Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Har ikke været på længe, men besøgte Kris i dag i Århus og lovede at jeg ville skrive en anmeldelse af hende.

Bliver lukket ind af Kris som står i en flot rød kåbe. Hun tilbyder at jeg kan tage bad og mundvask. Jeg havde dog været i bad før jeg kom, men gik selvfølgelig ud for at vaske pikken. Da jeg kom ud fra toilettet have jeg hende pengene for den tid vi skulle bruge sammen. Bestilte 45 minutter med kom i mund.

Vi tog tøjet af og hun førte mig op i sengen, hvor hun spurgte om jeg kunne lide Blowjob. Ja tak det kunne jeg godt. Hun startede med at køre min pik rundt i hendes ansigt og spurgte om jeg kunne lide at have min pik i hendes ansigt og det kunne jeg selvfølgelig godt derefter gik hun igang med at sutte min pik, mens hendes ene hånd kørte frem og tilbage mellem mit mellemgulv og nosser. Mens hun suttede min pik skiftede hun mellem at have lukkede øjne og så kigge op på mig med sine flotte uskyldige øjne og der gik ikke særlig længe før kom hende i munden, hvilket hun tog fint imod men spyttede det ud ude på toilettet. Efter det lagde hun sig ved siden af mig og vi snakkede lidt om løst og fast. Det blev tid til anden omgang, men jeg kunne ikke desværre. Så vi lå bare og snakkede lidt mens jeg nulrede hendes ene brystvorte. Super søde små bryster med nogle dejlige små brystvorter som hurtigt blive stive.

Hun er her kun til tirsdag og tager derefter til København. Hun er super sød og flot, så pas godt på hende.

Skrevet

Undskyld men er det rabat hvis man skriver en anmeldelse 😂 aldrig har jeg set en pige blive anmeldt så mange gange, på så kort tid 🙃

udover det, så tak for bidraget 👍

Skrevet
  • Author

Forstår hvad du mener. Synes hun var rigtig sød og hun spurgte pænt om jeg ville lave en anmeldese af mit besøg hos hende. Hvilket jeg selvfølgelig gerne ville for jeg havde en god oplevelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.