Hop til indhold

Er vi flere jyder tilbage som ikke har besøgt Kris?

Featured Replies

Skrevet

Der ikke har besøgt Kris?

Hold da op hun bliver omtalt meget, ved ikke hvad konverterings raten er generelt for omtale. Men hvis den er 1:50, så må man bare sige Kris vil være et godt parti, det er sgu ikke krøluld mutter gemmer i madrassen.

Skrevet

Jeg synes, hun ser ualmindelig kedelig ud, så på trods af hendes utallige gode anmeldelser, kan hun overhovedet ikke friste mig.

Skrevet

Det er jo kun dejligt at der kommer flere søde piger til Aarhus :D. Vi må håbe at det sender flere herover.

Skrevet

De kunne måske være fint at smide et link, så alle er med på hvem vi taler om

Skrevet
  • Author

Jeg satte ikke linket ind fordi det ikke var en anbefaling, den kommer jeg aldrig til at kunne lave. Det var mere at hver anden anmeldelse når man logger ind er af Kris, det fik mig bare til at tænke at nu må alle næsten have besøgt hende en gang. Jeg tænker ikke det er flere anbefalinger hun mangler, men hun skal da nok snart have en bette lur.

Skrevet

Jeg turde sgu’ ikke stikke pikken op i hende, før hun havde fået to ruller gaffatape omkring livet…

Skrevet

vi er nogen stykker havde ikke engang lagt mærke til omtalen gider sjældent bevæge mig helt derned, hun ser os lidt mager ud man ku godt blive bekymret for om hun flækker 🤭

Skrevet

Jeg hsr ikke og kommer heller ikke til det, hun er lidt for skinny til min smag.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.