Hop til indhold

Chat rummet hmmm forstår det ikke helt.

Featured Replies

Skrevet

Har kigget lidt ind i det chat rum.

Jeg forstår det ikke rigtigt. For mig virke det som lidt uintelligent chat når man ser hvad der skrives der inde.

Måske bare mig. Men der skrives eksempelvis, er der nogle liderlige piger, nogle liderlige piger i kbh i dag. Søger liderlige piger.

Måske bare mig. Forstår det bare ikke.

Skrevet

Helt enig!

Den eneste måde at komme det til livs, det er hvis nogle går sammen om at oprette tråde med hvornår vi kan mødes i chatten på EG.
Det vil kun kunne lykkes hvis fornuftige mennesker bakker op, ved at vælge at deltage når der bliver inviteret.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
Rejsenetværk skrev, for 33 minutter siden:

Helt enig!

Den eneste måde at komme det til livs, det er hvis nogle går sammen om at oprette tråde med hvornår vi kan mødes i chatten på EG.
Det vil kun kunne lykkes hvis fornuftige mennesker bakker op, ved at vælge at deltage når der bliver inviteret.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Ok jeg kender slet ikke konceptet, synes bare det var noget underligt noget når jeg så hvad der blev skrevet

Skrevet
Gøgleren skrev, for 8 minutter siden:

Ok jeg kender slet ikke konceptet, synes bare det var noget underligt noget når jeg så hvad der blev skrevet

Chatten er ikke et koncept, det er et tilbud til brugerne som kommer til udtryk sådan om du beskrev det, når det bliver brugt på den måde som det desværre er tilfældet.
Det kan vi ændre på hvis nogle er interesseret i at samles på datoer og tidspunkter, hvor vi har aftalt det på forhånd i Hyggesnak.

Hvis ikke nogle er interesseret, så bliver vi ved med at møde en skraldespand når vi kigger tilfældigt ind i chatten.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.