Hop til indhold

Sjov mand søger uforpligtende kvindeligt selskab i aften i Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg leder efter en pige, kvinde af enhver nationalitet, at tilbringe tid med i København fra kl. 20 i dag. Uden forpligtelser, bare for sjov og afslapning. En kvinde i Børsen-området i København. Jeg er 43 år gammel, blond, 174 cm høj, 90 kg, sjov og nem at tale med. Engelsk er okay. Kontakt mig via e-mail. Mit navn er Łukasz.

Skrevet

Hvis du har set frem til feminint selskab i aften, ville jeg nok gribe til tasterne og kontakte nogle kvinder selv – og så skal du kigge på købesexannoncerne.

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Gdybyś liczył na kobiece towarzystwo dzisiejszego wieczoru, pewnie sięgnąłbym po klucze i sam zaczepiłbym kilka kobiet – a wtedy powinieneś przyjrzeć się reklamom oferującym seks za pieniądze.

Det handler ikke om pengene, men om tiden vi bruger sammen. Kvinder over 40.

Skrevet

Dette er ikke en kontakt side, men et forum hvor prostitution er temaet.

Du skal på annonce siderne for at finde en, det vil jeg næsten love dig, tvivler på du får kontakt herinde. 😊

Skrevet

Man må da sige at han ikke har forstået budskabets gode råd fra medlemmerne...nu er det tredje forsøg med en overskrift 😂

Skrevet
kukix22 skrev, for 1 time siden:

Det handler ikke om pengene, men om tiden vi bruger sammen. Kvinder over 40.

Hvad er det du ikke forstår 😂 Det her et et forum for købe sex, samt at dele erfaringer medlemmer imellem og ikke en kontakt annonce side 😆

Skrevet
  • Author

Ok

Ok, I understand. Can someone provide contact information for these meetup ads? I understand this forum and thank you for the advice.

Skrevet
Amagerbro skrev, for 6 minutter siden:

Hvad er det du ikke forstår 😂 Det her et et forum for købe sex, samt at dele erfaringer medlemmer imellem og ikke en kontakt annonce side 😆

Første overskrift var dog på Polsk 🤔 så måske det forklarer lidt...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.