Hop til indhold

Angelica - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Angelica og var sgu skuffet over servicen, som ikke levede op til mine forventninger.. Der var begrænsninger med berøring og det virkede bare til at det var noget som skulle overstås. Hun har dog en meget lækker krop, så jeg vil anbefale hende hvis man bare vil knalde en virkelig lækker pige, ellers findes der bedre GP’er derude.

Skrevet
Mike56 skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte Angelica og var sgu skuffet over servicen, som ikke levede op til mine forventninger.. Der var begrænsninger med berøring og det virkede bare til at det var noget som skulle overstås. Hun har dog en meget lækker krop, så jeg vil anbefale hende hvis man bare vil knalde en virkelig lækker pige, ellers findes der bedre GP’er derude.

Det er desværre lidt altid det jeg har erfaret med de her Sydamerikanske kvinder der er begyndt at komme en del til Danmark. De er altid virkelig flotte, men de giver virkelig ikek meget af sig selv. Og det sgu en skam, for en kvinde som Angelica er godt nok lækker, så lækker at man har lyst til at sige fuck it og besøge hende alligevel, selvom man nok ved det bliver lidt en meh oplevelse.

Den eneste jeg har haft lyst til at besøge igen af dem, har være Lumi.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.