Hop til indhold

Linny og Rida i Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har besøgt Lenny og Rida i Frederikshavn?

Det kunne være godt at prøve to thaipiger på en gang😀

Skrevet

Jeg har besøgt Linny rigtig mange gange efterhånden. Med udgangspunkt i vores gode kemi sammen, og hendes charmerende personlighed, har hun længe været min klare favorit.
I forbindelse med et besøg hos hende i Horsens tidligere på måneden, hvor de også var sammen i en lejlighed, fik jeg muligheden for også at få en lille snak med Rida.
På mig virkede hun som en lille frisk og lidt fræk thaipige, der var klar på noget mersalg😊 Hun har også nogle flotte billeder på hendes annonce.
Men som en lidt ældre herre, har jeg rigeligt at koncentrere mig om, når Linny slår sig løs, så jeg har ikke prøvet dem begge i den sammenhæng 😄
Jeg kan naturligvis klart anbefale Linny, hvis man som jeg mest er fokuseret på anden halvleg, og jeg er da overbevist om, at man kan få en utrolig spændende oplevelse, hvis man prøver en tur med dem begge samtidigt.

Så mit forslag til @Krill og andre vil være - prøv det, om ikke andet så tag en for holdet 😊

Skrevet
  • Author
Dylmer skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har besøgt Linny rigtig mange gange efterhånden. Med udgangspunkt i vores gode kemi sammen, og hendes charmerende personlighed, har hun længe været min klare favorit.
I forbindelse med et besøg hos hende i Horsens tidligere på måneden, hvor de også var sammen i en lejlighed, fik jeg muligheden for også at få en lille snak med Rida.
På mig virkede hun som en lille frisk og lidt fræk thaipige, der var klar på noget mersalg😊 Hun har også nogle flotte billeder på hendes annonce.
Men som en lidt ældre herre, har jeg rigeligt at koncentrere mig om, når Linny slår sig løs, så jeg har ikke prøvet dem begge i den sammenhæng 😄
Jeg kan naturligvis klart anbefale Linny, hvis man som jeg mest er fokuseret på anden halvleg, og jeg er da overbevist om, at man kan få en utrolig spændende oplevelse, hvis man prøver en tur med dem begge samtidigt.

Så mit forslag til @Krill og andre vil være - prøv det, om ikke andet så tag en for holdet 😊

Det kunne godt lyde som om at det kunne være værd at prøve.

Nu må jeg se om jeg kan nå det inden de smutter igen

Dylmer skrev, for 34 minutter siden:

Det lyder som om at de skal have et besøg.

Håber jeg når det inden de smutter igen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.