Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Elizabeth i går efter en pludselig indskydelse. Hun er en sød pige og køn som på billederne. Velproportioneret og meget entusiastisk.

Tog en time med hendes almindelige ydelser for det passer godt til mine præferencer, og efter at have afregnet smed vi tøjet, kyssede lidt og startede så i badet inden vi endte i sengen.

Hun er ivrig efter at yde en god service, men til min overraskelse er hun ikke indstillet på 69, selvom det fremgår af hendes hjemmeside. Til gengæld giver hun et godt blowjob og efter lidt tid fik jeg lyst til at træne op i hende. Vi startede med at hun red mig og selvom hun er ivrig så tog det lidt tid og til sidst lavede jeg hende på ryggen til en missionær - dejligt at se hende nyde at blive kneppet og det gik ikke længe før jeg kom.

Vi brugte resten af tiden til at snakke og der er det tydeligt at hendes engelske ikke et det bedste, men hun bruger translate på telefonen ret effektivt. Men det ligger en dæmper på hvor meget man egentlig kan tale om. Det blev tydeligt at hun ikke er fra puljen din hun siger, men det er hun trods alt pigen om når man spørger

Hun nævnte at hun ville blive knap to uger og jeg kan godt anbefale hende for den unge pige hun er - grænsende til det lidt uskyldige/naive på en sød måde.

Tag godt imod hende.

https://nympho.dk/n36355/elizabeth#profile-reviews

Skrevet
Erhvervsmand1 skrev, for 1 minut siden:

Det blev tydeligt at hun ikke er fra puljen din hun siger, men det er hun trods alt pigen om når man spørger

?????

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.