Hop til indhold

Pige ønsker at prøve glorihole.

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg har en veninde som godt kunne tænke sig at prøve glorihole. Og hun har udset sig imorgen til at være tidspunktet.

Hun bor i København, hvor skal hun gå hen? Jeg håber i kan hjælpe, med evt en klub eller andet, hvor det vil give mening.

På forhånd tak for hjælpen.

Skrevet

Tænker du det som et sexevent om at der skal være kø til det gloryhole? Ellers er det nok i den forkerte tråd.

Hvor sikker kan deltagerne vide at det er din veninde og ikke dig som gemmer sig på den anden side? 🤭

Skrevet

Google swingerklub!!

Skrevet
  • Author
NysgerrigNy skrev, for 52 minutter siden:

Tænker du det som et sexevent om at der skal være kø til det gloryhole? Ellers er det nok i den forkerte tråd.

Hvor sikker kan deltagerne vide at det er din veninde og ikke dig som gemmer sig på den anden side? 🤭

Øhh altså det ved jeg ikke helt hvordan 😅. Andet end at jeg bor i Aarhus. Hvilket ar grunden til jeg søger hjælp til lokation.

Men ja det kunne være fedt for hende hvis der var kø

Men beklager da, hvis jeg har slået det forkert op. Har googlet lidt. Og fundet frem til en klub der ligger på

Øresundsvej 55 2300 københavn s

Og tænker måske bare at hun tager derind til kl 20 imorgen.

Skrevet
Donkey_bomb skrev, for 3 timer siden:

Hello.

I have a friend who would like to try a gloryhole. And she has decided that tomorrow will be the time.

She lives in Copenhagen, where should she go? I hope you can help, maybe with a club or something else where it would make sense.

Thanks in advance for your help.

Cityswingers in Amager, I am sure she will enjoy it ;)

Skrevet
  • Author
Don Miguel skrev, for 14 minutter siden:

Cityswingers in Amager, I am sure she will enjoy it ;)

Det er her jeg har sendt hende hen. Er der gloriholes der?

Skrevet
Donkey_bomb skrev, for 3 minutter siden:

Det er her jeg har sendt hende hen. Er der gloriholes der?

Jeps👍

Skrevet
Donkey_bomb skrev, for 20 minutter siden:

This is where I sent her. Are there any glory holes there?

Donkey_bomb skrev, for 20 minutter siden:

This is where I sent her. Are there any glory holes there?

yes in did she will find it there ;)

Skrevet
TurkiskDelight skrev, for 4 timer siden:

Følger lige med )

En lille venlig påmindelse til dig ). Du behøver ikke at skrive i en tråd at du følger med. De fleste bruger herinde der læser tråde inkl. trådstarteren, ved ikke hvem du er og derfor er det sådan set meget irrelevant for os om "du følger med". Du har nok set en del herinde skrive i forskellige tråde "jeg følger lige med" og normalt plejer moderator herinde at irretesætte bruger der gør det, fordi det er meget irrelevant i forhold til trådstarterens spørgsmål. Det er meget træls for os bruger herinde at scrolle igennem en tråd på flere sider, fordi der er mange unødige kommentar osv. som er fuldstændig irrelevant og det hjælper heller ikke trådstarteren.

PS. hvis du vil være venlig at lade være med at svare på det jeg har skrevet herinde i tråden, da det er en påmindelse til dig og eventuelt andre der læser det. Men du kan skrive en direkte besked til mig angående det jeg lige har skrevet (hvis nødvendigt), da det ikke ødelægger tråden for trådstarteren :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.