Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der giver ægte deep throat, altså hvor den kommer rigtig ned i halsen eller i det mindste prøver ihærdigt?

Redigeret af Jotu

Skrevet

prøv @Pink Peach
Jeg så ikke, at et var bland Thaipiger, du søger. Pink er stadig noget af en snablesluger

Redigeret af Havkatten

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 13 minutter siden:

prøv @Pink Peach
Jeg så ikke, at et var bland Thaipiger, du søger. Pink er stadig noget af en snablesluger

Jeg kan se at Pink kan, men hun er ikke rigtig min type

Skrevet

@Jotu wow! Er pink ikke din type? Det er derfor jeg elsker den her verden. Smag og behag! Tænk hvis alle var ens, hvor kedeligt det ville være. Kom til Aarhus. Her har vi et par damer der virkelig kan finde ud af det og som måske kan være din type. Jeg var forleden hos en pige der gav mig ordentlig blow. Hold kæft det var dejligt. Hun mundkneppede min pik. Sørgeligt jeg ikke har en 18 eller 20 cm pik der kan nå helt ned til halsen. Hun brugt slet ikke hænder og tog al min dna i munden og tror hun slugte. Jeg kan ikke huske det fordi jeg var helt væk. Så sagde hun sødt " håber det ku bruges" og fortalte mig de dage hun er på og at jeg var velkommen når som helst. Kæft hun var sød. Liderlig og rigtig pleaser. Simpelthen gemt skat!

Og hvis du læser hendes anmeldelse, ingen vil besøge hende igen fordi hun ikke er deres "type". Jamen, så er der mere til mig 😉

Okay, nu er kommentaren længere end planlagt. Sådan er det når man er blown away...

Redigeret af Alonzo

Skrevet

Jeg tænker at Pink Peach er lige så lidt thai som Aarhus er Sjælland? Men jeg er jo svensker så sikkert noget jeg misforstår her.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.