Hop til indhold

Kesa i Randers - en god oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Besøgte tidligere på ugen velkendte Kesa i Randers...som altid en god oplevelse 😎

Pigen behøver vidst ingen introduktion men noget nyt er (for mig i hvert fald) at hun nu tilsyneladende tilbyder sex uden kondom! Se hendes annonce fra i dag, billede 20-21 viser hende "få den" uden gummi. Personligt syntes jeg det er ærgerligt fordi jeg vil ikke besøge piger som jeg ved tilbyder sex uden, men nogen herinde vil nok finde det interessant

men anyway, god oplevelse som altid, men desværre nok sidste besøg for mit vedkommende

https://annoncelight.dk/showad/463014

Redigeret af aarhus-rider

Skrevet

Har du overvejet at det måske er en fast bolleven/kæreste/mand som knepper hende uden kondom?

Skrevet
  • Author
lejogbrug skrev, for 6 minutter siden:

Har du overvejet at det måske er en fast bolleven/kæreste/mand som knepper hende uden kondom?

Det er da en mulighed. Men smider du som glædespige billeder op af, at du har sex uden kondom, så synes jeg det sender et signal. Og der har før været meldinger herinde om, at hun tilbyder sex uden kondom - måske bare selektivt. Tolk det som du ønsker det.

Skrevet
aarhus-rider skrev, 1 time siden:

. Personligt syntes jeg det er ærgerligt fordi jeg vil ikke besøge piger som jeg ved tilbyder sex uden

Prøv at slå ordet “ Helligfrans” op på Ordnet.dk .

Se på afsnit 1a og tænk over om du kan genkende noget af dig selv deri …

Skrevet

Lidt speciel annonce under alle omstændigheder. Kesa har inkluderet et svar fra sin læge. Hun har fået taget en urinprøve, men der er ikke bakterier, forklarer lægen, og uddyber, at så giver det ikke mening at starte antibiotika op. Man kan tolke en del den udveksling. Men måske især vidner det om lidt nedsat dømmekraft.

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, for 2 minutter siden:

Prøv at slå ordet “ Helligfrans” op på Ordnet.dk .

Se på afsnit 1a og tænk over om du kan genkende noget af dig selv deri …

Vil du ikke prøve at beskrive for mig, hvorfor du mener jeg er hellig? Hvis du gerne vil være sammen med de piger, så er det da din egen sag, jeg kunne ikke være mere ligeglad og jeg dømmer ikke. Jeg ønsker det bare ikke, det er vel min egen sag?

Skrevet
  • Author
bighead skrev, for 1 minut siden:

Lidt speciel annonce under alle omstændigheder. Kesa har inkluderet et svar fra sin læge. Hun har fået taget en urinprøve, men der er ikke bakterier, forklarer lægen, og uddyber, at så giver det ikke mening at starte antibiotika op. Man kan tolke en del den udveksling. Men måske især vidner det om lidt nedsat dømmekraft.

Tjo, og så er den fra februar.

Skrevet
aarhus-rider skrev, for 3 minutter siden:

Vil du ikke prøve at beskrive for mig, hvorfor du mener jeg er hellig? Hvis du gerne vil være sammen med de piger, så er det da din egen sag, jeg kunne ikke være mere ligeglad og jeg dømmer ikke. Jeg ønsker det bare ikke, det er vel min egen sag?

Og vi andre har sådan set heller ingen interesse i at vide , at du ikke ønsker at besøge hende - igen …

Skrevet

Hvis man kigger grundigt på billederne ses det at det er samme mand på alle billeder, med dilleren. Det ses også at kondomet sidder ret stramt og er kort.
Så mon ikke kondomet blot er krøbet lidt op, men stadigt på plads ?

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, Lige nu:

Og vi andre har sådan set heller ingen interesse i at vide , at du ikke ønsker at besøge hende - igen …

På samme måde, som alle de tusindvis af andre ting som folk deler i næsten hver eneste bedømmelse der er herinde, som ingen har bedt dem dele? Personlige holdninger er hyppige herinde, som de er på næsten ethvert andet forum. Hvis jeg render dine kommentarer og posts igennem, mon jeg så finder ting du har delt, som folk ikke har bedt om?

Der var ingen grund til at blive fortørnet over det jeg skrev. Der var ingen stikpiller eller skjulte hints. Men lidt interessant at dit ego tog skade så hurtigt )

Skrevet
  • Author
Voiggodrengen skrev, Lige nu:

Hvis man kigger grundigt på billederne ses det at det er samme mand på alle billeder, med dilleren. Det ses også at kondomet sidder ret stramt og er kort.
Så mon ikke kondomet blot er krøbet lidt op, men stadigt på plads ?

Igen - det er da en mulighed - jeg er her ikke for at finde på undskyldninger på hendes vegne. Jeg konstaterede bare der var billeder hvor gummiet ikke var til stede, og på de andre billeder er det trukket helt ned omkring roden. Dét, sammen med de historiske indlæg hvor andre siger hun tilbyder sex uden, gør jeg gætter på hun tilbyder det. Måske selektivt, måske hun faldte og landede uheldigt - i dont know.

Skrevet

Det jeg synes er lidt mærkeligt er at TS tilsyneladende har besøgt og haft mange gode oplevelser med Kesa, men ikke skrevet noget som helst om dem. Men nu skriver han sin første "anmeldelse" - en advarsel som er absolut unødvendig eftersom alle med øjne kan se billederne og vurdere selve hvis de vil besøge hende eller ikke. De gode oplevelserne fortjente ikke nogen anmeldelse, men nu skal her advares...

Så må jo enhver selv vurdere hvorfor TS gør det...? Personligt tror jeg ikke det handler om omsorg for brugerne av Eroguide.

Et andet ting er at du jo aldrig kan vide hvem som ev gør det uden kondom. Aldrig nogensinde. Du kan bare lade være med sexkøb eller være nøjagtig med beskyttelse.

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, 1 time siden:

Det jeg synes er lidt mærkeligt er at TS tilsyneladende har besøgt og haft mange gode oplevelser med Kesa, men ikke skrevet noget som helst om dem. Men nu skriver han sin første "anmeldelse" - en advarsel som er absolut unødvendig eftersom alle med øjne kan se billederne og vurdere selve hvis de vil besøge hende eller ikke. De gode oplevelserne fortjente ikke nogen anmeldelse, men nu skal her advares...

Så må jo enhver selv vurdere hvorfor TS gør det...? Personligt tror jeg ikke det handler om omsorg for brugerne av Eroguide.

Et andet ting er at du jo aldrig kan vide hvem som ev gør det uden kondom. Aldrig nogensinde. Du kan bare lade være med sexkøb eller være nøjagtig med beskyttelse.

Din første kommentar er en fair undren. Denne bruger blev oprettet i dag, kort før jeg skrev denne anmeldelse, så jeg forstår hvor det kommer fra.

Jeg har skam skrevet gode anmeldelser af Kesa - og flere af dem - men det er sket under en anden bruger som jeg ikke længere har adgang til og ikke har kunnet bruge i omkring 2 år.

Og jo - min hensigt er faktisk præcis med tanke på andre brugerne. Jeg ville selv sætte pris på hvis andre pegede det samme ud, så jeg kunne gå uden om (nu hvor min præference er som den er). Synes i ikke det er relevant for jer, så klik da videre og ignorer den?

Og nu skriver jeg jo præcis at jeg ikke ønsker at være sammen med dem hvis jeg VED de gør det uden. Jeg kan kun gøre så meget, men når jeg bliver klar over det, er min personlige præference at gå udenom.

Skrevet
lejogbrug skrev, for 6 timer siden:

Jeg har - sammen med sikkert mange andre , har ubeskyttet sex med Kessa , uden de store problemer, jeg har heldigvis aldrig haft kønssygdom, om det er gamle billeder eller nye hun bruger ved jeg ikke, men jeg er klar til at , kneppe hende uden gummi

Skrevet
Denunge2001 skrev, for 23 minutter siden:

Der er ingen af hendes billeder der viser sex uden gummi

Nej - hun har fjernet dem , der viste det ..

Skrevet
  • Author
Servciesboy skrev, for 18 timer siden:

Jeg har - sammen med sikkert mange andre , har ubeskyttet sex med Kessa , uden de store problemer, jeg har heldigvis aldrig haft kønssygdom, om det er gamle billeder eller nye hun bruger ved jeg ikke, men jeg er klar til at , kneppe hende uden gummi

Antaget herren her taler sandt, må emnet vidst være uddebateret nu. Hun tilbyder sex uden beskyttelse - og det vil jeg personligt mene er en ret relevant information for dem som ikke ønsker at besøge piger som gør det (og selvfølgelig dem der søger det).

Redigeret af aarhus-rider

Skrevet

Besøgte kesa, for ca 6måneder siden,der spurgte jeg om det var muligt uden gummi, det sagde hun nej til, men ved ikke om hun er begyndt med det.

Skrevet

Jeg var der for et par uger siden, og der snakkede vi om det at piger tilbyder uden gummi, og hun sagde at hun er trat af forspørgelser uden gummi, da hun vil passe på sig selv og sine kunder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.