Hop til indhold

Nogen der har mødt Anora - Kbh/V

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg tænkte at tage chance og hun er sgu bare … rigtigt dejlig. Virkelig fin naturlig krop. Sød og lidt stille - ungt udtryk men også bare lige den type jeg er til - petit med de skønneste bryster og lille fræk krop. Altså bare en rigtig dejlig oplevelse. Ret ok engelsk - så … hun er sgu for real og billeder er meget retvisende

Skrevet

Og hun er too good to be true - but still true . Sød er nok det helt rigtige udtryk. Og bare den der uskyldige skønne unge pige.

Skrevet

En tur forbi Vue og Fisketorvet på et for en del velkendt - skøn udsigt - på alle måder

Skrevet

Har du lyst til at fortælle lidt mere: Hvor længe var du der? Hvilke ydelser kom I igennem? Kyssede hun? Blev hun tændt eller mere passiv? Hvad var det bedste ved hende?

Redigeret af idickus

Skrevet

Jeg var også forbi Anora. Giver de øvrige Herre ret, hun er bare sød. Fuldkommen uskyldig. Det får mig for en gangs skyld til at tro på at alderen er korrekt.

Var forbi en time. Dejligste GFE, dog meget blidt, hvilket var helt fin med mig. Det virkede nærmest som om at det var hendes første gang.

Skrevet

Fine blide kys - i den forsigtige men igen dejlige ende. Skøn skøn petit krop man kan ligge og nyde/kærtegne i timevis - jeg er og fik helt ualmindelig sex i den blide ende af en ung og uskyldig sympatisk og sød pige.

Skrevet

Der er ikke noget der i min mening er det bedste. Mere hendes personlighed der passer med det petit og naturlige - det føltes bare vitterlig som man vandt i lotteriet og gik hjem med en sød pige - som for 20 år siden - og ja når nu man er til petit og naturlig og det blide så - er det det bare High end - rammer alle parametre . Og købte mig gerne fattig i fine stunder haha

Skrevet

Hvor mange etager skal man op ! Hvis der er ikke elevator tilstede.

Skrevet
  • Author
Lestat1970 skrev, for 19 timer siden:

Fine blide kys - i den forsigtige men igen dejlige ende.

Så er tungekys lidt for meget at forvente?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.