Hop til indhold

en tanke om bryster

Featured Replies

Skrevet

jeg er meget glad for store ægte bryster hvad i mest til

Skrevet

Tilgængelighed - er kæmpe bryst fan, store/små, lange/korte alt modtages med stor entusiasme 😊

Har i en single periode, fundet ud af at jeg godt kunne lide at booke 30 min bare til et håndjob, så længe jeg kunne nusse bryster i de 30 minutter så var det perfekt og langt sjovere end at knalde 🙃

Skrevet

En god håndfuld i hver. Ægte eller silikone er ligegyldigt bare de ikke er for hårde.

Skrevet

Jeg er babsoman. Jeg kan især godt lide faste bryster, med nipples der bliver hårde når man slikker dem. Så kan de være små eller store, men foretrækker trods alt et par store bryster, der nærmest presser på for at slippe ud i det fri.

Og så tænder jeg meget på at pigen tænder på at få slikket sine brystvorter.

Skrevet

Jeg er til store ægte bryster, gerne E-skål eller op. Og så elsker jeg at nulre, nappe og sutte på vorterne.

Skrevet

Uddybning ift ovenstående:

Min eks-kone havde DD skål da jeg mødte hende, og blev større I løbet af årene. Hendes brystvorter var meget følsomme, så det var begrænset hvor meget jeg måtte komme til. Og hun ville ikke have jeg suttede på dem, kys og let napperi var OK under sex.

Efter min skilsmisse så jeg kortvarigt en kvinde som jeg mødte via scor.dk. Hun efterlyste en partner til ANR (Adult Nursing Relationship, dvs amning mm, ikke ble). Hun efterlyste "langvarig og intens stimulation" af brysterne. Og det var jeg absolut mand for. Og det var helt vidunderligt. Hun havde nogle kæmpe kasser, forbløffende faste ift hendes størrelse. Og højdepunktet var en nat, hvor jeg overnattede ved hende. Her tror jeg at jeg suttede fra kl. 21 til kl. 7 næste morgen. Jeg tror hun faldt i søvn undervejs, det gjorde jeg vist også henad 3-4 stykker, men så vågnede jeg og suttede videre. Det var fra en fredag til en lørdag. Så havde jeg nogle ting jeg skulle ordne lørdag, men aftalen var at jeg skulle overnatte igen fra lørdag til søndag. Det var jeg nødt til at aflyse, for jeg var øm I gummerne 🤣🤣 Jeg havde suttet så længe og intenst, at jeg havde slidt huden af mine gummer. Det passede hende absolut ikke, så aftalen blev at jeg kom forbi søndag aften og så fik hun 2 timers sutteri mere.

Forholdet endte af andre årsager, men det var en kæmpe oplevelse som babsoman at udlevere drømmen og at fylder hænder og mund med babs I timesvis

Skrevet
  • Author
spaceman99 skrev, for 21 minutter siden:

Uddybning ift ovenstående:

Min eks-kone havde DD skål da jeg mødte hende, og blev større I løbet af årene. Hendes brystvorter var meget følsomme, så det var begrænset hvor meget jeg måtte komme til. Og hun ville ikke have jeg suttede på dem, kys og let napperi var OK under sex.

Efter min skilsmisse så jeg kortvarigt en kvinde som jeg mødte via scor.dk. Hun efterlyste en partner til ANR (Adult Nursing Relationship, dvs amning mm, ikke ble). Hun efterlyste "langvarig og intens stimulation" af brysterne. Og det var jeg absolut mand for. Og det var helt vidunderligt. Hun havde nogle kæmpe kasser, forbløffende faste ift hendes størrelse. Og højdepunktet var en nat, hvor jeg overnattede ved hende. Her tror jeg at jeg suttede fra kl. 21 til kl. 7 næste morgen. Jeg tror hun faldt i søvn undervejs, det gjorde jeg vist også henad 3-4 stykker, men så vågnede jeg og suttede videre. Det var fra en fredag til en lørdag. Så havde jeg nogle ting jeg skulle ordne lørdag, men aftalen var at jeg skulle overnatte igen fra lørdag til søndag. Det var jeg nødt til at aflyse, for jeg var øm I gummerne 🤣🤣 Jeg havde suttet så længe og intenst, at jeg havde slidt huden af mine gummer. Det passede hende absolut ikke, så aftalen blev at jeg kom forbi søndag aften og så fik hun 2 timers sutteri mere.

Forholdet endte af andre årsager, men det var en kæmpe oplevelse som babsoman at udlevere drømmen og at fylder hænder og mund med babs I timesvis

man bliver helt misundlig

Skrevet

Elsker store bryster, der gør opmærksom på sig selv gennem blusen. Men når først toppen kommer af er alle bryster fantastiske at se og mærke, især når der er smil i øjnene lidt længere oppe.

Skrevet
McAllister skrev, for 4 timer siden:

Tilgængelighed - er kæmpe bryst fan, store/små, lange/korte alt modtages med stor entusiasme 😊

Har i en single periode, fundet ud af at jeg godt kunne lide at booke 30 min bare til et håndjob, så længe jeg kunne nusse bryster i de 30 minutter så var det perfekt og langt sjovere end at knalde 🙃

Personligt mest til de store naturlige, men deler hj og brystleg. Har du nogle aktuelle anbefalinger?

Skrevet

Jeg er kæmpe fan af bryster, af nærmest alle størrelser og forme, jeg synes ikke der er noget mere frækt, end et bryst der viser sig lidt frem bag løst tøj, et sideboob kig, en kavaler gang, en brystvorte, aerola, mine absolut er favoritter er dog dem, der har mest fast i kvinden, jeg har virkelig svært ved at forklare det, men de bryster hvor der bare lige er 2 - 3 centimeter oppe i toppen der sidder fast, og så et bryst, stort som småt komme ud af det, er ikke mine ynglings, tværtimod jo mere de har ved, jo bedre synes jeg.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

@Fecking det du simpelthen nødt til at finde et billedeeksempel på🤷🏼‍♀️😂.. I gotta see this.. Jeg er sååå forvirret🤣..

Jeg vidste jeg rodede mig ud på dybt vand, men nu prøver jeg med et par billeder, jeg vil bare tilføje, jeg elsker alle slags bryster, der er bare nogen jeg elsker en lille smule mere 😇

Billede 1 er en mellemting, hvis man kan kalde det det, billede 2 er samme dame, men hun ligger ned, men jeg har oplevet og set den form stående også, og billede 3, er der hvor de så er monteret, som en ballon på kroppen, amen, hvor lyder det meget værre end det er, men kan simpelthen ikke beskrive det bedre.

IMG_3164.jpeg

IMG_3166.jpeg

IMG_3168.jpeg

Skrevet

Nu forstår jeg det meget bedre🙏.. Tak..

Der skam ikke noget at undskylde eller forklarer andet end bare hvad du mente🤣❤️.. Alle har deres præferencer jo🤷🏼‍♀️😋.. Jeg kan godt lide tykke mænd men det gør da ikke at jeg ikke tænder på tynde mænd også☺️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Nu forstår jeg det meget bedre🙏.. Tak..

Der skam ikke noget at undskylde eller forklarer andet end bare hvad du mente🤣❤️.. Alle har deres præferencer jo🤷🏼‍♀️😋.. Jeg kan godt lide tykke mænd men det gør da ikke at jeg ikke tænder på tynde mænd også☺️..

Hvis du har bryster, så er vi nærmest et perfekt match 😁, jeg er nemlig tyk, og kan som sagt godt lide bryster.

Skrevet

Ægte og store. M skål er perfekt ved jeg af erfaring.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg har bryster men jeg ved sku ikke lige hvor mange cm der hænger ved længere😬🤣🤣.. Plejer at kalde mine ammelapper🤷🏼‍♀️😭😂..

Heldigt min mand er til numser😬🤣.. Og tyk🙏😍😂..

Og heldigt at du har en ret lækker numse 🤩😘

Skrevet

Det har jeg tit tænkt over, jeg har ingen præferencer ang. bryster bare de er ægte. Der er altid noget ved et par bryster man kan finde glæde ved. Men som en anden skriver, så er en t-shirt hvor man kan fornemme dem igennem, væsentlig mere frækt end undertøj.

Så har jeg også altid synes at kvinder bliver smukkere når de har fået børn.

Skrevet
jan j skrev, for 13 timer siden:

jeg er meget glad for store ægte bryster hvad i mest til

Jeg er mest til de bryste der passer til den krop de sidder på. Om de er store eller små, korte eller lange har ikke så stor betydning, så længe de blive glade når jeg giver dem lidt opmærksomhed..

/North

Nå ja, bliver kvinden også glad, så er det da en dejlig bonus. 😅

Skrevet
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er mest til hende i 4 række nr. 2 fra venstre 😇

Min favorit er nr. 1 i 3. række. Der må godt være mulighed for lidt bevægelse, og samtidig har hun jo nogle lækre suttevorter 😋

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.