Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mænd der hader kvinder

Recommended Posts

Guest Aros

@ Jasmin

Vi er enige om noget og uenigt om noget andet. Jeg vil ikke gentage mig selv men jeg respekter vores enighed og ikke mindst uenighed.

Og nu vil jeg videre i dagens gøremål.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Janteloven måske. Nej ikke altid, ofte, men ikke altid.

Nu ser vi det igen. Smuk Enlig Mor, får lige en over næbet, fordi hun

har citeret.

Er det fordi hun har citeret, uden at gøre det helt klart hvem kilden

er? Næ, næppe. Det var blot en indgangsvinkel, der blev grebet med kyshånd.

Nu kan vi komme til at køre på hende - hæ.

Hver gang en lyserød her på forum bliver lidt populær, skriver

liiiiiiiidt for meget, og får aaaaaaaaalt for meget respons, så kommer

haderne frem. Dem jeg for mig selv kalder "små mænd der kaster lange skygger"

Jasmin,  Nikita for at nævne de værste storme.

Hvorfor hader nogen mænd, kvinder så meget?. Hader de virkelig sig selv så meget,

fordi de finder det nedværdigen at købe elskov og varme stunder, at de bliver nødt til at

være på nakken af dem der hjælper dem til disse oplevelser?

Hvorfor er disse hadefulde mænd på EG, nu de har det sådan?. For at få brænde til deres

indre bål? Er det nødvendigt for deres overlevelse, og tynde selvværd,

at de kan banke andre i knolden? Åbenbart.

Disse hadefulde mænd, bruger her på EG som regel som undskyldning for

deres angreb, at pigerne "ikke skal markesføre sig" på dette

mandeforum.

Hvorfor skal de ikke det? Iøvrigt, er langt de fleste af dette

forums brugere så intelligente, at de sagtens kan skille

markedsførings snot fra oprigtig engagement.

Hvorfor tror man ikke at piger der sælger sekseulle oplevelser, har

meninger? Har følelser og holdninger. Må de ikke deltage i debatten,

skrive om deres meninger, følelser og holdninger, bare fordi de er

piger, eller fordi de sælger sex?

Er det ikke i vor meget kommercielle samfund udtryk for en uendelig

gammeldags opfattelse, af forholder mellem køber og sælger?

Men missionen lykkes da for disse hadefulde mænd.

Molly forsvandt, Nikita hører vi meget lidt fra, Jasmin er også nede i meget lavt

gear, Liv, Sisse, Sunny, Liderlige Line og andre er også kun sporadiske bidragsydere nu.

SEM skal såmænd også nok trække følehornene til sig. Så blev den livsglæde, nysgerrighed og indsigt kvalt. Flot.

Jeg synes det er ærgerligt at vi mister det modsatte køns, ofte meget

anderledes, synspunkter - deres input fra den anden side af "disken"

Vi mister farver i debatten, og en verden uden farver, er en kedelig verden.

Kære ÅE,

Af hjertet – TAK! :)

Tak fordi du tør tage dette emne op, da jeg fornemmer, at der er en del overvejelser bag…

I går oplevede jeg selv at blive kastet for løverne... :unsure:

For første gang oplevede jeg, at blive presset ind skyggen og op mod muren, hvilket, til dels, var selvforskyldt, det indrømmer jeg blankt...

- MEN..! skal der omvendt ikke også være mening med galskaben..?

Jeg har INGEN problemer med at vedkende mig, samt undskylde, mine fejl og manglende omtanke, men når det begynder at tangere til direkte personhetz, står jeg af… Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvorfor det er nødvendigt... :(

I mit stille sind tænkte jeg, at det måtte bunde i noget andet… Lavt selvværd og utilstrækkelighed i det hele taget… Måske en afvisning fra min kant eller noget helt tredje…

Jeg blev både ked af det og frustreret, og det blev jeg, netop fordi min forklaring fuldstændig blev ignoreret, og den hensynsløse hetz fortsatte… :blink:

Jeg kan IKKE, og vil IKKE tage ansvaret for, hvordan mine indlæg/svar bliver opfattet, for så kan jeg jo ikke skrive noget som helst fra et oprigtigt hjerte... Jeg ved nemlig, at jeg er et meget rummeligt menneske, der ikke bevidst forsøger at træde nogen over tæerne, men gør jeg det alligevel, står jeg ikke bagerst i køen med en undskyldning - den falder prompte..!

Mit ansvar i et debatforum som dette er, at jeg kan stå 100% inde for det jeg skriver, udvise mine medmennesker respekt og have rummelighed og tolerance nok, til at kunne se en debat fra forskellige vinkler... Og så selvfølgelig bidrage konstruktivt...

-  Og det ved jeg, at jeg kan… ;)

Det gør naller at blive svinet til – jeg er, trods alt, en kvinde af kød og blod, selvom det indimellem synes som om, at jeg bliver opfattet anderledes… Nærmest som en genstand, hvilket jeg tager dybt afstand fra...

Jeg har IKKE behov for at blive strøget med hårerne – slet ikke… Det lærer jeg, som udgangspunkt, INTET af, men kritikken skal være velment og kontruktiv, ellers kan det jo være lige meget…

Jeg er en stor pige, og kan godt tåle modstand, men når modstanden kommer til udtryk, kun med det for øje, at tryne mig, bliver jeg faktisk trist… Trist over at der findes sådanne mennsker, der tilsyneladende har det så skidt med sig selv, at de åbenlyst får det bedre, ved at nedværdige deres medmennesker... Den slags synes jeg, er ærgerligt - for hvorfor ikke bidrage med noget positivt i stedet..?

... Jeg forstår det ganske simplet ikke... :huh:

Den slags fnadderpladder kan jeg, heldigvis, ikke tage seriøst  - får nærmere en ustyrlig trang til at hjælpe disse typer, med at få det bedre med sig selv - og det rammer mig ej heller på mit selvbillede... Men det er kun fordi, at jeg er stærk som en klippe, og netop tror på mig selv, uagtet min sensitivitet...

- Men det er jo ikke alle kvinder, der har det sådan - tænk på det, før jeres næste spydigheder ryger afsted, da det faktisk kan få ret fatale konsekvenser, for den kvinde, der netop ikke er velsignet med et stærkt selvbillede... Hvorfor dog gøre hinanden ondt..?

Jeg skriver herinde af oprigtig lyst og nysgerrighed... Jeg stiller spørgsmål, for at blive klogere på jer og herigennem mig selv... Jeg stiller spøgsmål, fordi I rent faktisk interesserer mig...

For mig er mine mænd ikke blot et nummer i rækken - I er inspiration, spænding, fordybelse, eftertænksomhed, glæde, livsbekræftelse, liderlighed, vildskab og rigdom (menneskelig) - DERFOR stiller jeg spørgsmål...

Mht. markedsføring har jeg faktisk ikke brug for at promovere mig selv ret meget, da mine mænd kommer igen, og det gør de af den simple årsag, at de kan MÆRKE mig...

Får jeg på et tidspunkt lyst til at møde flere, ændrer det sig måske, og så vil jeg da, helt sikkert, bruge muligheden herinde - og hvorfor skulle jeg ikke også det...? :)

Jeg NÆGTER at trække følehornene til mig pga. nogle afvigende og anonyme personligheder herinde, da det jo, dybest set, er det de ønsker - så bliver jeg nemlig reddi stædig..! :D - Og så længe jeg får bare lidt respons på mine indlæg - og lærer af jeres - løber jeg ingen steder... ;)

Jeg beder ikke om at blive ophøjet til noget unaturligt og få gudindestatus – den del kan jeg sagtens være foruden (medmindre I meget gerne vil altså :D ) - det eneste jeg beder om, er respekt, og det er vel ikke for meget at forlange..?

Jeg giver utroligt meget af mig selv herinde - netop fordi jeg har lyst OG fordi jeg ønsker at male et mere nuanceret billede af branchen - for vi er ikke alle ofre, der ikke har ressourcer til at træffe andre valg…

Og EG er jo ikke kun negativt. For mig har det faktisk været en lille åbenbaring og et frirum... Jeg er kommet i kontakt med de skønneste kvinder - specielt Jasmin har faktisk hjulpet mig meget her på det sidste, og var også en af de første i går til at give mig en virtuel krammer og en peptalk - Jasmin når hun er bedst... :D

SÅ..! Lad os nu for pokker arbejde på at opretholde en god og ordentlig tone - EG bidrager, trods alt, med noget positivt, ellers ville vi jo ikke hænge så meget ud herinde, vel..? ;)

Vælger at afslutte ovenstående svada med nedenstående C I T A T...

“Den, der fornærmede dig, er enten stærkere eller svagere end dig. Hvis han er svagere, så lad ham slippe. Hvis han er stærkere, så lad dig selv slippe” / Lucius Annaeus Seneca

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Kære ÅE,

Af hjertet – TAK! :)

Tak fordi du tør tage dette emne op, da jeg fornemmer, at der er en del overvejelser bag…

For første gang oplevede jeg, at blive presset ind skyggen og op mod muren, hvilket, til dels, var selvforskyldt, det indrømmer jeg blankt...

Jeg har INGEN problemer med at vedkende mig, samt undskylde, mine fejl og manglende omtanke, men når det begynder at tangere til direkte personhetz, står jeg af… Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvorfor det er nødvendigt... :(

I mit stille sind tænkte jeg, at det måtte bunde i noget andet… Lavt selvværd og utilstrækkelighed i det hele taget… Måske en afvisning fra min kant eller noget helt tredje…

Jeg blev både ked af det og frustreret, og det blev jeg, netop fordi min forklaring fuldstændig blev ignoreret, og den hensynsløse hetz fortsatte… :blink:

Jeg kan IKKE, og vil IKKE tage ansvaret for, hvordan mine indlæg/svar bliver opfattet, for så kan jeg jo ikke skrive noget som helst fra et oprigtigt hjerte... Jeg ved nemlig, at jeg er et meget rummeligt menneske, der ikke bevidst forsøger at træde nogen over tæerne, men gør jeg det alligevel, står jeg ikke bagerst i køen med en undskyldning - den falder prompte..!

Mit ansvar i et debatforum som dette er, at jeg kan stå 100% inde for det jeg skriver, udvise mine medmennesker respekt og have rummelighed og tolerance nok, til at kunne se en debat fra forskellige vinkler... Og så selvfølgelig bidrage konstruktivt...

-  Og det ved jeg, at jeg kan… ;)

Det gør naller at blive svinet til – jeg er, trods alt, en kvinde af kød og blod, selvom det indimellem synes som om, at jeg bliver opfattet anderledes… Nærmest som en genstand, hvilket jeg tager dybt afstand fra...

Jeg har IKKE behov for at blive strøget med hårerne – slet ikke… Det lærer jeg, som udgangspunkt, INTET af, men kritikken skal være velment og kontruktiv, ellers kan det jo være lige meget…

Jeg er en stor pige, og kan godt tåle modstand, men når modstanden kommer til udtryk, kun med det for øje, at tryne mig, bliver jeg faktisk trist… Trist over at der findes sådanne mennsker, der tilsyneladende har det så skidt med sig selv, at de åbenlyst får det bedre, ved at nedværdige deres medmennesker... Den slags synes jeg, er ærgerligt - for hvorfor ikke bidrage med noget positivt i stedet..?

... Jeg forstår det ganske simplet ikke... :huh:

Den slags fnadderpladder kan jeg, heldigvis, ikke tage seriøst  - får nærmere en ustyrlig trang til at hjælpe disse typer, med at få det bedre med sig selv - og det rammer mig ej heller på mit selvbillede... Men det er kun fordi, at jeg er stærk som en klippe, og netop tror på mig selv, uagtet min sensitivitet...

- Men det er jo ikke alle kvinder, der har det sådan - tænk på det, før jeres næste spydigheder ryger afsted, da det faktisk kan få ret fatale konsekvenser, for den kvinde, der netop ikke er velsignet med et stærkt selvbillede... Hvorfor dog gøre hinanden ondt..?

Jeg skriver herinde af oprigtig lyst og nysgerrighed... Jeg stiller spørgsmål, for at blive klogere på jer og herigennem mig selv... Jeg stiller spøgsmål, fordi I rent faktisk interesserer mig...

For mig er mine mænd ikke blot et nummer i rækken - I er inspiration, spænding, fordybelse, eftertænksomhed, glæde, livsbekræftelse, liderlighed, vildskab og rigdom (menneskelig) - DERFOR stiller jeg spørgsmål...

Mht. markedsføring har jeg faktisk ikke brug for at promovere mig selv ret meget, da mine mænd kommer igen, og det gør de af den simple årsag, at de kan MÆRKE mig...

Får jeg på et tidspunkt lyst til at møde flere, ændrer det sig måske, og så vil jeg da, helt sikkert, bruge muligheden herinde - og hvorfor skulle jeg ikke også det...? :)

Jeg NÆGTER at trække følehornene til mig pga. nogle afvigende og anonyme personligheder herinde, da det jo, dybest set, er det de ønsker - så bliver jeg nemlig reddi stædig..! :D - Og så længe jeg får bare lidt respons på mine indlæg - og lærer af jeres - løber jeg ingen steder... ;)

Jeg beder ikke om at blive ophøjet til noget unaturligt og få gudindestatus – den del kan jeg sagtens være foruden (medmindre I meget gerne vil altså :D ) - det eneste jeg beder om, er respekt, og det er vel ikke for meget at forlange..?

Jeg giver utroligt meget af mig selv herinde - netop fordi jeg har lyst OG fordi jeg ønsker at male et mere nuanceret billede af branchen - for vi er ikke alle ofre, der ikke har ressourcer til at træffe andre valg…

Og EG er jo ikke kun negativt. For mig har det faktisk været en lille åbenbaring og et frirum... Jeg er kommet i kontakt med de skønneste kvinder - specielt Jasmin har faktisk hjulpet mig meget her på det sidste, og var også en af de første i går til at give mig en virtuel krammer og en peptalk - Jasmin når hun er bedst... :D

SÅ..! Lad os nu for pokker arbejde på at opretholde en god og ordentlig tone - EG bidrager, trods alt, med noget positivt, ellers ville vi jo ikke hænge så meget ud herinde, vel..? ;)

Vælger at afslutte ovenstående svada med nedenstående C I T A T...

“Den, der fornærmede dig, er enten stærkere eller svagere end dig. Hvis han er svagere, så lad ham slippe. Hvis han er stærkere, så lad dig selv slippe” / Lucius Annaeus Seneca

Well spoken, kudos! Så er den ged barberet :)

Spock

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ser det her som frem og tilbage... Frem til en forståelse og accept af hinanden og vores meninger osv og tilbage til det der altid vil være i samfundet nemlige fordomme og smålighed... Så jeg vælger fremad og som altid agter jeg ikke at gå i den negative retning/ dialog...

Ud fra MIT helt eget personlige synspunkt, så ved jeg at JEG kan blive for dominerende, rapkæftet og kan være en strid kælling!!! Jeg snakker for meget også ind i mellem uden af sige noget... Jeg vil også gerne have ret, selv om jeg måske ikke altid har det, jeg vil gerne være med, selv om jeg ikke altid er det, eller burde være det...

Jeg ved dog, at jeg ikke er ukærlig, uærlig eller har en dagsorden der går på at såre eller på anden måde gøre mine medmennesker fortræd. Jeg ved også at jeg forstår mig på mennesker og kan derfor se tingene fra mange forskellige sider og mange forskellige personligheder... Det gør det nemmere, når jeg undre mig over et ubehageligt indlæg osv... Livet giver hug men livet er jo ikke eg så op med ansigtet i solen og videre... Smil.

Ingen kan gøre mod dig det som du ikke lader dem gøre...

God solskinsdag til ALLE i skønne mennesker.

Kæmpe knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den glorificering af købesex der er igangsat herinde den er da helt vild.

Det lader til at det er helt normale piger uden nogen former for dysfunktionalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Line:

Det kan godt være, at vi to kun har ramlet hovederne (og vist også et par andre kropsdele..  :P ) sammen en enkelt gang, men jeg tør nu godt bekræfte dig i dit eget udsagn, nemlig at du er en skrap, rapkæftet og strid kælling! :D

Kh. Sidespringeren

PS: Hov! Der glemte jeg jo næsten helt at sige, at du formår at være det i en yderst charmerende, empatisk, ærlig og kærlig indpakning... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Line:

Det kan godt være, at vi to kun har ramlet hovederne (og vist også et par andre kropsdele.. :P ) sammen en enkelt gang, men jeg tør nu godt bekræfte dig i dit eget udsagn, nemlig at du er en skrap, rapkæftet og strid kælling! :D

Kh. Sidespringeren

PS: Hov! Der glemte jeg jo næsten helt at sige, at du formår at være det i en yderst charmerende, empatisk, ærlig og kærlig indpakning... :wub:

Takker frække, er nu også mere til at " ramle kropsdele" sammen end alt det mundhuggeri / ordmagi her... Så ud i livet og mærke varmen, menneskerne og knalde hinanden ikk . Stort smil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først nu fik jeg læst den streng, der udløste trådstarters indlæg.

Jeg undrer mig imidlertid ikke længere over, at tingene gik, som de gik. Forklaringen er ganske enkel:

Det var Sugar Daddy, der kom på banen. Vi kender ham bedre som Fickenstein, og så skal tingene jo gå galt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men som Admin har præciseret det, så er dette "A man's World", hvortil pigerne blot nådigst har fået adgang også..

Personligt finder jeg det kun inspirerende med lidt kvindeligt modspil, men skal vi ikke (inden der falder flere forkerte ord) lige kort gentage nogle af de vigtigste forskelle? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Godt emne ÅE!

Jeg synes mest af alt det drejer sig om respekt, eller desværre manglen på samme. Jeg er ikke sikker på at der udelukkende er tale om ”mænd der hader kvinder”, det virker snarere som om at alle der skriver åbne, rummelige og respektfulde indlæg skal trynes af sort/hvid generalisering af personager der mener at kende sagens rette sammenhæng og gerne vil være ”behjælpelig” med at belyse motiver og putte tingene i de kasser som de åbenlyst hører til i (ironi kan forekomme). ;) Desværre er de lyserøde ofte fremme med de modige og rummelige indspark, og så går det ellers over stok og sten …

For at citere William Blake (det er jo tydeligvis vigtigt med angivelse af kilde hér): ”At generalisere er at være idiot”

Og det gør sjældent noget for en god debat, når der generaliseres i absolutte sort/hvide termer, fordi ”sådan ér det”!

Jeg kan kun have ondt af dem, hvor virker som om at det de læser anskues over kanten af et halv tomt glas, med en sikker forvisning om at hvis det virker for godt til at være sandt, så er det også tilfældet. Med en efterfølgende åbenbar trang til at pille det ned. Eller hvad værre pille personen/personerne bag budskaberne ned.

Det ville være forfriskende hvis alle gik efter bolden, og relaterede sig til en tråds emne, frem for at går efter "manden" (M/K), med (ofte fordrejede) referencer til tidligere udtalelser, og anden mudderkastning.

Hold fat i respekten for andres synspunkter, og ikke mindst respekten for andre. Det er ikke fair at de få skal ødelægge det for de mange! Hvis man ikke har noget godt at bidrage med, kunne det måske være et heads-up på ikke at deltage i en given tråd?!

Alle har ret til at have en mening, det er også ok at argumentere for samme, men der er mange måder at gøre det på. Der er sikkert lige så mange grunde til at være bruger her på EG, som der er brugere, og det er da noget af det, der er med til at gøre det interessant at være med.

Stopper her, inden det bliver ”full blown ranting” ;)

”Live long and prosper” Citat… Spock ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Hvad er det for en tråd du bliver hetzet i? Jeg synes jeg følger sådan nogenlunde med i debatterne her på EG, men har ikke set nogen tråd hvor du bliver hetzet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hvad er det for en tråd du bliver hetzet i? Jeg synes jeg følger sådan nogenlunde med i debatterne her på EG, men har ikke set nogen tråd hvor du bliver hetzet.

Det nægter jeg at udtale mig om... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer derude foran skærme.

Emne .Mænd der hader kvinder

Jeg vil gerne give min mening om dette vigtige emne. Jeg har vist snart været her i ½ år - og ved GUD bruger jeg alt for meget tid herinde på EG, men kan ikke lade være :-P  Det har været meget interessant at møde så mange forskellige mennesker med ligeså mange tanker - holdninger - handlinger.

For en stor parts vedkommende holdes debattonen i en ordentlig ånd og ordentlige ord der ikke rammer andre på deres person/sjæl/værdighed - - ingen nævnt ingen glemt :-P

Specielt synes jeg at pigerne forstår denne balancekunst både retorisk at forsvare sig og samtidig ikke angribe unødigt på forsmåede mænd, - - - kun dem der så absolut gerne selv vil opdrages af pigerne!!! - faktisk er alle pigernes tilstedeværelse her på EG ind imellem ulønnede socialrådgivere - overfor dem der har svært ved at begå sig overfor kvinder.

Der er sikkert allerede nu nogle der pissed over det jeg har skrevet med blåt; - - - men i virkeligheden er det en kæmpe stor gave til jer, - som i skal tænke længe og grundigt over ;)  ;)  ;)

Det er da en glædelig udmelding fra "Førerbunkeren" ;)  at pigerne er her på EG er : Men kvinder er meget velkommen til også at deltage herinde. Deres deltagelse sker dog på lige fod med alle andre brugere herinde, vores kvindelige brugere er hverken mere eller mindre værd end mændene. Der gælder det fuldstændig samme regelsæt for kvinderne som mændene.

Dvs fuldgyldige medlemmer - med samme rettigheder og pligter :)  :)  - dvs ligeværdighed :) + :)

Og min egen holdning er også, at der er alt for få piger herinde - mange flere TAK - - come on girls - i love you ;)   - - så der er efter min fattige mening forhåbentlig føres en debat i en ånd ,at den kvindelige mindretals part ikke føler sig trådt under fode - det fortjener de sgu ikke - så kampen kan tages op.

Jeg er også helt på det rene med at der IRL er både K + M der ser med varierende accept på deres modsatte køn, og dem føler jeg sgu med - og jeg mener det :)  - for de går glip af så meget skønt - dejligt - gensidigt menneske udviklende samvær - med det modsatte køn :)  :)

Mht pigerne ude IRL så føler jeg mig meget heldigt - jeg har mine 6 pigevenner og de er guld værd for mig :) - og flere må gerne komme til :)

Tirsdag.  - om formiddagen snakker jeg med den ene om vores "delehund" - ja andre har delebørn :)  en anden dejlig samtale med en som jeg aldrig har mødt før  ;)  - om eftermiddagen ringer en anden hvor jeg må sige kan vi snakke sammen kl 21 - ja . 20.45 en anden (hun er gift) og inviterer mig i teateret på fredag, og bagefter betaler jeg cafe, og så skal sgu snakkes dybt - fortroligt - og "fælles hemmeligheder" ;)  ;) - - og for god ordens skyld har jeg ikke sex med mine pigevenner - så kan venskaberne ødelægges - men senere mååååske en kæreste.  Om i vil tro på det eller ej - synes det er højtragende blær, er jeg totalt skråt op med - jeg kan ikke bruge det til noget som helst!!!

Det jeg vil bruge det til - er at fortælle hvor dejligt samlivet/samværet/osv med kvinder i virkeligheden er - for man får så meeeget igen. Jer som på den ene eller anden måde har det lidt svært med kvinderne, hvor det føles vanskeligt, og der ind imellem falder nogle ukvemsord, håber jeg så inderligt også kommer til at opleve "det gode liv" med pigerne - og jeg mener det sgu

- og der er kun en opskrift, - kigge ind i sig selv -  hvad er årsagen - der kan i vores psykes "lukkede rum",- meget vel ligge hjerteskærende hændelse - uheldig socialarv osv. - som via tanker - holdninger - handlinger gør livet til et helved - for en selv + omgivelserne

"Det er aldrig for sent at få en god barndom" - af Sanne Nedergaard - Cand. psyk = professionel hjælp til alle = som "Thai massage til sjælen :wub: " = et bedre liv :)

Mange hilsner, --  og tænker mange positive tanker på jer ;)

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

undskyld jeg spørger men hvad laver mænd der hader kvinder på en side som den her hvor det hele går ud på kvinder   :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Monty

dit indlæg er alt for langt og alt for blandet til at jeg kan overskue at citere og opdele det hele så jeg nøjes med at fokusere på det jeg finder vigtigst...

1: det jeg vil er ikke at få min vilje - det har du grueligt misforstået...  jeg vil blot gerne have respekt for/accept af de lyserøde generelt og ikke nedgøres og smædes og meget andet fordi jeg er lyserød....  fint at man er uenig med mig og fint at man føler sig provokeret..... det har jeg ingen problemer med... og fint at man råber af mig og skælder mig lidt ud... no problem

Ikke desto mindre synes jeg altså ikke du er så god til at acceptere når du ikke får ret, og som en del andre vil du heller ikke acceptere en udmelding fra Admin om hvordan han ønsker EG. Derimod skal hver en lille detalje endevendes i et bevis på at administrationen ikke håndhæver regelsættet til mindste bogstav - og nu er vi ude i beskyldninger om at Ledelsen bakker kvindehadere op, fordi de ikke bliver korrekset som du ønsker det... det synes jeg er uanstændigt.

det eneste jeg vil til livs (hvis jeg havde nogen beføjelser) er indlæg der nedgør og tilsviner lyserøde FORDI de er lyserøde - subsidiært fordi de er kvinder...  

Det vil jeg faktisk gerne støtte - jeg savner bare tilsvarende at DU og andre lyserøde er ligeså ivrige for at man ikke må nedgøre mænd, der tillader sig at lave en kritisk anmeldese eller måske ikke lige tilbeder nogle brugeres yndlingspige - og den slags har altså fået ligeså lang snor herinde, uden at pigerne har taget afstand fra den slags angreb, men det er der jo nok en årsag til ;) Men jeg mener jo at den slags her bør gælde begge veje - men som sagt er de lyserøde MEGET tavse når en bruger bliver nedsablet for en negativ anmeldelse.

Men der er altså også RIGTIG mange der skriver vildt positive ting ( ofte direkte pinlige) til pigerne KUN fordi de er lyserøde...

og måske i chatten siden ET åbenbart har givet mig et nyt kaldenavn "slamkusse"  uden at adminholdet synes at det er over srtregen... ...

men fred nu være med det (læs: fuck det) - som BD foreslog er det da muligt jeg skulle bruge det i reklameøjemed.... (joke) 

Jamen, det hører da heller ingen steder hjemme - men jeg er da også blevet overfuset af ham de sidste par dage, uden at jeg begynder at hænge andre end synderen ud for det. Derudover er det sgu da ikke i orden at insinuere at administrationen er ligeglade, hvis de ikke ahr set det, og DU ikke har anmeldt - nu må du lige styre dig... jeg tvivler altså på at de har tid til at læse hele chat-loggen igennem dagligt - men gør det når de får en anmeldelse om at noget er galt... og de er oftest hurtige til at dukke op når man PM´er dem om problemer... så igen synes jeg du er meget urimelig.

2: at trykke like er ikke en indikator for en skid - det er et dovenheds-værktøj så man slipper for at sige sin mening.... så nej - der er IKKE opbakning.. LIKE er ikke det samme som opbakning... ÅE og andres indlæg er opbakning...  et tryk på en knap er.... et tryk på en knap

Arh, det er sgu for nemt - men det overrasker mig ikke at du bare afviser et argument der ikke bakker din dagsorden op. Uanset, så kræver det en stillingtagen at like, og det er lige nemt at like en mands og en kvindes indlæg - men alligevel er der massiv forskel på hvor mange likes kønnene gennemsnitligt får pr. indlæg... Så kan du sige at de ikke betyder noget - og jeg er uenig - men hvorfor så den store overvægt... tilfældigt?? NÆ, næppe - det er fordi I er piger og mændene vil tækkes Jer.

Men det samme mønster gør sig jo gældende mht indlæg - pigerne får MANGE flere positive tilkendegivelser for deres indlæg end mændene gør - det sker sgu aldrig at der er 5-8 brugere der lige skriver i rap efter hinanden "fantastisk indlæg Monte", Du er så skøn, Monte", hvor gør du bare EG til et dejligere sted Monte" og lignende erklæringer... men det sker ganske ofte for Dig, Nikita, Molly, Line, SEM og Sunny - så også der får I markant mere opbakning end mandlige brugere - bare fordi I stikker næsen frem.

og til næstsidst - jeg ved ikke hvem du refererer til som "mine bejlere" - men det kan under ingen omstændigheder være noget jeg står til indtægt for... jeg går ud fra at ALLE!! siger deres mening fordi det er deres mening - jeg har i hvert fald aldrig bedt dem om at støtte mig eller bakke mig op - det klarer jeg selv :) så er de enige - så er det vel fordi de er enige... 

ellers må du tage det op med dem :)

Der er jo altid nogle der blindt bakker dig ( og de andre piger op ) også selvom I går over grænsen, og i samme åndedrag brokker sig over tonen hos andre... men pigerne må godt være grove - det er jo synd for dem... og der er altid nogle mænd der er klar til at komme til undsætning.

Men jeg er enig med at du kun skal stå til ansvar for hvad DU skriver - ligesom jeg kun skal stå til ansvar for hvad JEG skriver. Derfor synes jeg også din udmelding om at det kun er dem der på skrift tager afstand fra disse angreb som tager stilling... okay - hvor efterlader det så mig??? Jeg kan godt mærke en "hvis du ikke er med os, så er du mod os" indstilling her.

Men du bliver også nød til at acceptere at vi er mange som med vilje holder os ude af rigtig mange tråde, fordi de er for dumme, skingre og negative... og det er du altså selv kraftig medvirkende til i mange tilfælde... så at vi ikke kommenterer eller tager afstand siger ikke en skid om vores holdning... andet end mange af Jer meget højlydte og ivrige debattører kan være utroligt trættende.

og lige til allersidst...  jeg kunne ikke drømme om at bakke en kollega op der virkelig havde givet dårlig service - lige så lidt som jeg vil bakke en mand op der har behandlet en pige som lort..  men mine kommentarer er ikke ønsket i anmeldelserne... det har jeg fået læst og påskrevet ved flere lejligheder!!

Det er sgu for billigt - det her har været oppe at vende masser af gange uden for anmeldelses-foraene, uden at du har villet sige fra overfor dårlig behandling af kunderne. Jeg kan huske en tråd omkring piger der lyver om alder og vægt. Her var du meget ivrig for at pointere at det ville du aldrig gøre - men var også meget påpasselig på ikke at få sagt noget om de piger der respektløst lyver og fører potentielle kunder bag lyset. Nej, man skulle nødig få sagt noget om de andre lyserøde - men det ville klæde Jer en gang imellem at yde kunderne samme støtte som I selv forlanger, når man bliver dårligt behandlet...

Jeg synes bare der mangler lidt realitetssans og lidt gensidighed - en kamp for at ALLE skal behandles ordentligt, og ikke kun de lyserøde... samt en anerkendelse af at på nogle punkter bliver pigerne behandlet dårligt herinde - og på andre punkter får i ekstrem positiv særbehandling.

Men det er nok bare mig der har fået nok efter at være vokset op med en ligestillngskamp - der i virkeligheden blot var et dække for at jvinder ville have alle fordelene fra mandens verden...  uden at ville afgive privillegier den anden vej. Same old shit!!!

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det er nok bare mig der har fået nok efter at være vokset op med en ligestillngskamp - der i virkeligheden blot var et dække for at jvinder ville have alle fordelene fra mandens verden...  uden at ville afgive privillegier den anden vej. Same old shit!!!

Holy s**t!! Hvar det altså blot et dække??? I virkeligheden???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Montezi har da fuldstændigt ret.

Kvinder vil have i hoved og røv, men bidrager sjældent selv med ret meget.

Her er hvad kvinder opfatter som ligestilling:

De vil have samme løn som manden, men kræver samtidig at den mand de gifter sig med tjener mindst 30 % mere end hende selv. For han skal jo kompensere økonomisk for at hun giver ham fisse, ved at kunne give hende ekstra store gaver i form af tasker, sko, tøj, smykker, dyre parfumer osv.

Manden skal ordne al renovering på huset, reparationer på bilen, alle tekniske installationer, slå græs, klippe hæk og iøvrigt alt andet fysisk hårdt arbejde. Men samtidig skal han nu også stå for at passe børn, handle ind, støvsuge, rengøre, vaske tøj og lave mad.

Manden skal have humor. Desværre er det sådan at humor i kvindens verden betyder at det er manden der skal underholde kvinden 24 / 7 og give hende noget at grine og le af hele tiden. Manden skal faktisk være et omvandrende stand-up-comedy-show så kvinden bliver bombarderet med livskvalitet hele døgnet rundt. Men i kvindens verden skal det ikke gå den anden vej. Nej det er udelukkende mandens pligt at være det underholdende element, så kvinden bare kan læne sig tilbage og lade sig underholde. Hvor tit hører man kvinder være de underholdende, hvor mænd bare kan læne sig tilbage og nyde forestillingen? Hvor tit ser man kvinder være det underholdende midtpunkt til fester (altså når man lige ser bort fra de få tilfælde, hvor de er hyret som strippere)? Nej, de sidder som regel bare som nogle krukker og glor. Og når de en sjælden gang ulejliger sig med at åbne kæften, så er det sgu sjældent noget intelligent eller underholdende der kommer ud af dem.

Manden skal altid være den der gør kur. Sådan at det kun er manden der føler ydmygelsen og nederlaget ved at blive afvist, og får sin stolthed knækket. Kvinden skal aldrig være den der gør kur, for hun skal selvfølgelig have lov at bevare sin stolthed, så hun kan gå og knejse med nakken og være arrogant og nonchelant.

Det varer ikke længe før kvinderne begynder at kræve at det også er mændene der skal føde børn, for det er simpelthen SÅ uretfærdigt at kvinder skal have fødselsveer. Det er derimod ikke uretfærdigt at der er tvungen værnepligt for mænd. Mænd skal da tvinges til at spilde et helt år af deres liv på fysisk tortur og ligegyldigheder, mens kvinderne kan gå og fede den og lave præcis dét de har lyst til.

Ovenstående er kvinders definition på ligestilling. Og hvis én enkelt mand skulle finde på at rynke det ene øjenbryn bare en lille smule over den fuldstændigt indlysende retfærdige ligestilling der er i ovenstående, så bliver han straks stemplet som en vatpik, en mand uden succes, en fiasko, en taber, et tudefjæs eller en mand med lavt selvværd (alt -absolut ALT- her i verden som kvinder ikke bryder sig om ved mænd kan ifølge kvinder forklares med at manden har lavt selvværd).

Og kvinderne er oven i købet så dovne, at de ikke engang gider at ulejlige sig selv med at gøre det beskidte arbejde med at svine mændene til med ovenstående ukvemsord. Nej de er så udspekulerede at de spiller mændene ud mod hinanden. Noget de kan gøre fordi de har en magt der hedder fisse. Således bruger de deres fisse til at fange dem der her på EG nogle gange omtales som riddere til at gøre det beskidte arbejde for dem. Sandheden er bare at disse såkaldte "riddere" ikke er andet end en flok ynkelige fjolser der ikke har fattet at de bare er marionetter der bliver trukket rundt i manegen af en fisse.

Jeg ved ikke om det er dette Montezi mener med at han har fået nok af kvindernes ligestillingskamp. Men det er i hvert fald hvad jeg mener med det.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Og her kom han frem i hele sin flotte gestalt: Manden der hader kvinder. Holy sh**t igen og igen.

Her kom så reaktionen fra den første "ridder".

Bananas - First Knight

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget af ligestillingen beror selvfølgelig på sociale og kulturelle konventioner.

Dem kan vi ændre ved.

Men fuld ligestilling får vi nok aldrig – for det kræver, at kvinder også skal stå op, når de pisser :D :D. Og det er biologisk betinget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ork, der er da nok flere, og de har uden tvivl troldemad med i sadeltasken.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har to valg kære brugere og mænd: enten hader i kvinder eller så er i riddere. Nuvel, jeg gider ikke at hade, så .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er dejligt at det er lykkedes dig at fange essensen i mit indlæg - man kunne ellers have frygtet at du som sædvanligt var gået på autopilot, så snart du så et indlæg fra mig :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er dejligt at det er lykkedes dig at fange essensen i mit indlæg - man kunne ellers have frygtet at du som sædvanligt var gået på autopilot, så snart du så et indlæg fra mig :(

Så så Montezi, ikke blive ked. Jeg har sagt det før og siger det igen: Jeg synes du skriver mange gode indlæg, men jeg kan jo ikke være enig i alt. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arh, det er sgu for nemt - men det overrasker mig ikke at du bare afviser et argument der ikke bakker din dagsorden op. Uanset, så kræver det en stillingtagen at like..

Du har godt nok været efter mig i den seneste tid, men ret skal være ret:

Du har fuldstændig ret i, at en lajker kræver en stillingtagen. Nogen tager denne stillingtagen via tryk lettere end andre. Det er så dét. Men det kræver da som minimum en overvejelse.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...