Hop til indhold

Jubilæums GB med Pink Peach🤤

Featured Replies

Skrevet

jeg har netop idag været til jubilæeums GB hos pink peach, og hold nu op det blev fejret med et bang og knald! 😍

mødte op lidt efter dørene åbnede, kom ind og kunne allerede se der var kommet en god mængde mænd vi endte hvertfald nok med at være 20+.. 

fik betalt og smidt tøjet og i løbet af nogle minutter så var pink nede på knæ og sige hej til alle os liderlige mænd der stod i en klynge , pink kom ret hurtigt min vej og jeg blev noget overrasket da hun nærmest uden problemer bare slugte mit stål hårde sværd 🤯

efter nogle minutter kunne jeg godt se at det ville blive svært at komme til igen, og her håber jeg en dag en eller anden arrangør finder en løsning, om det så bliver om man bliver delt op i grupper som i svømmehallen med blå og røde armbånd ved jeg ikke men jeg synes simpelthen at folk er for dårlige til at give plads, i mine øjne når man har været i et af hullerne , så cirkler man tilbage og ik bare bliver stående fordi man har en fed kigge plads, og jeg syntes bestemt ik at man bare hopper ind igen 5 minutter efter man lige har været til når der vitterligt står en kødrand af mænd og vil til.. 

dette har selvfølgelig intet med pink peach at gøre, hold nu op hun leverede til højeste guld medalje og blev bare ved med at tage imod os liderlige mænd, når vi nu kunne komme til😏

det eneste jeg fik lyst til efter dette GB var at have noget fræk alene tid med pink, så jeg må jo se om jeg ik kan få bestilt en tid hos hende snart så jeg ik skal stå i kø😂

alt i alt super fedt GB, lidt for mange mænd til min smag, men hvilket nok skyldes den billige pris, og pink peachs frække ydelser! jeg sluttede hvertfald af i højt humør med at sprøjte en stor ladning i ansigtet på hende og så lige en hård tur i røven til at slutte det hele af med..

lækkert event, lækker tøs, godt tømt her

Skrevet

I Sidste ende er det mit ansvar og flere har haft en dårlig oplevelse fordi nogle fyldte for meget.

Jeg er virkelig ked af at flere har haft en dårlig oplevelse og følt de ikke kunne komme til. Jeg har ikke opdaget at nogle blokerede for andre.

Jeg prøvede flere gange på rotation og opfattede folks passitivitet som at man hellere ville kigge på (for den findes der en del af også) Men er blevet gjort opmærksom på at folk blev intimideret af dem der fyldte og maste ind foran. Det er super ærgerligt.

det er mit første gangbang med så mange deltager og hvor folk har følt de ikke kunne komme til, men har fået nogle gode råd af en anden deltager, til hvordan man kan gøre det bedre. Min arrangør i dag er også ny i gamet.

Al kritik er taget til efterretretning og jeg vil være meget mere opmærksom en anden gang og bruge de råd jeg har fået.

er glad for du var tilfreds med det du fik ud af det 😜🙏

Skrevet
  • Author

det ik blot i sengen du er helt fantastisk men også her på eroguide og til at svare os mænd!

jeg håber du vil se og høre at dette på intet tidspunkt var ment som dårlig kritik, jeg har før prøvet flere GB med præcis samme problem, og tror bare det er svært at få liderlige mænd til at indse at der også er andre liderlige mænd der vil til😂

også derfor mit dårlige forslag om blå og røde armbånd, for aner virkelig ik hvordan man skal ordne dette “normale problem” jeg synes blot det var lidt vildt idag pga vi var så mange mænd og vi netop dagen inden var blevet bedt pænt om på mail at huske dette og give plads til alle😁

alt i alt, tusind tak for et rigtig frækt GB, jeg håber du blev godt og grundigt kneppet som ønsket på dit jubilæum og forhåbentlig ses vi snart til en privat omgang❤️

Skrevet

Jeg opfattede det ikke som kritik af mig - men igen er det jo i sidste ende mit ansvar :)

Du er velkommen privat 😘

Skrevet
  • Author

det var godt, for kritik til dig er der absolut intet af, jo måske du godt kunne gro nogle flere huller til alle os mænd😂😂

jeg må hellere se at få kigget i kalenderen hvornår det kan lade sig gøre😘

Skrevet
Elmac skrev, for 26 minutter siden:

efter nogle minutter kunne jeg godt se at det ville blive svært at komme til igen, og her håber jeg en dag en eller anden arrangør finder en løsning, om det så bliver om man bliver delt op i grupper som i svømmehallen med blå og røde armbånd ved jeg ikke men jeg synes simpelthen at folk er for dårlige til at give plads, i mine øjne når man har været i et af hullerne , så cirkler man tilbage og ik bare bliver stående fordi man har en fed kigge plads, og jeg syntes bestemt ik at man bare hopper ind igen 5 minutter efter man lige har været til når der vitterligt står en kødrand af mænd og vil til.. 

Vi snakkede om det bagefter og jeg kan simpelthen ikke genkende billedet.

Ja 20 mand om en kvinde vil ubetinget blive lidt crowded, men jeg oplevede at dem der var i gang løbende spurgte om andre ville til og flere gange lå Peach klar og direkte spurgte om der var nogen der skulle til uden at nogen meldte sig. I starten synes jeg faktisk at hun var direkte hurtig til at kalde udskiftning, for at alle lige kunne komme til rimeligt hurtigt.

Jeg har svært ved at se hvordan hun skulle have gjort noget bedre eller anderledes, andet end færre deltagere og som du selv nævner var edt vel forventeligt til prisen.

Jeg sad i 15-20 min. i sofaen og kiggede på efter at jeg havde været der første gang og syntes at det så ret fredeligt og fordrageligt ud på trods af lidt kø.

Og så endte vi med at slutte 20 min. før tid. Der kunne man praktisk talt have fået alenetid, hvis man havde været tålmodig.

Generelt er det lidt lettere at komme til igen længere henne i seancen, da der oftest falder nogle stykke fra undervejs.

Skrevet

Tak for en fed første GB oplevelse for mig også - jeg vidste ikke hvad jeg skulle forvente men Pink er mega fræk og kunne jo nærmest ikke få nok. Og jeg synes det lød frækt hver gang du sagde "Hvem er de næste to?" 😁

Ift. det med at give plads eller ej, jeg tror det er selvfølgelig et spørgsmål om temperament - der er nogen som ikke har imod at blive skubbet væk, men stadig kræver at blive skubbet lidt til... og andre som helst ikke ønsker at skubbe fordi det er jo stadig fremmed nøgne liderlige mænd 🤣

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 3 minutter siden:

Ift. det med at give plads eller ej, jeg tror det er selvfølgelig et spørgsmål om temperament - der er nogen som ikke har imod at blive skubbet væk, men stadig kræver at blive skubbet lidt til... og andre som helst ikke ønsker at skubbe fordi det er jo stadig fremmed nøgne liderlige mænd

Helt enig, det skulle nødig være sådan at nogen føler at de skal skubbe, man skulle gerne føle sig velkommen.

Men man har selv ansvar for at gøre opmærksom på at man er klar og gerne vil til, det kan man ikke forvente at andre er opmærksomme på i kampens hede.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 1 minut siden:

Vi snakkede om det bagefter og jeg kan simpelthen ikke genkende billedet.

Ja 20 mand om en kvinde vil ubetinget blive lidt crowded, men jeg oplevede at dem der var i gang løbende spurgte om andre ville til og flere gange lå Peach klar og direkte spurgte om der var nogen der skulle til uden at nogen meldte sig. I starten synes jeg faktisk at hun var direkte hurtig til at kalde udskiftning, for at alle lige kunne komme til rimeligt hurtigt.

Jeg har svært ved at se hvordan hun skulle have gjort noget bedre eller anderledes, andet end færre deltagere og som du selv nævner var edt vel forventeligt til prisen.

Jeg sad i 15-20 min. i sofaen og kiggede på efter at jeg havde været der første gang og syntes at det så ret fredeligt og fordrageligt ud på trods af lidt kø.

Og så endte vi med at slutte 20 min. før tid. Der kunne man praktisk talt have fået alenetid, hvis man havde været tålmodig.

Generelt er det lidt lettere at komme til igen længere henne i seancen, da der oftest falder nogle stykke fra undervejs.

som sagt så havde jeg intet ondt at sige om pink eller måden det blev gjort på, jeg er inforstået med at mange mænd også gør det vanskeligere at komme til, det var dog stadig min opfattelse at rigtig mange mænd havde svært ved at komme til da man nærmest skulle skære sig igennem mængden med pikken først før folk flyttede sig bare lidt selvom de blot stod og kiggede og ik hoppede til når der blev spurgt og jeg syntes desværre jeg har oplevet dette før , at vi har haft forskellige oplevelser er jo også fint og vi har helt sikkert alle nydt pink og måske er det bare det der spiller ind (man vil bare have mere af pink med det samme)!😂

Skrevet

Jeg mener nu folk der har været til , burde have pli nok til også at lade andre komme til og ikke have rundsav på albuerne for at komme til igen. Problemet er nok at dem der gør det ikke selv kan se det,desværre.

Men lad nu ikke denne tråd anmeldelse af pink GB udarte sig til at debat indlæg om pli og opførsel til GB.

@Pink Peach er altid en fryd for pik og øjnene 🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.