Hop til indhold
Gæst

Daniella ved Randers. Et dejligt besøg...

Recommended Posts

Gæst

Så blev det min tur til at aflægge den meget omtalte Daniella et besøg. Jeg er forholdsvis ny i denne verden, og havde haft nogle dårlige oplevelser inden. Så jeg tog køreturen til Randers, for at give det endnu en chance.

 

Havde skrevet med hende nogle dage og fik en aftale i hus først på dagen. Gjorde mig i stand og kørte forbi blomsterhandleren. Der var dog ingen røde roser, så jeg jeg måtte nøjes med en hvid.

 

Efter en fin køretur, ankom jeg til Randers. Forbi Elvismuseet og laaaangt ud på landet. Jeg skal da love for at diskretionen er i top her, men det gjorde et godt indtryk at ankomme til det fine lille hus, der midt i skoven.

Jeg stod ud og bankede på og op åbnede Danielle. En lille yndig pige, som var iført en skøn hvid kjole hvor jeg kunne ane det sorte undertøj indenunder. Jeg blev budt indenfor, men hun var ikke helt klar, så jeg blev spurgt om jeg ville have et bad imens. Det takkede jeg ja til.

Efter en grundig vask, blev jeg taget med ovenpå i et lille fint rum. Den del der forgik her, vil jeg lade være mellem Danielle og mig, men kan dog fortælle at hun har den dejligste krop. Små lækre bryster, en fræk røv, lange tynde ben og dejligt smil. Hun tog det hele så afslappet og fik mig til at slappe af på en skøn måde.

Efter en rigtig dejlig stund på lagnerne, tog vi et bad nedenunder og der blev sagt farvel.

 

Danielle er en lækker lille sag, der er helt nede på jorden. Hun lever sig rigtig godt ind i legen og fik mig til at slappe af på en naturlig måde, som ikke var påtaget. Skøn sex blev fulgt til døren af en sød pige med en dejlig og åben personlighed.

 

Absolut et besøg værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@aalbpas31

 

Jeg havde fornøjelsen at besøge Daniella lige før påske. Jeg er helt enig med dig. Hun er noget af det sødeste, sexede og afslappede jeg har prøvet.

 

Bare ærgerligt jeg kommer på sjældent de kanter. Men det er en smadder hyggelig og meget idyllerisk tur ud til hende inde fra Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

...hun er på to do listen her i sommer, glæder mig helt vild til at prøve et par tricks af med hende :-P

 

Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde en times svedige tur med hende idag. Hun har god krop og et super søde ansigt. Kan ikke få nok af hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@aalbpas31

Jeg havde fornøjelsen at besøge Daniella lige før påske. Jeg er helt enig med dig. Hun er noget af det sødeste, sexede og afslappede jeg har prøvet.

Bare ærgerligt jeg kommer på sjældent de kanter. Men det er en smadder hyggelig og meget idyllerisk tur ud til hende inde fra Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvilken retning skal man når man passere Elvis museet, er evt. Interesseret i at aflægge hende et besøg ud fra de gode omtaler i det her forum, men har lidt langt til Randers kommer syd fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvilken retning skal man når man passere Elvis museet, er evt. Interesseret i at aflægge hende et besøg ud fra de gode omtaler i det her forum, men har lidt langt til Randers kommer syd fra.

 

Nu er det jo ikke meningen at alle og enhver skal kunne læse herinde, hvor Daniella kan besøges. Så når engang du får dig taget sammen til et besøg, må du selv ringe og snakke med Daniella om helt præcis hvor hun kan træffes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke meningen at alle og enhver skal kunne læse herinde, hvor Daniella kan besøges. Så når engang du får dig taget sammen til et besøg, må du selv ringe og snakke med Daniella om helt præcis hvor hun kan træffes ;)

Hej, nu har jeg jo ikke ligefrem bedt om hendes adresse, men bare om man skal til højre eller venstre, resten du skriver er jeg udmærket klar over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...