Hop til indhold

Thailændere i Danmark

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg godt kan lide thailændere, og at jeg ikke har noget imod dem. Jeg er bare nysgerrig.

Hvorfor er der lige præcis så mange thailandske sexarbejdere her? Jeg ser ikke deres naboer cambodjanere eller vietnamesere i denne branche, men den er fyldt med thaier. De er så overrepræsenterede – det er faktisk helt mærkeligt. Hvordan får de opholdstilladelse eller visa? Nogle af dem, jeg har mødt, har været her i over fem år, og de taler stadig ikke et ord dansk.

Skrevet

Mon ikke det skyldes de mange danske mænd, der er gift med en Thai kvinde? Har ikke hørt om så mange ægteskaber med fx kvinder fra Cambodia.

Det herboende miljø af Thai kvinder kan så være behjælpelige med at hjælpe andre til Danmark (på 3 måneders turist visum).

Jeg fatter dog ikke, at nogen gider have sex med en kvinde, når de ikke fatter en brik af hvad hun siger? Godt nok underligt!

P.S. min thai massør tilbyder 'no sex', men er godt til at ordne rygsmerter. Har været gift med en danske mand, men har nu permanent opholdstilladelse (det tager godt 7 år før de kan få det). Hun advarer mig kraftigt mod at finde en Thai kvinde 😄det er for hårdt. P.P.S. trods hendes meget lange ophold i Damark er det meget meget svært at forstå hvad hun siger, samt at forklare hvor i ryggen det gør ondt. Men hun er dygtigere end danske fysioer synes jeg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.