Hop til indhold

ExCel Ark ... af Pigerne

Featured Replies

Skrevet

Jeg har igennem de sidste 2 år hvergang brugt Excel ark til at notere dem jeg har skrevet til og dem jeg evt har besøgt. Også for at holde styr på hvem man har kontaktede før eller siden.

Jeg noterer link til annoncen som primære ting ellers glemmer jeg annoncen hvis jeg har skrevet til en som ikke lige svare tilbage på dagen , har tit mange følgere ude ikke fordi jeg vil besøge dem i første omgang men blot for at få info ud hvad de tilbyder i forhold til annoncen.

Og samtidigt bruger jeg en fane i dette Excel ark på links jeg skal holde mig fra , evt pga dårlige kommunikation eller ingen , samt hvis nogen dårlige oplevelser dukker op her inde på nogen af dem jeg før eller siden har tænkt at besøge.

Jeg skriver som regel prisen i et af feltet, også for at holde styr på om prisen er faldet eller steget siden jeg sidst tjekkede annoncerne eller efter besøg.

Er der nogen andre der har sådan et sideløbende eksperiment ud over siden her.

Det skal siges det startede med notes i telefonen for år siden men Gemini fik jeg konverteret det til Excel dokument så det var langt nemmere med de omkring 100 indslag jeg havde lavet. Jeg får aldrig besøgt alle 100 men .. de er så også inddelt i by og landsdel og på den måde kan jeg også holde øje med om de flytter rundt ofte osv.

Skrevet

Jeg har på ingen måde nogen løbende opsamling af sådant.

Nu besøger jeg glædespiger få gange om året.

Ofte når jeg nærmer mig en dag, hvor jeg regner med at skulle besøge en eller have besøg af en, så kan jeg godt finde på at samle et par links. Blot gemt som en mail til mig selv på min sexmailkonto, så jeg lige har styr på, hvem der kunne være interessante. Har jeg ikke samlet dem her forud, så gemmer jeg typisk også linket på samme måde, når jeg begynder at kontakte glædespigerne. Typisk tilføjer jeg lige nogle ganske få informationer i mailen fx "Amanda, 28 år, Polen". Nogle få gange også mere beskrivende ting som "siliconebryster" eller "mørkhåret", men mest bare navn, alder og nationalitet.

Når jeg så er forbi besøget, så sletter jeg de mails om glædespiger, som ikke blev til noget.

Derfor har jeg måske i dag en stort set komplet historik over de måske omkring 20 glædespiger, jeg har haft fornøjelsen af. Ja ikke meget bevendt, da de fleste links sikkert ikke virker længere, men navn, alder og nationalitet giver mig dog stadig i min fantasi lidt mulighed for at genopleve oplevelsen.

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har igennem de sidste 2 år hvergang brugt Excel ark til at notere dem jeg har skrevet til og dem jeg evt har besøgt. Også for at holde styr på hvem man har kontaktede før eller siden.

Jeg noterer link til annoncen som primære ting ellers glemmer jeg annoncen hvis jeg har skrevet til en som ikke lige svare tilbage på dagen , har tit mange følgere ude ikke fordi jeg vil besøge dem i første omgang men blot for at få info ud hvad de tilbyder i forhold til annoncen.

Og samtidigt bruger jeg en fane i dette Excel ark på links jeg skal holde mig fra , evt pga dårlige kommunikation eller ingen , samt hvis nogen dårlige oplevelser dukker op her inde på nogen af dem jeg før eller siden har tænkt at besøge.

Jeg skriver som regel prisen i et af feltet, også for at holde styr på om prisen er faldet eller steget siden jeg sidst tjekkede annoncerne eller efter besøg.

Er der nogen andre der har sådan et sideløbende eksperiment ud over siden her.

Det skal siges det startede med notes i telefonen for år siden men Gemini fik jeg konverteret det til Excel dokument så det var langt nemmere med de omkring 100 indslag jeg havde lavet. Jeg får aldrig besøgt alle 100 men .. de er så også inddelt i by og landsdel og på den måde kan jeg også holde øje med om de flytter rundt ofte osv.

jeg besøger ellers ikke så mange men også derfor jeg har dette for at holde styr på hvem jeg kontakter hvis jeg tænker der muligvis er en mulighed for at besøge dem , men mit arbejde gør at jeg faktisk aldrig ved 100 procent om jeg har fri på dagen og kan faktisk aldrig bestille tid 1 til 2 dage før , men så har jeg det hvis jeg en så evt skulle have lyst til at besøge dem og de så rent faktisk kan på dagen.

Jeg går lige regelmæssigt noget af linksene igennem og er de ikke aktive efter 3 forskellige dages forsøg slettes de også med mindre jeg ved personen holde en pause eller kun har en profil specifikke dage

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet

Srarter lige med at Grine over opslaget 😂

Hvorfor? Fordi jeg sad forleden og tænkte over de ca 22 år som er brugt på branchen af mig...

Blev nysgerrig og begyndte at tælle kvinderne ved navn/by... men må sku indrømme, at det var missionen umulig ved tallet ca 80 på kvinderne og ca 20 byer... kunne simpelthen ikke huske det præcise tal som er højere,som er glemt med hukommelsens vej 22 år senere...

Min konklusion var : Var behovet pleje mit ego og den tendens med Body Count 🤔

Helt klart ja i det øjeblik jeg talte 🙃 men ved nærmere eftertanke, så var de gode og bedste stunder de vigtigste og dem husker jeg k og i øvrigt kan jeg selvfølgeliggidt husk oplevelserne med dem alle , de ramte mit sind i tællingen... 😊

Så jo jeg har da en top ca 10 ..nogle med kun et besøg og video 😅 som bruges ved og til tider med Low Cash indhold 😁

Andre har jeg besøgt mange gange og i nyere tid med få Glædespiger som en hvis meget populær Lyserød 🩷 😅

Hold nu hæft hvor trist,at tænke på hvor "RiG" jeg kunne være - hvis jeg ikke havde været i denne verden i 22 år 😂😂😂

But you know what.... its Amazing 😜 Tak af Hjertet til alle de kvinder i gennem tiderne 😘

Skrevet
HumoristenAlfa skrev, for 48 minutter siden:

Srarter lige med at Grine over opslaget 😂

Hvorfor? Fordi jeg sad forleden og tænkte over de ca 22 år som er brugt på branchen af mig...

Og så sidder sådan en lille dreng og har ondt af sig selv :) Tænk på os andre der startede med at køre vesterbro tyndt for 40 år siden? Aften efter aften - rundt og rundt for at finde lige den nye pige, som man ville have i dag. Tænk at man i dag kunne have købt sig en lille ø for de penge man har brugt på frække damer? - hawaii måske :)

Skrevet

En mindre ø ja eller en luksus egendom, hvor man kunne have et bordel i den ene fløj. Så ville der ikke være langt til frsitelserne

Skrevet
anmelder skrev, for 15 minutter siden:

Og så sidder sådan en lille dreng og har ondt af sig selv :) Tænk på os andre der startede med at køre vesterbro tyndt for 40 år siden? Aften efter aften - rundt og rundt for at finde lige den nye pige, som man ville have i dag. Tænk at man i dag kunne have købt sig en lille ø for de penge man har brugt på frække damer? - hawaii måske :)

Var det i hestevognen for 40 år siden 😁

Tak for kompliment om en lille dreng 😝 den skal nydes på en søndag 😅

Skrevet

Jeg har ikke et excel ark eller andre systematiske optegnelser. Jeg har dog en temmelig god hukommelse, hvis jeg selv skal sige det og så gemmer jeg korrespondancerne fra mine aftaler.

Sidste år lavede jeg faktisk en tier list (en rangliste med inddeling i "ligaer") over dem jeg havde besøgt siden jeg startede i vinteren 2022 for min egen fornøjelses skyld. Det var afledt af en af de mange tråde om hvorvidt danske GP'er altid er bedre end udenlandske. Det var en sjov øvelse for mig og jeg kunne faktisk huske ret mange detajler om de forskellige besøg alene bedømt på navnene og SMS'erne som var gået forud. Siden da har jeg brugt den som en slags referenceliste, når jeg overvejer om jeg skal genbesøge en jeg kender eller søge nye græsgange.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.