Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mænd der hader kvinder

Recommended Posts

Guest Stemplet

Det kan godt være du er træt af det. Der er også nogle der nogen gange er trætte af dine gentagelser og spam af irrelevante indlæg på dette forum men alle har jo ytringsfrihed så forhold dig til emnet fremfor dine sædvanlige kæpheste om at folk kun må bruge de ord du kan lide og ikke må bruge udenlandske ord osv.

Ja desværre er BX selv ekstremt bidragende til stemningen men som alle aldrende plejehjems patienter så vokser stædigheden eksponentielt og en smule reflektion over egne ordvalg og statements kan ihvertfald ikke komme på tale. Er sikker på han og Jasmin er i samme slægt, ufatteligt er det.

Tak Aros, altid fantastisk at læse dine modsatte og velovervejede indlæg :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Med fare for at blive kaldt røvslikker (hvilket jeg egentlig ikke har noget imod at være, skulle den rette, renvaskede pige, dukke op) så vil jeg gerne melde mig i koret, der tager kvindernes parti!

Jeg synes det er enormt berigende at der er piger, der gider at deltage i debatten. At man får deres side af sagen belyst og dermed bedre kan tage stilling til et problematisk emne. Købesex er sgu ikke bare en hyldevare i supermarkedet. Det er ægte virkelige mennesker man har med at gøre og alle mennesker fortjener at blive behandlet med respekt - også selvom du har "leaset" hendes krop i 20 minutter. Hvis ikke de her skønne kvinder sad og gav deres besyv med. Hvis ikke jeg var overbevist om at der findes kvinder, der har valgt denne levevej af lyst. Hvis købesex netop bare var noget med at finde et hul, kneppe det og skride bagefter uden et ord ... ja, så ville jeg nok også være for et forbud!

Så kvindernes tilstedeværelse er IMO helt nødvendig på et forum som dette for at nuancere debatten. Ellers ville det bare være plathedernes højborg. Nogen gange så krøller mine tæer 3 gange baglæns over de totalt stupide og empatiforladte indlæg som nogen/visse mænd kommer med.

Mht. til tonen i dette forum, så undres jeg også over den mavesurhed der dominerer mange af indlæggene ... helt ærligt drenge (og piger!), det lyder sgu som om I trænger til et knald!?

Det tror jeg du langt hen ad vejen har ret i. Det hjælper altid på velværet, og selvfølelsen.

Vi må dog nok se i øjnene at kun få af os har råd til alle de besøg vi egentlig burde foretage - enkelte har slet ikke råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja desværre er BX selv ekstremt bidragende til stemningen men som alle aldrende plejehjems patienter så vokser stædigheden eksponentielt og en smule reflektion over egne ordvalg og statements kan ihvertfald ikke komme på tale. Er sikker på han og Jasmin er i samme slægt, ufatteligt er det.

å

Har svært ved at genkende den BX, der skriver i en ordentlig tone og meget relevante indlæg. Måske d'herrer Aros og Stemplet skulle gennemgå deres egen debatform!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Takker :)

Warmgun, det kan jeg godt og så vil jeg tage dine indlæg med, ingen af os er perfekte evig og altid ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Takker :)

Warmgun, det kan jeg godt og så vil jeg tage dine indlæg med, ingen af os er perfekte evig og altid ;)

Fint nok at du gider, men kan du ikke lave en ny tråd der handler om dette.

Det er ikke emnet for denne tråd :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Aarhuselsker, enig og jeg skal nok undlade at skrive mere om dette her, og jeg synes da vi skal holde os til emnet som jeg gjorde i mine to allerførste indlæg men som du jo kan se så har andre et andet formål og det har jeg svaret på.

Men jeg bakker op om at vi holder os til emnet men hvis folk kører på min person fremfor emnet så svarer jeg.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være du er træt af det. Der er også nogle der nogen gange er trætte af dine gentagelser og spam af irrelevante indlæg på dette forum men alle har jo ytringsfrihed så forhold dig til emnet fremfor dine sædvanlige kæpheste om at folk kun må bruge de ord du kan lide og ikke må bruge udenlandske ord osv.

.... kom det fra en, der altid tror sig bedre end alle andre. Er dit evindelige ævl om riddere da ikke gentagelser og spam?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Aros, altid fantastisk at læse dine modsatte og velovervejede indlæg :smile:

Jeg undrer mig ikke over indlægget. Hele din virksomhed herinde har lige fra første færd af været præget af perfiditeter og personangreb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

.... kom det fra en, der altid tror sig bedre end alle andre. Er dit evindelige ævl om riddere da ikke gentagelser og spam?

Det er vist dig der tror du er bedre end andre sådan som du konstant korrekser folk og i det hele taget pudser din egen glorie og skriver 50 indlæg om dagen som er tit bare er gentagelser eller bare irrelevante.

Men du må jo føle dig ramt af hvad jeg har skrevet i mine første indlæg.

Jeg havde egentlig lovet trådstarter at vi holdte os til emnet men din rektion på mit indlæg på denne side har bestemt ikke holdt sig til emnet og så svarer jeg tilbage i samme dur.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde egentlig lovet trådstarter at vi holdte os til emnet men din rektion på mit indlæg på denne side har bestemt ikke holdt sig til emnet og så svarer jeg tilbage i samme dur.

Jeg havde egentlig også lovet mig selv, at det var sidste indlæg i strengen.

Men jeg forholder mig ganske nøje til noget (ævl), du har skrevet i dit indlæg - og som du gentager og gentager i din øvrige produktion.

Mærker du boomerangen i nakken?

Af respekt for Århuselskeren er dette min sidste replik om dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg havde egentlig også lovet mig selv, at det var sidste indlæg i strengen.

Men jeg forholder mig ganske nøje til noget (ævl), du har skrevet i dit indlæg - og som du gentager og gentager i din øvrige proproduktionduktion.

Mærker du boomerangen i nakken?

Af respekt for Århuselskeren er dette min sidste replik om dette.

Jeg mærker ingen bommerang, jeg skriver kun mine synspunkter herinde hvis nogen skriver debatter om emnet. At du føler dig ramt af hvad jeg skriver er ikke mit problem, jeg nævnede ikke dig i mine indlæg. I modsætning til dig så skriver jeg ikke så ofte herinde, gentager ikke mig selv så meget som dig, og skriver ikke irrelevante indlæg i samme omfang som dig, da jeg har et aktivt liv og ikke lever mit liv på Eroguide...

Du må gerne mene at det jeg mener er noget ævl. Det er din holdning. Den lever jeg fint med :)

I mine to første indlæg på denne streng holdte jeg mig til emnet og det gør jeg gerne igen, hvis folk også gider at gøre det.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint nok at du gider, men kan du ikke lave en ny tråd der handler om dette.

Det er ikke emnet for denne tråd :roll:

Undskyld!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I den her debat mistolker Jasmin hvad Administrator har skrevet tidligere for at begå et angreb på ham og hendes hårde tone bliver straks fulgt op så Administrator og co bliver udråbt til kvindehader hvilket de fleste nok synes et langt under lavmålet, usmagelig og ikke har noget på sig. Administrator skriver så blot hvad han tidligere har skrevet og uddyber lidt og Jasmin opdager at hun igen har mistolket hvad andre har skrevet og på et ufuldstændigt grundlag pisker en ubehagelig stemning op igen.

Det er det her jeg mener med hvorfor jeg ikke længere finder det relevant at deltage så meget herinde...  3 linier og 2 stråmænd...  *suk*

ikke fordi indlægget handler om mig (læs: fuck det) - det kunne være en hvilken som helst bruger - men fordi det er en endeløs række af stråmænd i trådene... og jeg mener endeløs række det sidste halve års tid.. 

der er intet der handler om udgangspunktet... der er ingen interesse i udgangspunktet sålænge man kan dreje det over på en person eller en gruppe

en ting er at skrive hvordan man selv føler om noget - noget ganske andet er (som her) at udtale sig skråsikkert om hvad andre har tænkt og ment selvom det er noget vrøvl

det kalder vi stråmænd...   (se her hvis du er i tvivl om hvad det er: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

I er begge velkomne i hans udtalelse, og så ligger du en helt masse i hans valg af ord på din noget aggressive måde, men jo der er forskel på meget eller ikke men du overfortolker nok en del. Tænk hvis folk sad og analyserede og fortolkede ethvert.skrevet ord på den måde. Og det var jo ikke kun hans udtalelse du opponerede mod, det var ikke kun den sætning det betød så meget. Det var også handlingerne, at der var højt til loftet og alt muligt der var galt. Det gav startskuddet til at Administrator og co blev udnævnt som kvindehader af Spunsen hvor Missetand bakkede op, hvad mener du om det ? Det var bestemt ikke kun den udtalelse der var det vigtigste i jeres indlæg.

Kritikken fra jer gik ikke kun på hans udtalelser, der lå mere i det end det, men hvis alt er fryd og gammen og perfekt fordi ordet meget nu bruges, så er det da overraskende positivt.

Så er der jo ikke mere at komme efter åbenbart.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Her uddyber han fint hvad han mener og det han skriver om hvordan pigerne er blevet behandlet herinde og vil blive behandlet herinde. Det er rigtig at ordet meget bruges men det har også været den linje de har modereret på som Jasmin kritiserede i denne streng og andre, og Jasmin ændrer så kritikken fordi ordet meget bruges eller ?

Det er helt korrekt at jeg mere end en gang har udtalt, at Eroguide.dk er et forum for mænd, hvor de kan dele deres oplevelser med hinanden. Men kvinder er meget velkommen til også at deltage herinde. Deres deltagelse sker dog på lige fod med alle andre brugere herinde, vores kvindelige brugere er hverken mere eller mindre værd end mændene. Der gælder det fuldstændig samme regelsæt for kvinderne som mændene.

Vi bakker ikke nogen bestemte grupper op herinde, vi kigger udelukkende på om vores regelsæt bliver overholdt. Overtræder en person vores regelsæt, bliver de alt efter hvor grov overtrædelsen er, tildelt en reprimande, advarsel eller karantæne. Dette gælder uanset om der er tale om en kvinde eller mand.

Hvis vi virkelig havde så meget imod at der var kvinder herinde, som du får det til at lyde. Tror du så ikke vi blot droppede at have kvindelige brugere? I det lange løb ville det sikkert være nemmere, men det ønsker vi på ingen måde.

Denne kommentar finder jeg faktisk virkelig provokerende. Hvis vi virkelig var forsmåede kvindehadere, hvorfor skulle vi så overhovedet lade kvinderne have adgang til Eroguide.dk? Jeg synes kun det er dejligt, at her også er kvinder der deltager aktivt i debatterne. Men som jeg også skriver længere oppe, er kvinder hverken mere eller mindre værd en de øvrige brugere.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

I er begge velkomne i hans udtalelse, og så ligger du en helt masse i hans valg af ord på din noget aggressive måde, men jo der er forskel på meget eller ikke men du overfortolker nok en del. Tænk hvis folk sad og analyserede og fortolkede ethvert.skrevet ord på den måde. Og det var jo ikke kun hans udtalelse du opponerede mod, det var ikke kun den sætning det betød så meget. Det var også handlingerne, at der var højt til loftet og alt muligt der var galt. Det gav startskuddet til at Administrator og co blev udnævnt som kvindehader af Spunsen hvor Missetand bakkede op, hvad mener du om det ? Det var bestemt ikke kun den udtalelse der var det vigtigste i jeres indlæg.

Kritikken fra jer gik ikke kun på hans udtalelser, der lå mere i det end det, men hvis alt er fryd og gammen og perfekt fordi ordet meget nu bruges, så er det da overraskende positivt.

Så er der jo ikke mere at komme efter åbenbart.

fuldstændig korrekt... "højt til loftet" er admins slagsang i mangel af bedre ord...  og det mener jeg ikke at her er... 

det er så ikke admins fejl og det skrev jeg heller ikke - det er brugerne der sørger for at der ikke er en skid højt til loftet.... som ÅE så rammende siger i sidste afsnit 

Så blev den livsglæde, nysgerrighed og indsigt kvalt

for der bliver ikke givet ved dørene... en bruger trawlede nettet for at finde ud af at SEM ikke var oprindelig forfatter til noget hun selv skrev at hun havde læst og overfaldt hende brutalt og nådesløst for manglende kildeangivelse... 

hvor var der højt til loftet der?? 

jeg blev overfaldet og der blev digtet de vildeste historier om at jeg er EGs rockerdronning fordi jeg brugte et eneste ord... rygmærker!! 

hvor var der højt til loftet der? 

og jeg kan nævne talrige overfald... der er ingen i hele verden der skal fortælle mig at der er højt til loftet på EG - gu er der ej - det skal gruppen der hader kvinder nok sørge for at der ikke er... og dem der opponere - de bliver kaldt riddere og andre skældord... 

hvor er der højt til loftet ?? 

og hvad jeg mener om hvad Spunsen og Missetand skrev...  jeg mener de selv skal stå til rengskab for deres udtalelser.. jeg mener at de har skrevet det de følte og det de mener er sandheden... 

og jeg mener absolut ikke at det på nogen måde er noget jeg kan klandres for da jeg aldrig har bedt nogen skrive hverken med mig, mod mig, for mig eller gentage mig... 

hvad folk skriver er deres egen mening og deres eget ansvar... men når jeg ikke er ene om mit syn på en sag - så kan det jo tænkes at sandheden ligger et sted midt i mellem... 

og så lige svar til det indlæg der krydsede mit... 

Her uddyber han fint hvad han mener og det han skriver om hvordan pigerne er blevet behandlet herinde og vil blive behandlet herinde. Det er rigtig at ordet meget bruges men det har også været den linje de har modereret på som Jasmin kritiserede i denne streng og andre, og Jasmin ændrer så kritikken fordi ordet meget bruges eller ?

igen... forkert... som det fremgår af mit forrige indlæg.. 

før var ordet "dog velkomne" ... 

nu er ordet "meget velkomne " 

det ene betyder "du kan være her hvis det ikke kan være anderledes"

det andet betyder "du er velkommen til at være her på lige fod med andre"

og ja - min kritik er helt sikkert at jeg synes admin har modereret ud fra første udtalelse....  det er der nok nogen der er enige med mig i og nogen der er uenige med mig i... 

det må folk være som de vil.... men det ændrer ikke på hvad JEG mener.... og jeg forlanger ikke at folk skal synes det samme... men konstaterer at jeg ikke har været alene om den opfattelse

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er enig i at der findes den slags brugere herinde. Det er ikke andet end et par uger siden, at en nu landsforvist vingud spredte sine fækalier herinde og han var et glimrende eksempel på det du nævner.

Jeg er bare slet ikke enig med din sidste sætning. Hvad godt skulle der komme ud af at debattere med nogen man har besluttet man hader - og hvor spændende bliver debatten at læse? Jeg erindrer ikke at have fået øjegasme af nogen af strengene omhandlende pigernes priser, eksempelvis. Personen med den kæphest (ikke dig Havnebums) ser heller ikke ud til at have lært noget, for de samme argumenter popper jævnligt op.

Jeg er desværre enig med bananas og siddharta (damn det navn er svært at stave :) ). Eroguide som debatforum er ved at uddø. Kvaliteten af indlæg er stagneret  - drastisk gående mod et fald. Der er masser af dem, men hovedparten er metadebat (som det her indlæg) eller kævleri og mundhuggeri omhandlende "teknisk gæld" fra gamle tråde. Hvis nogen formaster sig til at skrive noget der kunne lægge op til en spændende debat skal der dæleme trampes på det.

For ca. et år siden var EG et glimrende forum, hvor vi havde mange interessante debatter, og hvor bundgrænsen for indlæg var relativ høj. Der var også personlige stridigheder dengang, men de var ikke nær så gennemsyrende og ødelæggende for de andre debatter. Den tid er nu forbi. Jeg tror jeg kommer til at plante et lille trækors for EG i Søndermarken inden for det næste år. Det hele virker til at være ved at drukne i l***.

Kære Tywin Lannister

Jeg føler mig nu heller på ingen måde truffet. Det er lutter nye genialiteter der kommer fra min Pen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Århuselsker.

Hvor har du dog bare ret.

Man mister lysten til at skrive herinde fordi man virkelig skal overveje hvad man skriver og være klar til kamp.

Man skal virkelig vende og dreje hver en sætning for ikke at komme til at støde nogen. Man skal have overskudet til igen at forsvare og forklare hvad man mener og hvorfor man mener det.

For mit eget vedkommende sidder jeg ikke ved ipad hele dagen til at forsvare hvad jeg skriver og hvorfor. Og i mænd kunne jo gå hen og tro at det er fordi man ikke kan forsvare hvad man skriver eller vil stå ved det, hvis jeg ikke lige er på f.eks en dag eller to.

Og når man endelig logger på så kan der være så mange indlæg med selvfølgelig nogen der ikke er enige, nogen der vil have man skal forklare det hele igen fordi der er en sætning de ikke lige forstår og bla bla bla, For mit vedkommende bliver det for uoverskueligt.

Jeg er selvfølgelig klar over at når man starter en tråd med et eller andet emne i et forum, så skal man regne med en debat og at alle folk ikke er af samme mening.

En anden ting. Lige et eks. Spurgte for et stykke tid siden om noget nede i hyggesnak. Spurgte om der var nogen der vidste om man kunne downloade et gratis skrive program til ipad. Tror jeg fik 3 svar på mit spørgsmål, men det startede den helt store debat om man skulle bruge ipad eller alm bærbar eller tablet og andet teknik jeg ikke vidste en skid om.

Husk nu at jeg kun taler for mig selv. Nu ved jeg ikke hvorfor, men jeg endnu ikke blevet kørt gennem kødhakkeren. På samme måde som eks Jasmin og SEM og Nikita. Men ved 100% at hvis det sker en dag så gider jeg heller ikke lege herinde mere.

Der er trods alt en verden udenfor dette forum hvor det er lidt mere positivt at være og hvor man kan sige og skrive sin mening uden at blive trynet og hvor man ikke behøver vende og dreje hver et ord man skriver fordi at irl er der krops sproget og smilet i øjenene.

Herinde kan man ikke altid læse sig frem til om folk mener det alvorligt, er sarkastiske og ironiske eller hvornår de bare tager dyb pis på en.

Nogengange kan man godt få en fornemmelse af at folk kun lever af at diskutere i dettte forum og tager det hele alt for alvorligt.

Nå men til slut vil jeg da også lige sige at jeg syntes det for det meste er sjovt og hyggeligt at være her. For den som pissede mig helt af i går, kan få mig til at vælte rundt af grin dagen efter. Og hovedgrunden til at jeg til tider er lidt stille er fordi jeg ganske enkelt ikke har brug for at komme med kommentarer til alle de tråde/ emner der er her. Eks SEM' s spørgsmål svarer jeg ikke på fordi at jeg måske har skrevet det jeg ville til hendes tråd et andet sted på en anden streng.

Og syntes selv at det kan være belastende når der er nogen der bare popper igen og igen. Og den samme streng kører igen og igen fordi trådstarter eller andre absolut skal kommentere hvert et indlæg. Og gentager selv igen og igen.

Det var bare lige mit argument til hvorfor jeg af og til bare holder kogle og læser med herinde.

Kh Sunny :)

Du ved Esbjerg Havn og det der

Nu risikerer jeg nok endnu et los i røven af dig :-)

Men jeg synes ikke Havneluderen skal forlade Havnebumsen fordi hun bliver mopset en dag! Hvis du bliver mobset/hysterisk/trist en dag, så dig lyd og jeg inviterer dig på en six-pack Dansk Pilsner ude på Molen til solnedgangen :-) Ja er du så fin en dame, du drikker Carlsberg eller andre ædle drikke, bliver du nød til at give. (jeg tjener ikke pengene på at smile og se sød ud :-))

Kunne jo være så heldig du blev fuld så.............. ja så var der sgu fisse igen til Havnebumsen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... men jo der er forskel på meget eller ikke men du overfortolker nok en del. Tænk hvis folk sad og analyserede og fortolkede ethvert.skrevet ord på den måde.

Du mener altså, at der findes objektive fortolkninger? I så fald har du ikke fattet ret meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

@ Jasmin

Hvis du læser mit allerførste indlæg vil du se at jeg er enig i at tonen mod SEM var alt for hård og ETs indlæg er for uanstændige og at tonen til pigerne bør være ordentlig. Det er vi enige om.

Din tolkning af hvor meget man skal lige i administrators udtalelser ser vi anderledes på. Så må tiden vise hvem der har ret.

Dine bemærkninger i dit første indlæg om forfordeling er jeg ikke enig i. Du skriver at administrator og co bakker kvindehaderne op. Det har jeg ikke set men jeg har set at i piger oh du specielt kan skrive mange grove ting og du umotiverede personangreb uden de gør noget, så i min verden bakker de også jer op, hvis de bakker de andre op. Hvis vi skærer de små uenigheder væk er vi enige om at tonen overfor pigerne bør være bedre overfor pigerne men at de også skal have et modspil og at pigerne ikke skal pakkes ind i vat. Så kan man diskutere hvornår det ene og hvornår det andet sker, og det ser vi forskelligt på i nogle konkrete tilfælde.

Jeg havde så regnet med at du tog afstand fra at man kaldte administrator og co for kvindehader, det synes jeg ikke der er grundlag for, og hvis man kan bede om god tone overfor pigerne så kan man også overfor mændene og administrator og co. Der har vi så lidt forskelligt syn på det.

@ BX jeg kan ikke gøres ansvarlig for hvad du forstår

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ BX jeg kan ikke gøres ansvarlig for hvad du forstår

Jamen, her er det da DIG, der ikke forstår noget.

Læs mit indlæg igen - og undlad dine sædvanlige demagogiske forvridninger af andres udsagn. Det det ville klæde dig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Jasmin

Jeg havde så regnet med at du tog afstand fra at man kaldte administrator og co for kvindehader, det synes jeg ikke der er grundlag for, og hvis man kan bede om god tone overfor pigerne så kan man også overfor mændene og administrator og co. Der har vi så lidt forskelligt syn på det.

der er ikke grundlag for at kalde dem deciderede kvindehadere - og slet ikke i plenum og slet slet ikke nu hvor admin har givet en dementi på første formulering 

og det mærkat vil jeg aldrig selv sætte på admin-teamet (selv om jeg er forholdsvist sikker på de er ret ligeglade med hvad jeg mener om det *gg*)

men det ændrer ikke på at jeg derudover også mener der har fundet en form for for-fordeling sted - som det også pointeres af andre tidligere i tråden

jeg mener at den måde admin har valgt at strukturere regelsættet og måden det forvaltes på er synonym med fri klapjagt alle mod alle... hvorfor vi ser alle disse grupperinger og fraktioner - for hvem kan klare sig alene herinde ? 

og i den opdeling har det været mit personlige subjektive indtryk at dem der hørte til trådens oprindelige emne har været de absolutte vindere... trolls kan man smide ud... det er let nok  men kvindehaderne er det meget meget sværere at komme til livs - og der har ikke været gjort nogen forsøg på det

ikke såvidt jeg har set i hvert fald... for at smide dion ud og banne ET fra chatten - det er åbenlyst for de er hvad de fleste nok vil kalde trolls - det er den anden gruppe... dem der altid får de lede bemærkninger ud mellem sidebenene (ikke direkte angreb som man i det mindste kan forholde sig til) der vinder... 

men måske det bliver mere åbenlyst nu hvor vi piger er "meget velkomne" :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jamen, her er det da DIG, der ikke forstår noget.

Læs mit indlæg igen - og undlad dine sædvanlige demagogiske forvridninger af andres udsagn.

Du skrev du ikke forstod noget. Jeg kan da godt se at vil ud i mundhuggeri igen igen. Det er tydeligt. Jeg syntes du skrev at du stoppede med dine personangreb af hensyn til Århuselskers streng. Du er ikke værd at bruge mere tid på i dag. Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...