Hop til indhold

Lusy på Nørrebro

Featured Replies

Skrevet

Prøvede lille Lusy og det var ok. Nem at kommunikere med og lave en aftale i formiddagstimerne og stedet er nemt at finde - dog en lille udfordring med parkering. Jeg vil betegne hende som en femboy med et sødt og feminint udtryk. Massagen var ikke noget særligt, mest blide strygninger og ikke stærke fingre der graver i ens muskuløse krop som jeg foretrækker, og det er netop en del af grundene til at jeg booker hos ladyboys. Vi gik i en 69 og hendes pik står fint stiv og er måske 15 cm flot og brun. Ikke noget bolleri men tror sagtens hun kan være aktiv. Kommer nok ikke retur da oplevelsen samlet var en anelse kedelig.

Skrevet
Doohickey skrev, 1 time siden:

Prøvede lille Lusy og det var ok. Nem at kommunikere med og lave en aftale i formiddagstimerne og stedet er nemt at finde - dog en lille udfordring med parkering. Jeg vil betegne hende som en femboy med et sødt og feminint udtryk. Massagen var ikke noget særligt, mest blide strygninger og ikke stærke fingre der graver i ens muskuløse krop som jeg foretrækker, og det er netop en del af grundene til at jeg booker hos ladyboys. Vi gik i en 69 og hendes pik står fint stiv og er måske 15 cm flot og brun. Ikke noget bolleri men tror sagtens hun kan være aktiv. Kommer nok ikke retur da oplevelsen samlet var en anelse kedelig.

Link?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.