Hop til indhold

Onani før besøg

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Måske et spøjst spørgsmål. Onaner I inden i tager til en GP Altså i timerne eller måske aftenen før? Jeg plejer at gøre det aftenen før. I går var jeg så på besøg hos en og jeg glædede mig til at komme afsted. Denne gang var det ikke muligt for mig at få onaneret hverken aftenen før eller inden besøget. Det betød at jeg nærmest kun kunne holde i 1 minut med ridetur. Og normalt kan jeg holde længere, men denne gang gik det bare for stærkt....til gengæld blev pigen 'imponeret' over den store ladning )

Men kom til at tænke på, hvad gør I? Har I nogle ritualer i forhold til den slags?

Skrevet

Nææh, jeg har helt fra ungdommen altid haft det modsatte problem: Jeg har selv med den største stivert aldrig/sjældent kunnet komme, selvom jeg høvlede løs en hel nat. Det hedder lægeligt noget med "retarda", har jeg læst. Så onani før et besøg har aldrig været aktuelt for mig.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Jeg gør det stik modsatte af dig. Når jeg omtrent ved hvornår jeg har lyst til at besøge en GP går jeg i cølibat i 2-3 dage op til for at gøre mig klar.

Jeg har nemlig lidt af en cum fetish, forstået på den måde at jo større ladning jeg kan skyde ud over hende som afslutning, jo bedre oplevelse for mig.

Løsningen med at onanere før sex for at holde længere er et godt råd til mange, men idet jeg mistede min forhud som ung, har jeg egentlig det modsatte problem. Jeg har lidt nedsat følsomhed, så nogle gange kan det faktisk være et problem at komme.

Skrevet

Det kommer an på hvem jeg skal besøge. Men de fleste gange så edger jeg mig selv et par dage før beløbet, så jeg skyder en ekstra stor ladning. Men skal jeg være sammen med for eksempel Nova Nice, så tømmer jeg løgene dagen inden, så kan jeg holde rejsningen kørende i de par timer vi ses

Skrevet

Sidste gang jeg var på bordel onanerede jeg samme morgen som aftalen var sidst på eftermiddagen. Det fungerede rigtig godt for jeg kom ikke for hurtigt og kunne samtidig holde hele aftalen igennem. Og hun fik en god stor klat til sidst alligevel, så meget at vi måtte bruge ekstra papir for at rengøre hendes bryster, så der ikke løb for meget ned i sengen. Så det gør jeg nok også næste gang 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.