Hop til indhold

Betaling før, eller efter.?

Featured Replies

Skrevet

Jeg syntes det er meget mere spændende, at købe en times massage, og så først skulle betale bag efter. Det kunne jo ende med at udvikle sig.😉

Det med at skulle stoppe hele seancen, fordi hun skal have flere penge, og ud og aflevere, det er sgu dræbende for stemningen..

Hvor betaler man først til sidst???

Skrevet
Milner skrev, for 6 minutter siden:

Hvor betaler man først til sidst???

Hos Anna, Thai Smile, i Dyssegård. Da jeg var der i efteråret efter en længere pause, spurgte hun midt i massagen, om jeg havde kontanter med – underforstået til en større "tur". Det havde jeg, hvorefter hun fortsatte til den "bitre ende". Jeg lagde pengene på sengen, inden jeg gik.

Skrevet

Betaling bag efter oplever jeg kun hos piger der kender mig.

Hos nye piger forlanger de altid betaling først , og helt fair syntes jeg.

De gange hvor jeg kun har bestilt massage , og undervejs ønsker mere har jeg først betalt for det ekstra til sidst ( måske det en kemi ting )

Har kun få gange gennem 40 år , skulle finde pungen frem midt i det hele , for at betale for ekstra , den afbrydelse er træls.

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Hos Anna, Thai Smile, i Dyssegård.

Hende har jeg læst om, og er meget fristet af, der er bare dræbende langt fra det sydlige Sjælland 🥴

Skrevet

Jeg tænker også at det er noget du skal vende dig til, indtil du har fundet en fast, hvor i kender hinanden.

Jeg har typisk aftalt hvad og hvor længe, og betaler inden jeg går, og hvis det udvikler sig, så bliver vi enige om hvad det koster bagefter. Gynger og karruseller, en ting er helt sikkert, jeg har aldrig været utilfreds.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.