Hop til indhold

Mænd der snyder Sugarbabes

Featured Replies

Skrevet

Som kvinde på Sugardaters har jeg nu flere gange oplevet at blive snydt af mænd, som sletter profilen kort før eller på tidspunktet for et møde - også selvom jeg er ret grundig og fx har udvekslet billeder/video og talt med dem over snap inden og de virker "fornuftige".

Det er super træls, når man har brugt tid på at gøre sig klar til et kemimøde og i nogle tilfælde har haft transportudgifter - fx 500 kr. togbillet til en anden landsdel.

Jeg kan se, at I mænd herinde skriver, at I bliver snydt af kvinder, som vil have forudbetaling, og jeg har også tænkt, at det simpelthen er for grådigt! Men det er desværre også der, jeg er nu - hvis jeg da ikke bare dropper siden helt. For hvordan ellers garantere at man ikke spilder sin tid og sine egne penge?

Desværre ødelægger de - sikkert få mænd - det for alle andre, som går glip af nogle dejlige stunder med reelle søde sugar babes. Jeg tænker, at de må have nogle virkelig sølle liv, siden de gider bruge så meget tid og energi på at narre andre.

Skrevet

Det er jeg da ked af at du oplever den slags - jeg lover at vi ikke alle er sådan. Før-betaling vil dog med garanti skræmme en del væk - da det er et ret kendt scam. Personligt ville jeg aldrig i mit liv betale før.

Skrevet

Tænker det går begge veje det er i hvert fald med SD så har droppet siden af samme grund

Skrevet
  • Author

Kan sagtens forstå at man som mand ikke vil betale upfront. Men tror desværre at konceptet er dømt til at dø, fordi der er så mange der snyder (både mænd og kvinder).

En del af grunden er, at det er alt for nemt bare at blokere, så man ikke bliver anmeldt, eller oprette en ny profil derinde. Jeg har fornemmelsen af, at der er nogle serie-scammers som bare opretter nye profiler i flæng. Hvorfor de bruger deres tid og penge på det forstår jeg ikke.

Skrevet

Nogle gange har jeg fornemmelsen af at nogle af de sites bruget bots til at det skal virke som om der er mere interesse.

Når det så er sagt, så synes jeg faktisk det er ægte svært at finde søde sugars - så jeg havde faktisk opgivet det lidt - det det er noget jeg går meget op i. Men nu efter dit opslag, så overvejer jeg da om jeg skal give det en chance igen. Ked af du har oplevet det du har - jeg kan forsikre dig om at der er mange gode mænd, som ikke ønsker at snyde. Jeg har ikke engang en løsning på dit problem - for jeg forstår vitterligt godt, hvis du er træt af det. Jeg har aldrig forstået hvad man får ud af at scamme på den måde. Det er da så underligt.

Skrevet

@SugarBabs Med al respekt for de dårlige oplevelser du har haft, skulle jeg mene at der er flere mænd der bliver snydt for penge i denne verden, end den anden vej rundt.
Det er vel heller ikke ofte at man laver en aftale i den anden ende af landet, med dertilhørende transportudgifter?

Jeg er med på at der er nogle mænd som ikke dukker op til aftaler, det er nok en del af gamet. Men direkte snyd er det vel ikke, men nærmere manglende respekt for andre folks tid?

Skrevet
Den erfarne skrev, for 2 minutter siden:

Men direkte snyd er det vel ikke, men nærmere manglende respekt for andre folks tid?

Det koster da tabt arbejdsfortjeneste - i de fleste tilfælde - når mænd bliver væk fra aftaler! Det er da at snyde!

Skrevet
  • Author

Det er desværre direkte snyd, da der er et mønster og ikke bare er enkeltstående tilfælde. Det er åbenlyst for mig, at der er tale om mænd, der aldrig har tænkt sig at møde op som aftalt. Mit gæt er, at de udgiver sig for at være en anden end de er, har nok ikke mulighed for at betale som aftalt, og får måske et kick ud af at chatte med eller snyde en kvinde.

Skrevet

Super ærgerligt både for dig - men også for de reelle mænd. Jeg ved ikke helt hvad løsningen er, men tror at mange vil hoppe fra ved betaling på forhånd, da det bare er sådan et scam man er så vant til at høre om. Har så ofte hørt at man er blevet snydt, hvis man har betalt forud. Måske du kunne kræve at første møde skulle være et sted i nærheden, så du i hvert fald ikke spildte penge på transport.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 15 minutter siden:

Det koster da tabt arbejdsfortjeneste - i de fleste tilfælde - når mænd bliver væk fra aftaler! Det er da at snyde!

Bevares. Men nu var der tale om kemi-møder og SB aftaler, så det kommer vel an på situationen og om SB'en ser det som et arbejde.

Skrevet

Du kan bede manden booke og betale en taxa online. Eller købe en togbillet online.

Efterspørgslen på kvinder på sugardaters er meget høj, så jeg er sikker på at det kan lade sig gøre.

Skrevet

Helt uanset om det er SB, tandlæge, GP, mekanikker eller frisør er det bare helt utilstedeligt ikke at holde aftaler.

Det er naturligvis værst hvis den anden part ydermere har truffet forberedelser, har haft udgifter, mistet arbejdsindkomst eller sagt nej til andre aftaler, men der er virkelig dårlig stil ikke at holde aftaler og for den sags skyld også at aflyse, hvis ikke man har en særdeles god grund og selv om man har det, bør man holde modparten skadesløs.

Den er ikke længere.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 10 timer siden:

.... men der er virkelig dårlig stil ikke at holde aftaler og for den sags skyld også at aflyse ....

For ikke at tale om at komme for sent.

Skrevet

Hej @SugarBabs 🌹

Jeg har været på den side og andre lignende sider.

Jeg ved, at det ofte er et stort skridt, men jeg vil anbefale dig at lave en annonce på Annoncelight i stedet – med information om, hvad du søger, og hvad du kunne tænke dig.

Der sider alt for mange useriøse som blev tændt og tilfredsstillende allerede med at skrev til dig og i at få dig til for eksempel at køre til et sted. Måske venter de også ved et hjørne og kikker på dig. Og der hjemme holder de stor party med sig selv og deres lille ven.

Lad være med at skrive via Snapchat eller andre tjenester, hvor man kan forblive anonym. Bed i stedet om deres rigtige telefonnummer, som du kan bruge til at finde frem til deres identitet.

Folk, der er villige til at give dig deres telefonnummer, er ofte mere seriøse og engagerede. På den måde er du også bedre sikret, hvis der skulle ske noget, som du ikke ønsker.

Alternativt kan du også annoncere som almindelig GP og så med tiden finde en skøn person, som du kunne tænke dig at have en sugardatingrelation med, og derefter tilbyde det.

Det er hårdt at være på SugarDaters. Det kræver tid og tålmodighed. Jeg selv er hoppet fra og har givet det op for lang tid siden.

Række ud hvis du har spørgsmål

Hjertelig AmmaRose🌹🌹🌹

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.