Hop til indhold

Ania i Ålborg en blandet fornøjelse

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Ania for et par måneder siden. Hun har flere aktive profiler bl.a.:

https://annoncelight.dk/showad/288700

https://annoncelight.dk/showad/271371

Lad mig sige det med det samme. Hun er ikke nogen lille dame og der skal mindst lægges moms til billederne.

Jeg overvejede et øjeblik at vende om i døren, men hvad pokker nu var jeg taget afsted.

Hun går til den meget prof. men bestemt ikke GFE. Til gengæld er hun med på at der bliver taget godt fat, og i missionæren kunne jeg mærke hendes safter stige, så hun kan lide det hun laver, selvom man ikke er i tvivl om at det for hende er et arbejde.

Skrevet
Junker skrev, for 8 minutter siden:

Besøgte Ania for et par måneder siden. Hun har flere aktive profiler bl.a.:

https://annoncelight.dk/showad/288700

https://annoncelight.dk/showad/271371

Lad mig sige det med det samme. Hun er ikke nogen lille dame og der skal mindst lægges moms til billederne.

Jeg overvejede et øjeblik at vende om i døren, men hvad pokker nu var jeg taget afsted.

Hun går til den meget prof. men bestemt ikke GFE. Til gengæld er hun med på at der bliver taget godt fat, og i missionæren kunne jeg mærke hendes safter stige, så hun kan lide det hun laver, selvom man ikke er i tvivl om at det for hende er et arbejde.

Endnu en der snyder med billeder. Det minder mere og mere om Tinder 😀

Skrevet
Mrking skrev, for 13 timer siden:

Endnu en der snyder med billeder. Det minder mere og mere om Tinder 😀

Er vel meget almindeligt for de der polske piger fra det ''firma'' der. Tror aldrig jeg har oplevet at der ikke var 15-30 kg ekstra på sidebenene, eller læst en anmeldelse om dem her inde hvor det samme ikke gjorde sig gældende.

Men hvis kunderne ikke vender om i døren, så går den jo.

Skrevet
LK12345 skrev, for 1 time siden:

Er vel meget almindeligt for de der polske piger fra det ''firma'' der. Tror aldrig jeg har oplevet at der ikke var 15-30 kg ekstra på sidebenene, eller læst en anmeldelse om dem her inde hvor det samme ikke gjorde sig gældende.

Men hvis kunderne ikke vender om i døren, så går den jo.

Jeg har været i dialog med hende og hun påstår at hun har tabt sig en del og har sendt en del billeder. Hun påstår også at dem der skriver hun er meget kraftigere aldrig har besøgt hende. Jeg bliver nødt til at besøge hende og tjekke det. Hun er jo en meget flot kvinde. Virkelig kønt ansigt.

Skrevet
Mrking skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har været i dialog med hende og hun påstår at hun har tabt sig en del og har sendt en del billeder. Hun påstår også at dem der skriver hun er meget kraftigere aldrig har besøgt hende. Jeg bliver nødt til at besøge hende og tjekke det. Hun er jo en meget flot kvinde. Virkelig kønt ansigt.

Pas, jeg har aldrig besøgt hende. Jeg ved bare af erfaring at disse polske piger, der holder til de samme steder oftes har billeder med mange år på bagen.

Skrevet

Jeg har ret faktisk besøgt et par af pigerne indenfor de seneste par år (nær Lidl i Nørresundby) og må jeg sige at billederne har været retvisende for de piger, som jeg har mødt. Jeg er bekendt med at de havde et ry for at have gamle fotos på. Uden at jeg kender dem alle, er det dog min opfattelse at det er blevet forbedret. Det har det i hvert tilfælde været ved dem, som jeg har aflagt besøg.

vh Tjon

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 7 timer siden:

Jamen så må det jo have været en anden jeg har besøgt! Det var nu hendes ansigt, bare noget kraftigere. Men det gør vel ikke sagen bedre, hvis der er brugt anden pige end på billederne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.