Guest Spock Skrevet 3. Juni, 2014 (edited) Spock - SEM er Eroguides første dame indenfor markedsføring og bekræftigelse. Hun kan godt tåle lidt modstand med al den medvind hun generelt har herinde..... SD - SEM er førstedame på mange punkter Men derfor behøver du jo ikke at fare op, som en trold af en æske, med Janteloven i den ene hånd (og et liberalt forbrug af udråbstegn i den anden ) når det tydeligt er indikeret at dele af teksten er inspireret af andres ord!? Specielt da det kun tjener til at afspore tråden. Redigeret 3. Juni, 2014 af Spock Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 3. Juni, 2014 Jasmin, har du tænkt på hvordan du opfatter ord fordi at der ikke står med smileys ? Alle mine indlæg der ikke er skrevet med smilyer er ikke nødvendigvis negative Jeg syntes at det er fantastisk at se en nybegynder få så kraftigt vind i sejlene herinde som SEM har fået. Hun har flere venner end dig, og det er jo godt gået når vi ser på hvor lang tid du har hængt herinde ...og det er vel kun godt for hende (SEM). Er det ikke?....eller er det janteloven, vi skal dømme ud fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juni, 2014 HOLD nu op med at fodre Sugar drengen med trollefoder. Lad ham tørre ud, dø af sult, hensygne af mangel på opmærksomhed. Det er jo opmærksonhed han angler efter. Bare ignoner ham - totalt. Ikke blot i denne steng, men overhovedet. Når i bliver rasende over hans provokationer, så lad keyboardet stå, og riv en avis i stykker, og krøl samtlige side for side avisen sammen til en kugle, og kast den hårdt ned i gulvet. Det hjælper, ved jeg. PLEASE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Juni, 2014 Jeg syntes at det er fantastisk at se en nybegynder få så kraftigt vind i sejlene herinde som SEM har fået. Hun har flere venner end dig, og det er jo godt gået når vi ser på hvor lang tid du har hængt herinde Det kan jeg kun være enig med dig i at det er skønt når nye får en varm velkomst - det fik jeg selv i sin tid for snart 6 md siden... og hvis SEM (og/eller du) mener at antallet af personer der tilføjer en som ven på et socialt medie er en indikation for noget positivt - så glæder det mig meget på hendes vegne.. det er altid herligt når andre får succes.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 3. Juni, 2014 ...og det er vel kun godt for hende (SEM). Er det ikke?....eller er det janteloven, vi skal dømme ud fra? Dandy, du får ikke et gratis knald blot fordi at du spiller efter kvindernes pibe. Dette er en forretningsside specielt for GP der sælger sig selv. SEM tager kr. 2200 for en stund = 1 time.... Så uanset hvordan du bærer dig af og opfører dig, så er det timeprisen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 3. Juni, 2014 HOLD nu op med at fodre Sugar drengen med trollefoder. Lad ham tørre ud, dø af sult, hensygne af mangel på opmærksomhed. Det er jo opmærksonhed han angler efter. Bare ignoner ham - totalt. Ikke blot i denne steng, men overhovedet. Når i bliver rasende over hans provokationer, så lad keyboardet stå, og riv en avis i stykker, og krøl samtlige side for side avisen sammen til en kugle, og kast den hårdt ned i gulvet. Det hjælper, ved jeg. PLEASE Hej Peter Betjent Du er pigernes ven, eller rettere det spiller du ud som. Når man tjekker dine indlæg ud herinde så kan man tydeligt se at der bliver slikket igennem. Går du efter at få noget siden at du blander dig i mine indlæg ? Du får ikke titurs kort af pigerne fordi at du klapper dem på ryggen. Det her er forretningskvinder der ved hvad de koster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 3. Juni, 2014 Det kan jeg kun være enig med dig i at det er skønt når nye får en varm velkomst - det fik jeg selv i sin tid for snart 6 md siden... og hvis SEM (og/eller du) mener at antallet af personer der tilføjer en som ven på et socialt medie er en indikation for noget positivt - så glæder det mig meget på hendes vegne.. det er altid herligt når andre får succes.... Jeg giver dig ret Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 3. Juni, 2014 Rolig nu SD, jeg synes du farer liige lovlig hårdt frem her. SEM skriver jo selv: ” Erindrede noget, jeg havde læst for år tilbage, som minder om nedenstående...” Det er da helt I orden at tage afsæt i andres ord, hvis de lige præcis rammer de følelser man prøver at beskrive?! Personligt kan jeg sagtens føle mig lidt udfordret, når jeg skal sætte ord på stemninger og fornemmelser, og jeg synes at flere af debattørerne herinde formår det i langt højere grad, herunder SEM! Tilbage til emnet, SEM strikes again… Jeg vil ikke sige at det har forandret mig, men vil måske snarere sige at jeg er ved at forandre mig. Jeg har måske heller ikke været med i ”gamet” så længe som flere af jer andre. Det første væsentlige kim til forandring i denne sammenhæng, kom da jeg stiftede bekendtskab med GFE-konceptet. Den ekstra dimension det har tilført af intimitet og nærvær med åndelige noter, gør hele forskellen for mig. Det lyder som et indlæg der måske burde ligge under en anden tråd, men den detalje er vigtig for mig, dersom at en del af refleksionen, og de resulterende valg, netop tager sit udgangspunkt i om det er en god eller dårlig oplevelse. Der ligger et opgør med gængs seksual moral, når man vælger at blive sexkøber. Men tager man det opgør og respekterer at ens lyster og behov har en plads der ikke nødvendigvis kun kan udleves gennem at være i et forhold, så ligger der en ro og en frihed i den erkendelse. Det at sætte sig selv fri af normer og stive paradigmer, er en magtfuld størrelse. At erkende sine behov og stræbe efter at fylde livet op med gode oplevelse på alle hylder er en sund øvelse. Jeg er ikke sikker at det er valget om at blive sexkøber der har forandret mig, eller det er dét at jeg har forandret mig, der har gjort mig til sexkøber. Men det er egentlig også ligegyldigt, det går hånd i hånd. Jeg skal ikke kunne sige om mine omgivelser kan mærke en forskel, muligvis. Men vigtigere er at jeg kan mærke en forskel, helt sikkert til det bedre Knapt så poetisk som mange af de andre indlæg, men jeg håber det giver mening Spock Skønne Spock, Dine ord giver, som altid, en dybere mening... Og du har ret... Netop roen og erkendelsen (sidstnævnte er jeg nok ikke helt nået til endnu - men på vej mod ) er også de forandringer, jeg tydeligst mærker... Det faktum blot at være i - og acceptere - at denne skyggeside er en stor del af mig, det skaber så meget harmoni og dermed plads til alt det andet skønne i livet.... For jeg lever jo ikke længere på en løgn - i forhold til min trang og mine lyster - de er nemlig, langt om længe, sat fri... Og opgøret... Bum, bum... Ja, det mærker jeg sandelig også... Forsøger dog at vriste mig fri og være helt min egen, men det er indimellem svært, netop pga. de mange fordomme og det meget unuancerede billede der er af branchen... Nogle dage er nemmere end andre, da det kræver styrke og mod at være tro mod sig selv og gå mod normerne... ... Men når så jeg mærker efter, i mit aller inderste, ved jeg, at jeg er på rette vej... Og intet slår den følelse af stolthed og tilstrækkelighed over at turde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2014 Sugar Daddy Hvis du mener at de lyserøde, skriver indlæg ud fra en markedsføringssynsvinkel, så synes jeg du skulle oprette en tråd og emnet, og så nøjedes med at forholde dig generelt til det. Det der sker i denne tråd, tangere til personlig chikane af en ny pige på dette site. Det må simpelthen stoppe nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 3. Juni, 2014 Dandy, du får ikke et gratis knald blot fordi at du spiller efter kvindernes pibe. Dette er en forretningsside specielt for GP der sælger sig selv. SEM tager kr. 2200 for en stund = 1 time.... Så uanset hvordan du bærer dig af og opfører dig, så er det timeprisen.... Av for katten, der blev jeg da lige afsløret!! Du ser lige igennem mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2014 (edited) Til emnet Som person tror jeg nu ikke det har forandret mig. Til gengæld føler jeg selv, at jeg igennem snart et årti, er kommet i besiddelse af en ganske detaljeret og nuanceret viden omkring denne branche, både det gode, men bestemt også omkring det knap så gode. Det er selvfølgelig klart, at som aktiv køber af seksuelle oplevelser, da er jeg meget optaget af hvad der måske sker politisk, og i det hele taget også bare hvad der sker i branchen - Det er primært også derfor jeg har en EG profil. Nu er det jo ofte en svær øvelse at forholde sig til ens udvikling. Ens egen opfattelse er jo typisk rimelig subjektiv og farvet, specielt hvis den sammenholdes med omgivelsers opfattelse. Når det så er sagt, så er jeg ganske afklaret omkring mine køb og aktiviteter i branchen, så ikke noget med dårlig samvittighed og den slags. Det strider heller ikke imod mine værdier, at købe sex eller dyrke sex uden at det er bundet op på dyb kærlighed. Med hensyn til at skjule det for mine omgivelser, har jeg bevæget mig fra at holde det udelukkende for mig selv. Nu ved stort set alle vigtige personer omkring mig det. For mit vedkommende har det været det rigtige valg. Vi er selvfølgelig forskellige, men for mit vedkommende ville jeg føle det som en byrde, at jeg tit og ofte skulle passe få, og sikre mig at ingen opdagede det. Min søn bor hos mig, han ved det, og det betyder således også, at jeg ikke behøver at lukke vinduet fra EG ned, hvis han pludselig står ved min side. Jeg behøver heller ikke knalde røret på, hvis jeg taler i telefon med nogen i branchen. At alt så ikke rager ham er en anden snak, men jeg slipper for al den "Panik" som andre ville gøre i sådanne situationer. Med hensyn til mine køb, så har de nu altid været koncentreret omkring enkelte særligt udvalgte piger. Og.....når jeg nu har det således, at jeg ikke værner vildt omkring mit privatliv, så føler jeg selv, at det for mit vedkommende er et plus i de relationer jeg har opbygget til pigerne og de øvrige i branchen. Den sidste del handler selvfølgelig også om tillid. Tillid er noget der opbygges over tid, og det betyder jo således også, at hvis jeg fortæller ærligt omkring mit privat liv, så gives informationerne i takt med at tilliden er etableret. Ja, selvfølgelig kan man da altid risikere, at nogen enten bryder noget fortroligt, eller pludselig har fået den fikse ide, at anvende det i ond mening. Spørgsmålet er jo så bare "Kan det reelt skade mig specielt meget" ? Til det kan jeg jo svare "Næ egentligt ik, da jeg jo er ganske afklaret omkring mine køb og aktiviteter". Jeg har dyb respekt for, at andre har det anderledes af forskellig årsager. For mit vedkommende har jeg nok bare via almindelig lav praktisk og pragmatisk tilgang udviklet mig holdningsmæssigt i den retning, som jeg har redegjort for. Redigeret 3. Juni, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 3. Juni, 2014 Til emnet Som person tror jeg nu ikke det har forandret mig. Til gengæld føler jeg selv, at jeg igennem snart et årti, er kommet i besiddelse af en ganske detaljeret og nuanceret viden omkring denne branche, både det gode, men bestemt også omkring det knap så gode. Det er selvfølgelig klart, at som aktiv køber af seksuelle oplevelser, da er jeg meget optaget af hvad der måske sker politisk, og i det hele taget også bare hvad der sker i branchen - Det er primært også derfor jeg har en EG profil. Nu er det jo ofte en svær øvelse at forholde sig til ens udvikling. Ens egen opfattelse er jo typisk rimelig subjektiv og farvet, specielt hvis den sammenholdes med omgivelsers opfattelse. Når det så er sagt, så er jeg ganske afklaret omkring mine køb og aktiviteter i branchen, så ikke noget med dårlig samvittighed og den slags. Det strider heller ikke imod mine værdier, at købe sex eller dyrke sex uden at det er bundet op på dyb kærlighed. Med hensyn til at skjule det for mine omgivelser, har jeg bevæget mig fra at holde det udelukkende for mig selv. Nu ved stort set alle vigtige personer omkring mig det. For mit vedkommende har det været det rigtige valg. Vi er selvfølgelig forskellige, men for mit vedkommende ville jeg føle det som en byrde, at jeg tit og ofte skulle passe få, og sikre mig at ingen opdagede det. Min søn bor hos mig, han ved det, og det betyder således også, at jeg ikke behøver at lukke vinduet fra EG ned, hvis han pludselig står ved min side. Jeg behøver heller ikke knalde røret på, hvis jeg taler i telefon med nogen i branchen. At alt så ikke rager ham er en anden snak, men jeg slipper for al den "Panik" som andre ville gøre i sådanne situationer. Med hensyn til mine køb, så har de nu altid været koncentreret omkring enkelte særligt udvalgte piger. Og.....når jeg nu har det således, at jeg ikke værner vildt omkring mit privatliv, så føler jeg selv, at det for mit vedkommende er et plus i de relationer jeg har opbygget til pigerne og de øvrige i branchen. Den sidste del handler selvfølgelig også om tillid. Tillid er noget der opbygges over tid, og det betyder jo således også, at hvis jeg fortæller ærligt omkring mit privat liv, så gives informationerne i takt med at tilliden er etableret. Ja, selvfølgelig kan man da altid risikere, at nogen enten bryder noget fortroligt, eller pludselig har fået den fikse ide, at anvende det i ond mening. Spørgsmålet er jo så bare "Kan det reelt skade mig specielt meget" ? Til det kan jeg jo svare "Næ egentligt ik, da jeg jo er ganske afklaret omkring mine køb og aktiviteter". Jeg har dyb respekt for, at andre har det anderledes af forskellig årsager. For mit vedkommende har jeg nok bare via almindelig lav praktisk og pragmatisk tilgang udviklet mig holdningsmæssigt i den retning, som jeg har redegjort for. Bang!! Virkelig godt skrevet!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksen... Skrevet 3. Juni, 2014 SEM, lad være med at pynte dig med lånte fjer. Angiv kilden og budskabet når fint ud. Nu er det nærmest gået tabt i (fortjente) kindheste, hvilket er hvad det. Men langt værere er at budskabet har fortonet sig i selskab med en go portion af din troværdighed. Det var unødvendigt. ET - du er ikke en troll i min bog. Du er en fucking underholdende og nødvendig kontrast. Af børn og fulde folk... og ET... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 3. Juni, 2014 (edited) Slap dog heeeelt af. Det er daglidt overraskende at se hvor lidt der skal til før folk finder nydelse i at pisse på andre. Flot gået endnu engang at få afsporet en ellers go tråd :( Redigeret 3. Juni, 2014 af Missetand 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg