Hop til indhold

Forespøgelse om sex uden gummi ved Kbh

Featured Replies

Skrevet

Søger kvinder der tilbyder sex uden gummi i kbh eller omegn. Gerne i den billig ende

Nogle der kender til kvinder som gør det dog ikke reklamere med ydelsen åbenlyst? Takker

Skrevet

Min erfaring er, sex uden kondom med "billige" er mere risky, end de dyre. Da der er flere der har en slags tilgængelighed og har råd til det. Så pas på. Jeg holder mig kun til dem i den dyre ende og har jeg gjort det sidste år, og der har jeg ikke fået en kønssygdom, da jeg gjorde det med det billige segment, så fik jeg kønssygdomme hver 2 måned.

Skrevet

Creampie GB med Lucy. Hun kalder sig @Lucy-denmark , nrå det er i København og @Gangbang-milf , når det er på Fyn og i Jyllland. Det er samme kvinde. kig under allerede afhold events. Det er uden gummi, eller emd gummi, hvis du har lyst til det.
Hun er utroligt sød, fræk og nærmest umættelig. Det er højt til loftet hos hende. Hun er med på stort set alt. Anal koster ekstra.
Når hun har lært dig at kende, og hun ved, at du overholder dine aftaler, så kan du også få enetid med hende, men pas på hun er farlig. Hun knepper dig i smadder / halvvejs på kirkegården. Husk iltmaske oog hjertestarter 🤣

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.