Hop til indhold

Jenie, Horsens - God oplevelse.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/410056

Jeg var forbi Jenie forleden, og det var en rigtig fin oplevelse.

Booking foregik relativt let med SMS, ikke en lang seance. Spurgte om 45 minutter med ankomst en time senere, og hun returnerede med 1200,- og et OK.

Adressen blev sendt og jeg drog afsted. Der er tale om en lejlighedsbygning i Horsens, og adressen på den præcise lejlighed bliver oplyst efter ankomst til bygningen. Parkering er let, og det er ret diskret.

Efter ankomst blev der betalt, og da jeg havde taget bad hjemmefra var det jo lige til. I modsætning til flere andre Thai piger jeg har besøgt, så startede vi med det frække og ikke massagen, og det var Jenie bestemt god til.

Vi var hele vejen rundt, og der blev både slikket, suttet og kneppet. Efter den sjove del var ovre, blev der givet massage tiden ud. Blev tilbudt bad og ellers farvel kys og kram, før jeg stod ude på gaden ca. 45 minutter efter ankomst.

Helt klart en pige som jeg kunne finde på at besøge igen, og hun har en fantastisk krop og meget naturlig uden store silikonebryster. En anden fordel ved Jenie er også at hun ikke har overøst sig selv med skrap parfume, hvilket gør det lidt lettere i forhold til ens videre færd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.