Hop til indhold

Jeg har dummet mig. Hjælp! (slettet)

Featured Replies

Skrevet

Slettet…

Redigeret af DummetSig
Ville slette indlægget, men det kan man ikke

Skrevet

Jeg tror, du skal tage det ganske roligt og bare afmelde - selvfølgelig med tabt depositum. Hvis der sker mere, så kontakt poltiet. De ved jo, hvem han er.... Dømt for flere hundrede forhold.

Redigeret af forkæleren
manglende h i hundrede

Skrevet

Ja, anse depositum for tabt og slet den her post igen fordi han kan jo lige så let sidde og kigge med som vi andre kan - og for ham er det ikke svært at regne ud hvem du er og hvor skræmt du er (hvilket er grobund for den afpresning du frygter).

Jeg ville i stedet spørge til råds i et andet ligende forum som ikke har så tætte forbindelser til announcelight

Puha, når jeg læser om det gangbang kunne man godt blive fristet hvis jeg ikke vidste det du lige har skrevet! Lidt skræmmende ja.

Skrevet
  • Author
NysgerrigNy skrev, for 16 minutter siden:

Ja, anse depositum for tabt og slet den her post igen fordi han kan jo lige så let sidde og kigge med som vi andre kan - og for ham er det ikke svært at regne ud hvem du er og hvor skræmt du er (hvilket er grobund for den afpresning du frygter).

Jeg ville i stedet spørge til råds i et andet ligende forum som ikke har så tætte forbindelser til announcelight

Puha, når jeg læser om det gangbang kunne man godt blive fristet hvis jeg ikke vidste det du lige har skrevet! Lidt skræmmende ja.

God pointe

Skrevet
NysgerrigNy skrev, 1 time siden:

Kan I poste et link, så andre kan blive advaret, hvis det er scam?

Skrevet

@ToxicWaste Det som OP postede var ikke at det nødvendigvis er et scam men at arrangøren bag er virkelig slem dude.

Nu vil jeg jo ikke udlevere OP så jeg har bare sent linket til dig på PM

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.