Hop til indhold

Afpresning af bander, aflyst gangbang

Featured Replies

Skrevet

@HumoristenAlfa Kan du beslutte dig for hvad du mener, eller skifter du frem og tilbage hver gang der kommer et nyt indlæg?🤔
Først udviser du sympati og forståelse for det de har været ude for. Derefter slår du fast at det er LTF der var på spil, ved du mere end os andre?:

HumoristenAlfa skrev, den 9.9.2026 at 02:19:

Sender jer en masse tanker og luft kram ... ved hvad i har oplevet på egen krop desværre... knus og tanker

HumoristenAlfa skrev, den 9.9.2026 at 11:58:

Og for at svare på dit spørgsmål om det er LTF...så er det dem 🫡

En halv time efter trækker du i land, da der er andre der sår tvivl:

HumoristenAlfa skrev, den 9.9.2026 at 12:38:

Normalt kontrollere jeg altid historie og baggrunden før jeg skriver ...ikke i dette tilfælde hvor jeg blindt har skrev uden fakta..... hmm 🤔 god huskekage...

Nu er i 2 som skriver og begge med mange år herinde og en troværdighed tænker jeg ...🤔🙂

Men må spørge hvad grunden til en så vild evt aflysning må være ? Og at skrive det herinde til de tilmeldte...

Og nu er du så vendt igen og holder igen med TS. Kan du beslutte dig? ):

HumoristenAlfa skrev, for 7 minutter siden:

I de respektive glædespiger som det omhandler...har jo en god troværdighed i deres arbejde i form af ægtehed og anmeldelser... så min tanke er også at de taler sandt og er ærlig😊

• Svar 52
  • Visninger 5.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nu ved vi ikke hvad der faktisk er forgået. Havde jeg fået stukket en pistol i ansigtet var min første tanke ikke at skrive herinde kl 2 i nat. Syntes også at det er underligt at der er aktiveret en

• For mit vedkommende handler det om troværdighed og at man at sætte branchen i endnu ringer lys. Begynder det at florere at det er med livet som indsats at arbejde bl.a. i Bording så vil andre piger og

• Først og fremmest håber jeg i er nogenlunde okay efter omstændighederne..gør mig oprindeligt ikke bare sur og rasende(men hævnlystende) at disse kulturarvs typer er her i landet med den afstumpet ment

Skrevet
Den erfarne skrev, for 23 minutter siden:

@HumoristenAlfa Kan du beslutte dig for hvad du mener, eller skifter du frem og tilbage hver gang der kommer et nyt indlæg?🤔
Først udviser du sympati og forståelse for det de har været ude for. Derefter slår du fast at det er LTF der var på spil, ved du mere end os andre?:

En halv time efter trækker du i land, da der er andre der sår tvivl:

Og nu er du så vendt igen og holder igen med TS. Kan du beslutte dig? ):

Du har ret jeg ved meget om visse ting 🫡 men ikke i den respektive sag nej og så læser og reflektere jeg over nye vinkler og er ikke fastlagt i min holdning kun og den kan rykkes ... men jeg tror på pigerne i dette tilfælde og ja jeg ved en del om hvem hvad hvor i miljøer

Skrevet

jamen , Saa klapper vi da , nu over din viden , og haaber en nu Dallas dollars serie i morgen er klar

god morgen til jer

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.