Hop til indhold

Trussel fra bagmænd

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer.

Ville lige høre jeres holdning.

En ven var hos en gp for nogle dage siden. Han skrev med en og sagde at han ville komme forbi hende. Han gik ind og ringede på og spørger efter gp og det var samme gp der åbnede døren, men han opdager så at den anden gp var mere hans type så han valgte hende. Den oprindelig skrev med vidste ikke at det var han hun havde skrevet med.

Min ven går ud derfra og da han kommer hjem ringede den oprindelige gp og skriver hvor han bliver og ringer til ham flere gange hvorefter han forklarer at han har været forbi og var sammen med en anden.

I dag bliver han så pr sms truet fra bagmændene og beder ham om at betale for den tid han har spildt. I SMS’en står der han ska svare og han gør livet som et helvede for ham og han skal ikke tvinge ham til at få fat på hans familie.

han har ikke svaret på SMS’en. Mit spørgsmål går på om SMS’en er god nok og hvor seriøst han skal tage det? Skal han evt gå til politiet eller skal han bare ignorere beskeden .

Skrevet

uanset hvad han gør så sker der nok ikke mere. det jo kriminelle bagmænd som forsøger at presse penge. "går den så går den"

Hvis man vil gå med livrem og seler så skal det anmeldes og så ville jeg skrive meget kort besked til afsenderen: jeg betaler ikke for mere end jeg har fået. Har anmeldt det til politiet.

Skrevet

Din ven kan tage det helt roligt, jeg håber er at ven har brugt en bolofon (taletidskort) så de ikke kan finde nogle personlige oplysninger på ham.

Hvis din ven ikke har gjort det, så send en besked om at truslen er anmeldt til politiet, så stopper de med at skrive.

Du kan læse meget mere om det i alle disse tråde.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Trussel&quick=1&start_after=any&updated_after=any

Det vil være en stor hjælp for alle andre hvis du indsætter et link til annoncerne.

Skrevet

Vi har brug for at vide hvem det er så vi kan undgå samme problemer, så sætter du ikke annoncerne ind?

Redigeret af pacer

Skrevet

Ham afpresseren hed vel ikke Vladimir ? Det er en gammel og ufralig kending.
Mange af os, mig selv inklusve har fået SMSer, som kan virke intimiderende i retninge af "vi ved hvem du er. Du spild pigens tid, det svare til manglende indtjeneing. Du har så og så mange timer til at betale":
Bed din ven om at ignorere dette. JEg har ikke hør om nogen, som fakltisk har mødt denne private inkasso. For afsender er det går den så går den. Den sidste idiot er ikke født endnu.
Sig til din ven, at han skal anskaffe en bollofon. Køb et simkort i netto og brug det nummer. Det kan ikke lokaliseres unden dommerkendelse.
Har din vens telefon mulighed for dobbelt SIM, så brug det. Jeg købte en brugt telefon. LEver du i et forhold, så er det naturligvis et problem, at du lige pludseligt har 2 telefoner, så er dobbelt SIM nok vejen frem. Det gør jeg ikke, så da min familie spurgte til den eksta telefon, så svarede jeg med det sammme, at den var til frækek aftaler. problem løst. De ved godt, at jeg besøger GPer. Det er helt naturligt

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 21 minutter siden:

Mange af os, mig selv inklusve har fået SMSer, som kan virke intimiderende i retninge af "vi ved hvem du er. Du spild pigens tid, det svare til manglende indtjeneing. Du har så og så mange timer til at betale":
Bed din ven om at ignorere dette. JEg har ikke hør om nogen, som fakltisk har mødt denne private inkasso. For afsender er det går den så går den. Den sidste idiot er ikke født endnu.
Sig til din ven, at han skal anskaffe en bollofon. Køb et simkort i netto og brug det nummer. Det kan ikke lokaliseres unden dommerkendelse.
Har din vens telefon mulighed for dobbelt SIM, så brug det. Jeg købte en brugt telefon. LEver du i et forhold, så er det naturligvis et problem, at du lige pludseligt har 2 telefoner, så er dobbelt SIM nok vejen frem. Det gør jeg ikke, så da min familie spurgte til den eksta telefon, så svarede jeg med det sammme, at den var til frækek aftaler. problem løst. De ved godt, at jeg besøger GPer. Det er helt naturligt

Havkatten skrev, for 22 minutter siden:

Han har ike helt tænkt dig om så han har betalt med revolut (dumt) så de har hans fulde navn og hans telefonnummer som i øvrigt er hans private. Det er nok derfor han er nervøs fordi de har truet hans familie også . Han har kun fået den ene besked og har ikke svaret. . I går blev han kontaktet med +44 nr fra London og herefter fra et nr fra Mexico.

Skrevet

jaja og min røv er spids.
JEg blev truet efter, jeg havde brugt min sædvanelige telefonnummer til at spørge efeer pris og ydelser hos en pige , der annocerede på AL.
118.dk og vupti. haps, så sad jeg i fælden.
GLEM DET
LAd være med at refletere på korte og navnligt helt nye annoncer på AL.
Også selv om de lover "lige det du længes efter"

Redigeret af Havkatten

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 18 minutter siden:

De har ikke hans fulde navn hvis han har sat indstillingen på ikke at vise fulde navn i sikkerhed så viser den kun M.......T...... F.eks

Massage-testeren skrev, for 22 minutter siden:

De har ikke hans fulde navn hvis han har sat indstillingen på ikke at vise fulde navn i sikkerhed så viser den kun M.......T...... F.eks

Hvordan gør han det?

Skrevet

Den kunne han sgu nok have undgået. Det var vel bare at sige til hende, han hellere ville duske,at hun skulle sige det til makkeren🤔

Skrevet

Din ven har ikke tænkt sig om i mere end en forstand..

Hvad de fleste glemmer at nævne omkring de tråde med trusler så - så vidt jeg ved - har mænderne slet ikke besøgt pigerne der ligger til grund for truslerne og der er usikkerhed omkring hvorvidt der overhoved er en pige.. Her har din ven jo mødt nogle piger i hvertfald.. Så det ikke usandsynligt at der også findes en pimp..

Jeg havde nok skyndt mig at melde det til politiet..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hvad de fleste glemmer at nævne omkring de tråde med trusler så - så vidt jeg ved - har mænderne slet ikke besøgt pigerne der ligger til grund for truslerne og der er usikkerhed omkring hvorvidt der overhoved er en pige.. Her har din ven jo mødt nogle piger i hvertfald.. Så det ikke usandsynligt at der også findes en pimp..

Det har du ret i. Men der er også tråde herinde, hvor det handler om, at de har aflyst møderne, hvor gp måske havde afsat tid af, som kunne have gået til andre (ikke tabt penge), hvilket er også deres “bagmænd” skriver i sms’en, at gp’s tid er blevet spildt

Skrevet
  • Author
lingo skrev, for 11 minutter siden:

Den kunne han sgu nok have undgået. Det var vel bare at sige til hende, han hellere ville duske,at hun skulle sige det til makkeren🤔

Han kom ind og hende han Havde aftalt oprindeligt åbnede døren og spurgte efter hendes navn som hun bekræftede men han valgte så at gå med en af de andre

Skrevet

@blaugrana

Nej det var sgu ikke for smart, har han en tendens til hurtigt at skifte sit valg lige så snart noget umiddelbart bedre viser sig?

Men den oprindelige pige havde så ikke nogle indvendinger i forhold til at han valgte hende fra i døren og tog den anden?

Hvorom alting er, skal de der røvhulsbagmænd stadig ikke begynde at true med alt muligt.

Han må få anmeldt det til politiet og sagt til dem, at de bliver meldt, så tør de forhåbentlig ikke mere.

Og så kan han også være lidt smart næste gang og have en bollofon og kontanter, hvis den digitale løsning ender med at afsløre hans identitet alligevel

Skrevet
  • Author
pikachoo skrev, for 8 minutter siden:

@blaugrana

Nej det var sgu ikke for smart, har han en tendens til hurtigt at skifte sit valg lige så snart noget umiddelbart bedre viser sig?

Men den oprindelige pige havde så ikke nogle indvendinger i forhold til at han valgte hende fra i døren og tog den anden?

Hvorom alting er, skal de der røvhulsbagmænd stadig ikke begynde at true med alt muligt.

Han må få anmeldt det til politiet og sagt til dem, at de bliver meldt, så tør de forhåbentlig ikke mere.

Og så kan han også være lidt smart næste gang og have en bollofon og kontanter, hvis den digitale løsning ender med at afsløre hans identitet alligevel

Det hele var mærkeligt. Jeg tror ikke hende han oprindelig havde aftalt med var klar over at det var ham, selvom han spurgte efter hende. De spurgte ham hvem han skulle besøge. Hun skrev først til ham bagefter og ringede hvorfor han ikk havde ringet på døren.

Han har før oplevet at han har aftalt med en derfra og når han så er ankommet til adressen, er det en anden der åbner og siger at den gp er optaget. Skal han så også true og bede om penge fordi hans tid er blevet spildt da han ikke får den gp han har aftalt med. Han er ikke så meget for at anmelde til politiet . Han er ikke kommet blevet kontaktet igen endnu

Skrevet

Jeg fik den også engang, af Vladimir, sendte en trussel retur og hørte ikke mere fra ham.

Men ja, tænker man nok har mere at miste hvis man er gift og har brugt sit private nummer.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har prøvet det. Da tiden for mødet var aftalt, skulle jeg kontakte dem når jeg var i området. 45 min med sms og opkald intet svar. Dagen efter ville man så have 7000 kr, ellers død og ødelæggelse. Jeg sagde vi kunne mødes et nærmere sted og jeg ville have pengene med og en glædelig overraskelse. Underligt intet svar tilbage 🤔

Skrevet
  • Author
lingo skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har prøvet det. Da tiden for mødet var aftalt, skulle jeg kontakte dem når jeg var i området. 45 min med sms og opkald intet svar. Dagen efter ville man så have 7000 kr, ellers død og ødelæggelse. Jeg sagde vi kunne mødes et nærmere sted og jeg ville have pengene med og en glædelig overraskelse. Underligt intet svar tilbage 🤔

Min ven har ikke svaret ham tilbage. Han Overvejede også at give ham et mødested men han har hverken meldt til politiet eller svaret. Han venter nok for at se om han bliver kontaktet igen

Skrevet
blaugrana skrev, for 12 minutter siden:

Min ven har ikke svaret ham tilbage. Han Overvejede også at give ham et mødested men han har hverken meldt til politiet eller svaret. Han venter nok for at se om han bliver kontaktet igen

Det gør han nok,en gang mere, så slutter det nok 🤔🤞

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.