Hop til indhold

Nichella - på besøg hos Eventyrpigerne

Featured Replies

Skrevet

Hvis du vil have dejlig sex med Sarah Grünewalds smukke og sexede lillesøster, så skynd dig afsted til eventyrpigerne inden det er for sent. Nichellas billeder står knivskarpt, og sådan ser hun også ud i virkeligheden. Hendes små dejlige a-skåle ser dog lidt mindre ud på billederne, end de er i virkeligheden, for de fylder en lille struttende håndfuld med dejlige små strittende brystvorter, som du gerne må klemme og trække lidt i, mens hun rider dig. Hun er spændstig og slank og ja.. smuk. Sød at snakke med, kysser gerne, og interesserer sig for, at du får den oplevelser du gerne vil have. Og så ligner hun altså bare Sarah Grünewald, yngre og smukkere, “so whats not to like”. Hun står i det hele taget knivskarpt! Kønt ansigt. Naboens smukke slanke og frække datter. Måske er hun 24, måske 28, men det er inderligt ligegyldigt!

Jeg bestilte en halv time i den skønnes selskab, og nød hvert minut. Hun færdes mest hos seductiongirls, men var taget en tur på bøhlandet, for at glæde os på Vestsjælland. Nichella kan godt lide at blive kneppet, og ved de dybe hårde stød til sidst i missionæren gik det hele op i en højere enhed, og det var tydeligt, at hun nød at blive brugt godt og grundigt. Hun havde vist et par ekstra gear, som jeg ikke prøvede. Hun spurgte selv om jeg ville have blowjobbet hårdt, og her tænkte hun nok på langt ned i halsen og gagging, som hun også har på menuen. Men jeg var mest til kærestesex og kys denne morgen. Måske man skulle prøve det hårdt næste gang? Tak for en dejlig og lækker omgang sex med smukke Nichella!

Redigeret af Lidtafhver

• Lidtafhver changed the title to Nichella - på besøg hos Eventyrpigerne

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.