Hop til indhold

God måde at håndtere idioter der skriver til GP'er

Featured Replies

Skrevet

Se forneden i denne annonce under pps

https://annoncelight.dk/showad/468086

"PPS: Hvor er det et fantastisk land, som vi lever I - med masser af mennesker der går op i fællesskabet og at vi skal holde os inden for de regler og normer, som gælder for os alle. Jeg sender derfor mange varme hilsener til de personer, som i mails til mig oplyser at jeg nu er politianmeldt og at mine oplysninger er givet til kommunen og til Skat, naturligvis for at sikre at jeg ligesom alle andre borgere i landet overholdende gældende regler og lovgivning. Til dem kan jeg kun sige, at jeg kender alt til regler og lovgivningen på dette område og at jeg naturligvis overholder dem. Med den lyst de pågældende personer har til at sikre at vores fantastiske samfund holdes sammen, så kan det aldrig gå helt galt. Tak for Jer."

Fed tilgang

Redigeret af Jyskmand22

• Jyskmand22 changed the title to God måde at håndtere idioter der skriver til GP'er
Skrevet

Indimellem bliver jeg sku flov på mit køns vegne. Hvad er det som fritager nogle fra at opfører sig ordentligt?

Det er helt naturligt at man kan blive uenige, og man kan se anderledes på tingene. Men derfor skal man dælme stadig opfører sig ordentligt.

Så denne PPS er bestemt på sin plads, selv om det slet ikke burde være nødvendigt. Da det i min verden er helt almindelig pli og opførelse ❤️

Skrevet

Ja jeg blev så lige kaldt en nar der har haft hele kbh oppe i røven fordi jeg ikke ville give en times sex til 900 kr når jeg normalt tager 2100 og tillod mig at sige jeg synes det var uforskammet at spørge om (især taget i betragtning at der står man ikke skal prutte om prisen).

heldigvis er de mænd sjældne!

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Det ser du til at hun er blevet kontaktet af Bjarne A., T.Petersen og hvad fjolset nu ellers finden på at kalde sig.

Må håbe at de snart får lukket for internet forbindelse på den lukkede!

Han er en gammel kending som der bruger helle sit sølle liv på at genere alle.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.