Hop til indhold

Sweet Cecilia, København - den perfekte GFE oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu besøgt Cecilia en del gange efterhånden, men hun skuffer aldrig. Hun er den sødeste, dejlige og hotte kvinde, man kan drømme om. Hun er helt klart min favorit GP. Og det er ikke bare pga. sex’en og bj, hun kysser også fantastisk, og hun giver en rigtig dejlig GFE oplevelse hver evig eneste gang. 

Faktisk har jeg efter at mødt hende, sat mit forbrug på købesex lidt ned. Man sammenligner jo sine oplevelser, og jeg tænker ofte: “Hvorfor skulle jeg tage ud og besøge andre GP’er, som jeg ikke kender, og hvor man ikke kender udfaldet, når jeg ved, hvad hun giver mig, og som jeg synes, er den perfekte oplevelse?”. Hun er her typisk et par uger og tager hjem igen efter et par uger. Så det hænder dog stadig, at jeg “falder i” og foretager andre besøg, når hun ikke er her 😂 eller hvis det er en anden oplevelse end GFE, jeg er ude efter.

Men det hjælper selvfølgelig også, når man har set hinanden en del gange, at begge parter føler sig mere afslappede og trygge ved hinanden, hvilket er med til at gøre hele oplevelsen bedre.

For mig er hun simpelthen “MissPerfect” 😊

https://nympho.dk/n2751/sweet-cecilia

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.