Hop til indhold

Simone H. Aagaard, hvad er jeres erfaringer med hende?

Featured Replies

Skrevet

Hun har været her , og også på Sugerdaters . Lidt over det hele på diverse medier .

Har fulgt hende lidt i et stykke tid , bla. på Telegram . Her har hun diverse pakker og kører til tider tilbud på pakkerne . Den dyreste til 4999 kroner , som også inkluderer et personligt møde .

Ved ikke om et personligt møde ville være de penge værd , og forudbetaling har vel altid være et emne i denne verden ?

Er der nogen som har erfaring med hende ? Holder hun aftalen om et personligt møde hvis man overfører de 4999 kroner til hende ? Hun skriver også til tider , om der er nogle , eller flere , som vil “støtte” hende med 300-400 kroner ? Er det bare en pige , som sidder og prøver på alle tænkelige måder , at få folk til at overføre penge ?

Skrevet
Bambuss skrev, for 2 timer siden:

... Holder hun aftalen om et personligt møde hvis man overfører de 4999 kroner til hende ?

Det ville jeg godt nok ikke turde 🫢😟

Skrevet
Bambuss skrev, for 2 timer siden:

Hun har været her , og også på Sugerdaters

Tvivler på hun har brugt det navn som profil navn hverken her (går ud fra du mener EG) eller på SD. Så måske på sin plads du bruger link eller omtaler hende ved alias i stedet for. Og så overskriften kan blive ændret.

Skrevet

Uden at gå i detaljer om noget jeg ikke kan stå 100% inde for ville jeg aldrig turde overfører så meget som en bøjet 25 øre…..

Og generelt betaler jeg aldrig forud…. Der findes så mange skønne og dejlige kvinder hvor man kan betale på normal vis 😋👌

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Tvivler på hun har brugt det navn som profil navn hverken her (går ud fra du mener EG) eller på SD. Så måske på sin plads du bruger link eller omtaler hende ved alias i stedet for. Og så overskriften kan blive ændret.

Telegram .. privateclubcph

Er ikke på Sugerdaters mere pga , som det jo er blevet til . Men mener hun hedder “Simone Aagaard” der

Skrevet

@Administrator

Håber stadig der er en grænse for hvilke regler der reelt ikke er gældende. Så må på dette indlæg henvise til:

1.2 Det er forbudt på nogen måde at krænke en glædespige, gigolo eller transvestits privatliv. Derfor må glædespigens, gigoloens eller transvestittens rigtige navn!!!!

Hvis hun ikke har en annonce men kun er på SoMe sites bør hendes navn i min optik ikke nævnes herinde.

Redigeret af SweettieDK

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.