedre som Fickenstein, og så skal tingene jo gå galt. Jeg holder øje med det du skriver og det er altid sjovt at se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Juni, 2014 I må undskylde at indlægget er som det er - jeg fik beskeden "mere citeret tekst end tilladt" *DOH!!!* Ikke desto mindre synes jeg altså ikke du er så god til at acceptere når du ikke får ret, og som en del andre vil du heller ikke acceptere en udmelding fra Admin om hvordan han ønsker EG. Derimod skal hver en lille detalje endevendes i et bevis på at administrationen ikke håndhæver regelsættet til mindste bogstav - og nu er vi ude i beskyldninger om at Ledelsen bakker kvindehadere op, fordi de ikke bliver korrekset som du ønsker det... det synes jeg er uanstændigt. det må du da gerne synes det er, men du har ret - jeg lægger mig ikke bare ned og siger "gud hvor er i dejlige admins" når de kommer med en udmelding jeg 1: ikke er enig i 2. synes forfordeler en gruppe på den måde at de får frit slag til at hetze en anden gruppe (uanset gruppen) - bare de gør det på korrekt dansk Når nogle der - supposedly - skal lede en gruppe, i min optik har fået skruet tingene sådan sammen at jeg føler mig ringere stillet end andre, så er det da klart at jeg endevender tingene Det er et minefelt af dimensioner at være et sted hvor en hel brugerskare påkalder sig admins velsignelse i deres forsøg på at sige dårlige ting om mig og mine kolleger men det ER faktisk i teorien et demokratisk land vi lever i - vi har allesammen RET TIL at sige hvordan vi gerne vil have det og brokke os når vi ikke føler at vi får det... lev med at nogen af os bruger den ret og lev med hvis du synes det er uanstændigt at forlange en vis form for lighed Det vil jeg faktisk gerne støtte - jeg savner bare tilsvarende at DU og andre lyserøde er ligeså ivrige for at man ikke må nedgøre mænd, der tillader sig at lave en kritisk anmeldese eller måske ikke lige tilbeder nogle brugeres yndlingspige - og den slags har altså fået ligeså lang snor herinde, uden at pigerne har taget afstand fra den slags angreb, men det er der jo nok en årsag til Men jeg mener jo at den slags her bør gælde begge veje - men som sagt er de lyserøde MEGET tavse når en bruger bliver nedsablet for en negativ anmeldelse. du har da aldrig hørt mig nedsable nogen FORDI de ikke har tilbedt nogens yndlingspige... forstår slet ikke hvad formålet skulle være jeg kan blive rigtig grov retorisk og nedsable nogen hvis jeg synes de tuder unødigt over et eller andet hvor de burde handle og løse problemet i stedet for at bruge tid på brok jeg nedsabler nogen der fortæller om overgreb mod mine kolleger og jeg nedsabler alle der laver stråmænd for jeg er pissetræt af at blive skudt udtalelser og hensigter i skoene der aldrig har været mine og aldrig bliver det. 1: hvad er det egentlig du vil have de lyserøde skal sige til en mand der ikke tilbeder en pige ? personlige synes jeg tilbedelse er upassende.... sjov som det jeg har med fx Toddy er... ja ... sjov... men han råber da af mig når han er uenig... hvad er tilbedelse i din optik ??? skulle jeg skælde dem ud der kritiserer ham for at kritisere mig hvis jeg synes kritikken er uberettiget - jeg forstår seriøst ikke hvad hensigten skulle være med det... 2: kritiske anmeldelser... hvad er det lige du vil have vi skal sige der?? nååhh hvor er det synd for dig at du valgte en pige der snød med billederne, løj om vægten, højden, rygningen og hygiejnen men ikke gik igen da du opdagede at det hele var fusk...? Du ved da lige så godt som jeg at de lyserøde der er herinde er seriøse nok til pr default at tage afstand fra fakes men omvendt også mener at man skal gå igen hvis man har en dårlig fornemmelse.... eller... hvor var det ærgeligt at du ikke fik det du troede du ville få.... det var aldrig sket hvis du havde valgt en af os... er du klar over hvor meget vi ville blive overfaldet af kvinde-hader gruppen og beskyldt for ulødig markedsføring hvis vi skrev den slags... hvor meget vi ville blive lagt for had som griske kællinger der bruger andres dårlige oplevelse til at fremhæve os selv... twisten ville ingen ende tage kan jeg garantere dig for... men udtrykker vi vores sympati med en dårlig oplevelse - så kan jeg love dig at den vil blive vendt til noget negativt MOD os... det har jeg gjort EN gang... damn jeg gør det aldrig igen Arh, det er sgu for nemt - men det overrasker mig ikke at du bare afviser et argument der ikke bakker din dagsorden op. ærlig talt Monty - hvor langt under bæltestedet synes du selv den kommentar var ??? vil du tages seriøst eller vil du bare svine mig til ? Uanset, så kræver det en stillingtagen at like, og det er lige nemt at like en mands og en kvindes indlæg - men alligevel er der massiv forskel på hvor mange likes kønnene gennemsnitligt får pr. indlæg... Så kan du sige at de ikke betyder noget - og jeg er uenig - men hvorfor så den store overvægt... tilfældigt?? NÆ, næppe - det er fordi I er piger og mændene vil tækkes Jer. der er en ratio på 1:100 fordeling på mænd og kvinder herinde... uanset hvordan du vender og drejer den så vil den fordeling betyde at de lyserøde får betragtelig flere likes... de fleste læsere med login er her jo fordi de kan lide piger og når vi deltager - så vil vi naturligvis få en større del af opmærksomheden... simpelthen fordi vi ikke er flere end vi er... rigtig mange læsere vil lægge større fokus på vores indlæg ene og alene udfra devisen om "er hun noget for mig en anden dag" Men det samme mønster gør sig jo gældende mht indlæg - pigerne får MANGE flere positive tilkendegivelser for deres indlæg end mændene gør - det sker sgu aldrig at der er 5-8 brugere der lige skriver i rap efter hinanden "fantastisk indlæg Monte", Du er så skøn, Monte", hvor gør du bare EG til et dejligere sted Monte" og lignende erklæringer... men det sker ganske ofte for Dig, Nikita, Molly, Line, SEM og Sunny - så også der får I markant mere opbakning end mandlige brugere - bare fordi I stikker næsen frem. ja det er nøjagtig det samme som med likes - FORDI vi kun er 6 aktive piger og omkring 600 aktive læsere/skribenter - så kan det jo næsten ikke være meget anderledes... hvis vi var 300 piger og 300 mænd så havde du ikke det billede.... det giver sig selv, så jeg forstår slet ikke hvorfor du brokker dig over den fordeling... endsige overhovedet tillægger den en betydning. Hvorfor i alverden er der overhovedet nogen der går op i likes... det er et tryk på en knap... det er en facebook adaptering der i min optik er indelig ligegyldig... ISÆR fordi der ikke er nogen forskel mellem en like der takker for indlægget og en like fordi man er enig hvis der rent faktisk var forskel så man kunne se om folk var enige eller bare glade for indlægget - så kunne vi begynde at snakke om værdien af likes - men som det er nu er det en forstyrrende faktor på forummet der bidrager til en fandens masse interne - og unødvendige - stridigheder Der er jo altid nogle der blindt bakker dig ( og de andre piger op ) også selvom I går over grænsen, og i samme åndedrag brokker sig over tonen hos andre... men pigerne må godt være grove - det er jo synd for dem... og der er altid nogle mænd der er klar til at komme til undsætning. undskyld mig men jeg må indrømme at det får mere og mere karakter af tuderi... især fordi du er tilstrækkelig uspecifik til at det kan være hvem som helst eller ingen... det bliver bare sådan noget generelt brok... jeg har ALDRIG bedt nogen bakke mig op... aldrig... men alligevel bliver jeg pålagt en skyld for at det sker jeg har aldrig opfordret nogen til at støtte os lyserøde blindt... men alligevel skal vi have dårlig samvittighed for at det hænder Jeg tror ikke der er en eneste bruger herinde der ikke har skrevet at de synes jeg er et eller andet negativt... på et eller andet tidspunkt - så jeg mener personligt at jeg går totalt fri af din anklage... men hvad er det egentlig du efterlyser ??? for det kan jeg ikke rigtig udlede vil du have at vi piger skal stille os op og sige - i må ikke være enige med os hvis vi tillader os at være markante ? eller skal vi sige "i SKAL være uenige med os en gang i mellem" ... hvad er det egentlig du efterlyser fra vores side for jeg kan ikke se hvordan mandlige brugers valg af adfærd kan være de lyserødes skyld/problem Men jeg er enig med at du kun skal stå til ansvar for hvad DU skriver - ligesom jeg kun skal stå til ansvar for hvad JEG skriver. Derfor synes jeg også din udmelding om at det kun er dem der på skrift tager afstand fra disse angreb som tager stilling... okay - hvor efterlader det så mig??? Jeg kan godt mærke en "hvis du ikke er med os, så er du mod os" indstilling her. ikke helt - men den er ikke helt off heller... jeg synes det er ladt at sidde på sine hænder og se på at en hel brugergruppe nedgøres... nu fx stumps indlæg fra idag. Det var usmageligt i en grad der promtede en anmeldelse fra undertegnede på stedet. kvinder var en "importvare" og vi danske GPer var halv eller hel-gamle koner .... og så et eller andet jeg ikke lige gider finde nu - det er i tråden selvkontrol ingen har pt svaret på den og admin har nok ikke nået at tage stilling til anmeldelsen endnu... men det er den slags kvindenedgørende indlæg jeg ikke begriber der ikke aktivt tages afstand fra... jeg er ikke selv konfliksky og jeg forstår ikke hvad brugerne herinde vinder ved at lade den slags umotiverede slag under bæltestedet stå uimodsagt Man må jo et eller andet sted spørge om det er fordi i er enige i at vi GPer er nogle halv eller helgamle koner (nu er det langt fra det værste jeg har læst men det er et meget godt eksempel) eller fordi i bare er ligeglade med at vi bliver deminueret Men du bliver også nød til at acceptere at vi er mange som med vilje holder os ude af rigtig mange tråde, fordi de er for dumme, skingre og negative... og det er du altså selv kraftig medvirkende til i mange tilfælde... så at vi ikke kommenterer eller tager afstand siger ikke en skid om vores holdning... andet end mange af Jer meget højlydte og ivrige debattører kan være utroligt trættende. det havde BX vist en meget god kommentar til tidligere i tråden... noget med Pauli... men den sidste sætning er da klasse-eksempel på at der IKKE er højt til loftet hos brugerne herinde... og et strålende eksempel på hvordan man kan undskylde at man ikke er med til at forme forummet... man giver andre skylden du må have mig undskyldt men jeg synes det er tyndt... konfliktskyhed har aldrig været min kop te - det indrømmer jeg gerne. Det er sgu for billigt - det her har været oppe at vende masser af gange uden for anmeldelses-foraene, uden at du har villet sige fra overfor dårlig behandling af kunderne. Jeg kan huske en tråd omkring piger der lyver om alder og vægt. Her var du meget ivrig for at pointere at det ville du aldrig gøre - men var også meget påpasselig på ikke at få sagt noget om de piger der respektløst lyver og fører potentielle kunder bag lyset. Nej, man skulle nødig få sagt noget om de andre lyserøde - men det ville klæde Jer en gang imellem at yde kunderne samme støtte som I selv forlanger, når man bliver dårligt behandlet... når den gruppe af kvindehadere der kritikløst beskylder os for at fremme vores egen agenda stikker piben ind - så tror jeg også du vil se at vi gør det mere højlydt - som det er nu vil det være inderligt spild af tid at prøve for det vil hælde kubikliter af benzin på et i forvejen brændende bål der er næppe nogen af de seriøse piger herinde der ikke synes at ærlighed er bedst... men vi skal da for alt i verden ikke sige noget positivt om os selv for så er vi selvforherligende, manipulerende ludere der bare bruger EG til at fremhæve os selv.. og det er der næsten IKKE nogen der siger noget imod.... Jeg synes bare der mangler lidt realitetssans og lidt gensidighed - en kamp for at ALLE skal behandles ordentligt, og ikke kun de lyserøde... samt en anerkendelse af at på nogle punkter bliver pigerne behandlet dårligt herinde - og på andre punkter får i ekstrem positiv særbehandling. der har du faktisk skrevet noget jeg er 100% enig i... der er en akut mangel på gensidighed!! Men det er nok bare mig der har fået nok efter at være vokset op med en ligestillngskamp - der i virkeligheden blot var et dække for at jvinder ville have alle fordelene fra mandens verden... uden at ville afgive privillegier den anden vej. Same old shit!!! Dont get me started... den der kan vi debattere hele natten.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 Husk at jeg holder øje med dig.....når jeg sover, så holder mit script øje... Jamen, så vil jeg da for en gangs skyld være venlig mod dig, Fickenstein: Sov godt, og gør ikke noget om dagen, som du vil ligge vågen af om natten. Frit citat efter Thomas Manns "Buddenbrooks" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 4. Juni, 2014 I må undskylde at indlægget er som det er - jeg fik beskeden "mere citeret tekst end tilladt" *DOH!!!* Sådan en begrænsning viste jeg slet ikke vi havde. Nå, men den er i hvertfald fjernet nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Juni, 2014 Sådan en begrænsning viste jeg slet ikke vi havde. Nå, men den er i hvertfald fjernet nu Big mistake..!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 4. Juni, 2014 ArhhhHahahaha Bronx altså :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 4. Juni, 2014 Jamen, så vil jeg da for en gangs skyld være venlig mod dig, Fickenstein: Sov godt, og gør ikke noget om dagen, som du vil ligge vågen af om natten. Frit citat efter Thomas Manns "Buddenbrooks" Du behøver ikke leve i fortiden mere nu for jeg er lige ved siden af dig i nutiden : - ) Smid citater og alt væk - gå din egen vej min gode ven - jeg er ved siden af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 (edited) I må undskylde at indlægget er som det er - jeg fik beskeden "mere citeret tekst end tilladt" *DOH!!!* Ikke desto mindre synes jeg altså ikke du er så god til at acceptere når du ikke får ret, og som en del andre vil du heller ikke acceptere en udmelding fra Admin om hvordan han ønsker EG. Derimod skal hver en lille detalje endevendes i et bevis på at administrationen ikke håndhæver regelsættet til mindste bogstav - og nu er vi ude i beskyldninger om at Ledelsen bakker kvindehadere op, fordi de ikke bliver korrekset som du ønsker det... det synes jeg er uanstændigt. det må du da gerne synes det er, men du har ret - jeg lægger mig ikke bare ned og siger "gud hvor er i dejlige admins" når de kommer med en udmelding jeg 1: ikke er enig i 2. synes forfordeler en gruppe på den måde at de får frit slag til at hetze en anden gruppe (uanset gruppen) - bare de gør det på korrekt dansk Når nogle der - supposedly - skal lede en gruppe, i min optik har fået skruet tingene sådan sammen at jeg føler mig ringere stillet end andre, så er det da klart at jeg endevender tingene Det er et minefelt af dimensioner at være et sted hvor en hel brugerskare påkalder sig admins velsignelse i deres forsøg på at sige dårlige ting om mig og mine kolleger men det ER faktisk i teorien et demokratisk land vi lever i - vi har allesammen RET TIL at sige hvordan vi gerne vil have det og brokke os når vi ikke føler at vi får det... lev med at nogen af os bruger den ret og lev med hvis du synes det er uanstændigt at forlange en vis form for lighed Det vil jeg faktisk gerne støtte - jeg savner bare tilsvarende at DU og andre lyserøde er ligeså ivrige for at man ikke må nedgøre mænd, der tillader sig at lave en kritisk anmeldese eller måske ikke lige tilbeder nogle brugeres yndlingspige - og den slags har altså fået ligeså lang snor herinde, uden at pigerne har taget afstand fra den slags angreb, men det er der jo nok en årsag til Men jeg mener jo at den slags her bør gælde begge veje - men som sagt er de lyserøde MEGET tavse når en bruger bliver nedsablet for en negativ anmeldelse. du har da aldrig hørt mig nedsable nogen FORDI de ikke har tilbedt nogens yndlingspige... forstår slet ikke hvad formålet skulle være jeg kan blive rigtig grov retorisk og nedsable nogen hvis jeg synes de tuder unødigt over et eller andet hvor de burde handle og løse problemet i stedet for at bruge tid på brok jeg nedsabler nogen der fortæller om overgreb mod mine kolleger og jeg nedsabler alle der laver stråmænd for jeg er pissetræt af at blive skudt udtalelser og hensigter i skoene der aldrig har været mine og aldrig bliver det. 1: hvad er det egentlig du vil have de lyserøde skal sige til en mand der ikke tilbeder en pige ? personlige synes jeg tilbedelse er upassende.... sjov som det jeg har med fx Toddy er... ja ... sjov... men han råber da af mig når han er uenig... hvad er tilbedelse i din optik ??? skulle jeg skælde dem ud der kritiserer ham for at kritisere mig hvis jeg synes kritikken er uberettiget - jeg forstår seriøst ikke hvad hensigten skulle være med det... 2: kritiske anmeldelser... hvad er det lige du vil have vi skal sige der?? nååhh hvor er det synd for dig at du valgte en pige der snød med billederne, løj om vægten, højden, rygningen og hygiejnen men ikke gik igen da du opdagede at det hele var fusk...? Du ved da lige så godt som jeg at de lyserøde der er herinde er seriøse nok til pr default at tage afstand fra fakes men omvendt også mener at man skal gå igen hvis man har en dårlig fornemmelse.... eller... hvor var det ærgeligt at du ikke fik det du troede du ville få.... det var aldrig sket hvis du havde valgt en af os... er du klar over hvor meget vi ville blive overfaldet af kvinde-hader gruppen og beskyldt for ulødig markedsføring hvis vi skrev den slags... hvor meget vi ville blive lagt for had som griske kællinger der bruger andres dårlige oplevelse til at fremhæve os selv... twisten ville ingen ende tage kan jeg garantere dig for... men udtrykker vi vores sympati med en dårlig oplevelse - så kan jeg love dig at den vil blive vendt til noget negativt MOD os... det har jeg gjort EN gang... damn jeg gør det aldrig igen ærlig talt Monty - hvor langt under bæltestedet synes du selv den kommentar var ??? vil du tages seriøst eller vil du bare svine mig til ? der er en ratio på 1:100 fordeling på mænd og kvinder herinde... uanset hvordan du vender og drejer den så vil den fordeling betyde at de lyserøde får betragtelig flere likes... de fleste læsere med login er her jo fordi de kan lide piger og når vi deltager - så vil vi naturligvis få en større del af opmærksomheden... simpelthen fordi vi ikke er flere end vi er... rigtig mange læsere vil lægge større fokus på vores indlæg ene og alene udfra devisen om "er hun noget for mig en anden dag" ja det er nøjagtig det samme som med likes - FORDI vi kun er 6 aktive piger og omkring 600 aktive læsere/skribenter - så kan det jo næsten ikke være meget anderledes... hvis vi var 300 piger og 300 mænd så havde du ikke det billede.... det giver sig selv, så jeg forstår slet ikke hvorfor du brokker dig over den fordeling... endsige overhovedet tillægger den en betydning. Hvorfor i alverden er der overhovedet nogen der går op i likes... det er et tryk på en knap... det er en facebook adaptering der i min optik er indelig ligegyldig... ISÆR fordi der ikke er nogen forskel mellem en like der takker for indlægget og en like fordi man er enig hvis der rent faktisk var forskel så man kunne se om folk var enige eller bare glade for indlægget - så kunne vi begynde at snakke om værdien af likes - men som det er nu er det en forstyrrende faktor på forummet der bidrager til en fandens masse interne - og unødvendige - stridigheder undskyld mig men jeg må indrømme at det får mere og mere karakter af tuderi... især fordi du er tilstrækkelig uspecifik til at det kan være hvem som helst eller ingen... det bliver bare sådan noget generelt brok... jeg har ALDRIG bedt nogen bakke mig op... aldrig... men alligevel bliver jeg pålagt en skyld for at det sker jeg har aldrig opfordret nogen til at støtte os lyserøde blindt... men alligevel skal vi have dårlig samvittighed for at det hænder Jeg tror ikke der er en eneste bruger herinde der ikke har skrevet at de synes jeg er et eller andet negativt... på et eller andet tidspunkt - så jeg mener personligt at jeg går totalt fri af din anklage... men hvad er det egentlig du efterlyser ??? for det kan jeg ikke rigtig udlede vil du have at vi piger skal stille os op og sige - i må ikke være enige med os hvis vi tillader os at være markante ? eller skal vi sige "i SKAL være uenige med os en gang i mellem" ... hvad er det egentlig du efterlyser fra vores side for jeg kan ikke se hvordan mandlige brugers valg af adfærd kan være de lyserødes skyld/problem ikke helt - men den er ikke helt off heller... jeg synes det er ladt at sidde på sine hænder og se på at en hel brugergruppe nedgøres... nu fx stumps indlæg fra idag. Det var usmageligt i en grad der promtede en anmeldelse fra undertegnede på stedet. kvinder var en "importvare" og vi danske GPer var halv eller hel-gamle koner .... og så et eller andet jeg ikke lige gider finde nu - det er i tråden selvkontrol ingen har pt svaret på den og admin har nok ikke nået at tage stilling til anmeldelsen endnu... men det er den slags kvindenedgørende indlæg jeg ikke begriber der ikke aktivt tages afstand fra... jeg er ikke selv konfliksky og jeg forstår ikke hvad brugerne herinde vinder ved at lade den slags umotiverede slag under bæltestedet stå uimodsagt Man må jo et eller andet sted spørge om det er fordi i er enige i at vi GPer er nogle halv eller helgamle koner (nu er det langt fra det værste jeg har læst men det er et meget godt eksempel) eller fordi i bare er ligeglade med at vi bliver deminueret det havde BX vist en meget god kommentar til tidligere i tråden... noget med Pauli... men den sidste sætning er da klasse-eksempel på at der IKKE er højt til loftet hos brugerne herinde... og et strålende eksempel på hvordan man kan undskylde at man ikke er med til at forme forummet... man giver andre skylden du må have mig undskyldt men jeg synes det er tyndt... konfliktskyhed har aldrig været min kop te - det indrømmer jeg gerne. når den gruppe af kvindehadere der kritikløst beskylder os for at fremme vores egen agenda stikker piben ind - så tror jeg også du vil se at vi gør det mere højlydt - som det er nu vil det være inderligt spild af tid at prøve for det vil hælde kubikliter af benzin på et i forvejen brændende bål der er næppe nogen af de seriøse piger herinde der ikke synes at ærlighed er bedst... men vi skal da for alt i verden ikke sige noget positivt om os selv for så er vi selvforherligende, manipulerende ludere der bare bruger EG til at fremhæve os selv.. og det er der næsten IKKE nogen der siger noget imod.... der har du faktisk skrevet noget jeg er 100% enig i... der er en akut mangel på gensidighed!! Dont get me started... den der kan vi debattere hele natten.. Jeg har lige siddet og set Formans film om Mozart med min datter. I øjeblikket har jeg det som Joseph II, da han på Mozarts opfordring blev bedt om at kommentere den nye genistreg, som hans musik var. Kejseren svarede, uden helt at forstå musikken: "Der er, øh, øh .. for mange toner". Men tilbage står, at Jasmin faktisk flere gange har taget afstand fra andre lyserøde herinde eller på nettet. Nu spekulerer jeg på, hvad der skal ske ved dette vidnesbyrd: Bliver jeg udnævnt til dobbeltridder? Eller bliver jeg ekstra Valo-hvid? Eller får jeg et gratis årskort til reparation af den hvide damecykels punkterede dæk? Med Brechts ord: So viele Berichte, so viele Fragen .................. Redigeret 4. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 4. Juni, 2014 (edited) Jeg har lige siddet og set Formans film om Mozart med min datter. I øjeblikket har jeg det som Joseph II, da han på Mozarts opfordring blev bedt om at kommentere den nye genistreg, som hans musik var. Kejseren svarede, uden helt at forstå musikken: "Der er, øh, øh .. for mange toner". Men tilbage står, at Jasmin faktisk flere gange har taget afstand fra andre lyserøde herinde eller på nettet. Nu spekulerer jeg på, hvad der skal ske ved dette vidnesbyrd: Bliver jeg udnævnt til dobbeltridder? Eller bliver jeg ekstra Valo-hvid? Eller får jeg et gratis årskort til reparation af den hvide damecykels punkterede dæk? Med Brechts ord: So viele Berichte, so viele Fragen .................. Fortalte du så din datter at du lever i en verden af ord og citater ? Alt sammen lyder flot men det er møg beskidt Redigeret 4. Juni, 2014 af Sugar Daddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 Nej, undskyld til de kombatterende ovenfor .......... det er jo Aros, og ikke Jer, der bliver ved med at ævle om hvide riddere fra en længst svunden tidsalder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 Fortalte du så din datter at du lever i en verden af ord og citater ? Jep Fickenstein, og hun slog kærligt armene om halsen på mig og sagde: "Farmand, du ved da også så meget. Det siger min klasselærer selv". Og så undede jeg hende lidt af den lækre troldefoder, jeg havde parat på køkkenbordet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 4. Juni, 2014 Jep Fickenstein, og hun slog kærligt armene om halsen på mig og sagde: "Farmand, du ved da også så meget. Det siger min klasselærer selv". Og så undede jeg hende lidt af den lækre troldefoder, jeg havde parat på køkkenbordet. Uanset hviklet kort du spiller så ved du at du ikke kender mit næste træk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 (edited) Uanset hviklet kort du spiller så ved du at du ikke kender mit næste træk Nej, og hvorfor skulle jeg da også spilde min nattesøvn på det, min søde Herr Fickenstein? Gå du hellere, med dine egne ord, "ud og knep nogle beskidte kællinger og ludere uden gummi, indtil de hyler om nåde". Det skal jeg så ikke blande mig ikke i. Men jeg tror ikke, at danske piger hopper på den. Redigeret 4. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 4. Juni, 2014 Nej, og hvorfor skulle jeg da også spilde min nattesøvn på det, Fickenstein? Du virker til at have et stort overskud ven Jeg har netop nu fået en advarsel fordi at det ser ud som om at jeg går efter dig ven Ved du hvad der normalt sker når jeg får den slags ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 4. Juni, 2014 Du virker til at have et stort overskud ven Jeg har netop nu fået en advarsel fordi at det ser ud som om at jeg går efter dig ven Ved du hvad der normalt sker når jeg får den slags ven Kan i to ikke få et værelse, så vi andre slipper for at læse det evindelige mundhuggeri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 4. Juni, 2014 Jeg har lige siddet og set Formans film om Mozart med min datter. I øjeblikket har jeg det som Joseph II, da han på Mozarts opfordring blev bedt om at kommentere den nye genistreg, som hans musik var. Kejseren svarede, uden helt at forstå musikken: "Der er, øh, øh .. for mange toner". Men tilbage står, at Jasmin faktisk flere gange har taget afstand fra andre lyserøde herinde eller på nettet. Nu spekulerer jeg på, hvad der skal ske ved dette vidnesbyrd: Bliver jeg udnævnt til dobbeltridder? Eller bliver jeg ekstra Valo-hvid? Eller får jeg et gratis årskort til reparation af den hvide damecykels punkterede dæk? Med Brechts ord: So viele Berichte, so viele Fragen .................. Man kan sige meget, men man lærer noget af alt det man skal google, for at følge med. Så tak for underholdning til de små grå :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 (edited) Du virker til at have et stort overskud ven Jeg har netop nu fået en advarsel fordi at det ser ud som om at jeg går efter dig ven Ved du hvad der normalt sker når jeg får den slags ven Jamen, jeg har da også et kæmpe overskud, Fickenstein. Det kunne jeg i parantes bemærket også unde visse andre. Jeg har nemlig rigtig god, nyindkøbt troldefoder i viktualiekælderen - og jeg deler gerne med dig! Får du en advarsel? Åh nej sa! Det var virkeligt synd. Hvordan skal jeg så more mig kosteligt fremover? Nå, nej. En advarsel er jo ikke det samme som at blive smidt ud, Fickenstein. Kan du ikke bare love at provokere lidt mindre og tale lidt bedre om pigerne, så jeg kan beholde dig lidt længere? Redigeret 4. Juni, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2014 Så tak for underholdning til de små grå Undskyld, Plasker. Undskyld mange gange. Men jeg har et stort barn herinde, som klistrer. Jeg tror, at det angler efter troldefoder, selvom det næppe kender ordet "angle". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 4. Juni, 2014 Undskyld, Plasker. Undskyld mange gange. Men jeg har et stort barn herinde, som klistrer. Jeg tror, at det angler efter troldefoder, selvom det næppe kender ordet "angle". Det var så ment som et kompliment. At skrive bag gårds dansk er jo nemt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg