Hop til indhold

Forum for anmeldelser af sugardaddys

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om der findes en Facebook side eller andet hvor sugarbabes anmelde/advare om os?

Jeg står nemlig i den situation at en kvinde vil advare mod mig grundet jeg ikke gad betale for ydelser på Snapchat, som jeg heller aldrig modtog.. og jeg vil helst ikke have ødelagt mit omdømme eller chance hos andre fremtidige sugarbabes grundet dette.

Skrevet

Det skal du ikke bekymre dig om, de truer med alt muligt. Med mindre du har givet alle personlige oplysninger mv.

Det mest trælse er nok at de kan anmelde dig til Snapchat så din profil bliver slettet

Skrevet
Jyskmand22 skrev, 1 time siden:

de truer med alt muligt

Det er da ingen trussel men en realitet. Tænker GP’er og SB bruger samme steder at advare med de oplysninger vi nu har.

Lyder umiddelbart som en uretfærdig “anmeldelse” men vi har jo kun den ene side af sagen.

Skrevet

Jo mange truer med alt muligt på, hvis du ikke vil købe billeder og videoer på Snapchat. Jeg har oplevet at blive truet med at min partner, familie og arbejde vil få oplysninger om at jeg har sex med andre. Jeg er blevet truet med anmeldelse som pædofili, blive truet med tæsk osv. Men ikke noget af det har materialiserede sig i noget af ovenstående.

Og det på trods af at jeg som det første skriver at jeg ikke er til videoer og billeder, så bliver de ved med at presse på om jeg ikke vil. De fleste gange når jeg at slette dem inden jeg bliver truet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.