Hop til indhold

Rettelser i overskrifter - hold nu kæft er det en børnehave?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Og det må du også gerne mene. Farvet af alt der har været sket herinde og hvor meget rigtig mange har kysset admins fødder for at komme og redde dem. Og hvor meget jeg fik at vide jeg bare måtte acceptere de nye tiltag. Så kan jeg ikke andet en trække på smilebåndet, når der allerede nu er problemer, som det i værste fald tager årevis at få ændret.

I bedste fald får debatten en ændring i hus. 😉

Skrevet
pacer skrev, 1 time siden:

Skal ikke tage håbet fra dig.

Men blot for du har realistiske forventninger.

Julius opslag som Admin har set og som ikke førte til ændringer. Er tilbage fra Maj.

Og Admins seneste offentlige svar var 6. Juli

Så indtil videre en meget lang sommerferie han holder sig.

Vi må se hvornår han vender tilbage.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Skal ikke tage håbet fra dig.

Du prøver ellers ihærdigt 😂

Skrevet

Hej Sweetie

Du skriver at, du kun kan "trække på smilebåndet" ??

Jamen det gør du jo ikke, når du i samme indlæg, skriver at "der allerrede er problemer herinde".... Problemer? hold da op...

Hvor blev "pyt-knappen" af?

Nej du sidder og hygger dig over, der er nogen, som giver udtryk for sin meningen om noget, hvor før i tiden din elskede Stabler var her, var blevet bannet, helt til

Sibirien med hårdt strafarbejde i 8 år!

Nej efter de to XXXXXX, er blevet fjernet, har vi fået en mere fri debatform, med mange flere nuancer, hvor der er plads til sjove bemærkninger og humor.

Så tror du ikke vi nok skal kunne finde ud af det?

Skrevet
pacer skrev, for 3 timer siden:

Kære pacer😊

Hvad er det modsatte af min livret - et 3-foldig føj for helved og rent - beskidt og overholde færdselsloven - vanvidskørsel - osv osv

Hvad er det modsatte af i bedste fald - i værste fald.

Du glemmer lige den anden ende af skalaen ??? - Stabler - debatten kan da så sandelig også ende ud i at Adm. beslutter sig for at invitere Stabler tilbage eller en anden med samme kontante pondus til at holde orden i det eksisterende !!!!! - - sig forstå.

Mange hilsner
Nye tider

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

der allerrede er problemer herinde

Åh beklager det gjorde det umuligt for dig at forstå mit indlæg at jeg kom til at skrive i flertal. Jeg henviser til det problem trådstarter bringer på bane. Har ikke selv omtalt eller tilføjet nogen problemer.

Dejligt for dig du fandt et sted du kunne kritisere mig igen. Bare ærgerligt du misforstod det jeg skrev.

Hvis du kun vil deltage for at angribe mig personligt bliver dette mit eneste svar, hvis du vil debattere superbrugere og/eller chancen for at det bliver løst så er jeg på.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.