Tommyboy 40 Skrevet 1. Juni, 2014 Hejsan. Som service tekniker är jag ofta i KBH på morgonen när kund öppnar 07:00, men när jag är färdig kan jag förlägga min "lunchtid" hur jag vill.... Enligt min erfarenhet så de kvinnor som jobbar typ "9-19" måste hem och duscha före det andra jobbet som gör dem jättetrötta på morgonen.... Nästa nivå är 24/7 och de är inte heller speciellt pigga på morgonen... Mitt bästa ännu är Milla på Sluseholmen. Hon är morgonpigg och levererar alltid enligt prislappen.... D(Du får allt utom inlevelse)... Men åter igen..... finns den någon som levererar innan lunch?? Ha det gott boys! //Tommyboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1260 Skrevet 1. Juni, 2014 Jag fattar knappt vad du menar? Varför blir de så himla trötta??? Jobbar man 24/7 så blir man säkert trött. Pröva en dansk pige på klinik, så är de inte särdeles trötta, tex Sascha på Seductiongirls, alltid lika pigg och glad varje gång jag varit där. http://seductiongirls.net/pigerne/sascha/ Loppan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25045 Skrevet 1. Juni, 2014 (edited) På det angivne tidspunkt ville jeg nok banke på hos bageren og få noget af vort glimrende morgenbrød. Når du er færdig med at nyde det – håndværkere er jo extremt langsomme – så er klokken ved at være 10, og så kan du begynde at opsøge piger. Næste afsnit handler om, hvem du kan opsøge. Redigeret 1. Juni, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommyboy 40 Skrevet 9. Juli, 2014 Jag fattar knappt vad du menar? Varför blir de så himla trötta??? Jobbar man 24/7 så blir man säkert trött. Pröva en dansk pige på klinik, så är de inte särdeles trötta, tex Sascha på Seductiongirls, alltid lika pigg och glad varje gång jag varit där. http://seductiongirls.net/pigerne/sascha/ Loppan Hejsan. Jag har varit slarvig och inte följt upp detta ämne... sorry. Men samtidigt har jag mycket nöjd med alla "töser" som hjälpt mig hitta rätt i det jag behöver i tidig morgon. Stort TACK!!! "ingen nämnd och ingen glömd"... TB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg