Hop til indhold

Forudbetaling ved besøg

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Jeg forstår så udemærket godt sin følelse og jeg tror egentlig mange af os kvinder - især med gæster vi har kendt i mange år - føler lidt den samme følelse.. At det føles “cheap” på en eller anden mærkelig måde der ikke helt kan kvantificeres.

Det handler vel egentlig om tillid, hvor det her så bare er step to.

Det første step er det, som blev omtalt, hvor det handler om at man betaler med det samme for at vise pigen, at hun ikke behøver bekymre sig om, at den økonomiske del er på plads som aftalt. En variant heraf med modsat fortegn kan være, hvor manden har bestilt og betalt for massage, men hvor man så bliver enig om tilkøb af en ekstraydelse. Der har jeg ofte (men ikke altid) oplevet, at pigen fortsætter med ekstraydelsen i forventning om, at jeg selvfølgelig kan og vil betale for det bagefter. Det er dejligt med den tillid, men jeg kan også godt forstå det, hvis pigen helst vil have betalingen først eller som minimum se, at pengene er der.

Step to er så der, hvor parterne kender hinanden og allerede har etableret den grundliggende tillid til hinanden. Der kan en reminder om pengene, som du @JenniferRomantica skriver, godt blive lidt akavet, fordi pigen er bange for, at gæsten vil opfatte det som om, at hun ikke har tillid til, at han selvfølgelig betaler som han plejer. Men det er jo helt fair med den reminder, hvilket beretningen fra @Borende X jo er et eksempel på. Så uanset om man er GP eller gæst, så se reminderen som en hjælp, og ikke et udtryk for mistillid.

Skrevet

Som de andre skriver aldrig betale forud.

Der har været flere gange i medierne om mænd er blevet snydt.

Synes der er kommet mange gode forslag.

Må indrømme jeg har forlang forud, det har været ved nogle der har brændt mig af. Når de bestiller ny tid, kan de ikke huske de før har haft ringe, og selvfølgelig forventer jeg ikke de vil betale forud, men de stopper med at misbruge ens tid 😅

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg forstår så udemærket godt sin følelse og jeg tror egentlig mange af os kvinder - især med gæster vi har kendt i mange år - føler lidt den samme følelse.. At det føles “cheap” på en eller anden mærkelig måde der ikke helt kan kvantificeres.. Jeg kan i hvertfald godt selv have den følelse..

Det beskriver det nok mest som jeg tænker. For mig giver det måske ideen om at mødes på lige fod. Men kan også godt se at det kan ses som pres, som Refresh skriver. Sådan havde jeg nu ikke tænkt det, for mig er det for at vise at man ikke skal bekymre sig om fremmøde. Hvis nu man har fundet en man virkelig gerne vil møde, det kan der være mange årsager til, så hvis man har skrevet noget i ansøgningen der virker som 🚩, så viser det jo lidt seriøsitet.

Er fuldstændig ærlig og skriver fra et nummer, pigen bare kan søge på, så er hun da ikke i tvivl om hvem jeg er.

Skrevet
Detprøvervilige skrev, 1 time siden:

Er fuldstændig ærlig og skriver fra et nummer, pigen bare kan søge på, så er hun da ikke i tvivl om hvem jeg er.

Det er bare ikke en garanti for at nogen ikke forsøger at snyde kvinden.

Coco Darling skrev, for 3 timer siden:

Som de andre skriver aldrig betale forud

Man skal aldrig forholde sig til verden i absolutter hvor der kun er en rigtig måde at se tingene på.

Jeg har betalt forud massere af gange og er aldrig blevet snydt det handler om sund fornuft, erfaring og risikoanalyse.

Skrevet

Dillermand Junior skrev, for 14 timer siden:

Jeg har betalt forud massere af gange og er aldrig blevet snydt det handler om sund fornuft, erfaring og risikoanalyse.

Dejlig det har fungerer for dig 🙂

Desværre er der bare alt for mange det er gået galt for.

Skrevet
  • Author
Coco Darling skrev, for 23 minutter siden:

Det værste der kan ske er vel at man mister lidt penge, man kan vel også invitere en pige ud og bruge et par tusinde på det uden at få noget ud af det.

Men jeg tror ikke at hende jeg skal mødes med næste gang snyder mig, og hvis, så er det sådan det er.

Har forudbetalt, og sørget for at der er betalt for hvis der skulle opstå noget uforudset.

Uanset hvad sår er det rart når der er styr på tingene når man møder op, sætter pris på muligheden for at kunne besøge en sød og smuk pige.

Skrevet

Jeg har faktisk prøvet det modsatte, nemlig efterbetaling. Jeg dukkede op hos en pige og blev lukket ind, og – oh ve! Jeg havde glemt pengene 🙄. Men det var ikke noget problem. Jeg kunne jo bare betale dobbelt næste gang, jeg kom. Det gjorde jeg så – plus lidt renter 😊

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 54 minutter siden:

Det værste der kan ske er vel at man mister lidt penge

Jamen det har du da ret i. Og for nogen betyder det jo ikke noget særligt. For de fleste er det nok ensbetydende med irritation og ærgrelse.

Skrevet
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg har faktisk prøvet det modsatte, nemlig efterbetaling. Jeg dukkede op hos en pige og blev lukket ind, og – oh ve! Jeg havde glemt pengene 🙄. Men det var ikke noget problem. Jeg kunne jo bare betale dobbelt næste gang, jeg kom. Det gjorde jeg så – plus lidt renter 😊

Det har en af mine faste også prøvet😅.. Men det var nu fordi vi begge glemte betalingsdelen🤣..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det har en af mine faste også prøvet😅.. Men det var nu fordi vi begge glemte betalingsdelen🤣..

Tillid og kemi er vel nøgleord her 🥰

Skrevet
Coco Darling skrev, for 2 timer siden:

Fordi de ikke tænker sig om de bruger ukritisk det lille hovede og ikke det store hovede 😉 og deri ligger problemet udover enkelte brodne kar.

Jeg har aldrig haft problemer med forudbetaling til feks. @Pussy Galores pussy parties, da Sexy club lavede Gentlemens night, aldrig til nogen af Evas events og har heller aldrig haft problemer med forudbetaling til feks. @Danske Natasja og @Pink Peach

Derudover er der en håndfuld kvinder der ikke bruger forudbetaling eller kun overfor no shows som jeg ville stole 100% på blandt andet @JenniferRomantica , @AmmaRose , @cowgirl.90 , @SiaUngQ , @[email protected] , @Gangbang-milf og mange flere

Skrevet
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har en gang også lavet en fuck up med pengene det løste vi også uden problemer med betaling senere.

Især når man er en genbesøgende så kan tilliden gå begge veje på en tryg måde.

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 57 minutter siden:

Fordi de ikke tænker sig om de bruger ukritisk det lille hovede og ikke det store hovede 😉 og deri ligger problemet udover enkelte brodne kar.

Jeg har aldrig haft problemer med forudbetaling til feks. @Pussy Galores pussy parties, da Sexy club lavede Gentlemens night, aldrig til nogen af Evas events og har heller aldrig haft problemer med forudbetaling til feks. @Danske Natasja og @Pink Peach

Derudover er der en håndfuld kvinder der ikke bruger forudbetaling eller kun overfor no shows som jeg ville stole 100% på blandt andet @JenniferRomantica , @AmmaRose , @cowgirl.90 , @SiaUngQ , @[email protected] , @Gangbang-milf og mange flere

Det er jo så også en del af dem jeg ville vurdere som sikre, desværre ingen af dem fra mit pastorat, men sætter meget stor pris på deres kommentarer.

Skrevet

Ved de fleste af de GPer jeg har besøgt, ville jeg ikke ha problemer med at forudbetale. Ellers lægger jeg de aftalte penge i et bundt på et bord ved ankomsten, og har ikke oplevet, at de er blevet talt eller fjernet, inden jeg er ude af døren igen. Synes at tillid er dejligt.

Skrevet

Jeg have tidligere en fast gæst, og en dag have Han ikke ret mange penge med, problem med sit hævekort, så han fik lov at skyldes, men når han bestilte ny tid og jeg bedre om det var sidst, blev han forhindret, og sådan forgik det i nogle måneder, tilsidst måtte jeg se det som tab, så nej jeg har ikke tillid hverken ene eller anden vej.

Ingen forudbetaling og ej skylde penge.

Skrevet
  • Author
Coco Darling skrev, for 6 timer siden:

Jeg have tidligere en fast gæst, og en dag have Han ikke ret mange penge med, problem med sit hævekort, så han fik lov at skyldes, men når han bestilte ny tid og jeg bedre om det var sidst, blev han forhindret, og sådan forgik det i nogle måneder, tilsidst måtte jeg se det som tab, så nej jeg har ikke tillid hverken ene eller anden vej.

Ingen forudbetaling og ej skylde penge.

Sådan som jeg er indrettet, jeg er en gang blevet taget i Netto, havde ikke ramt plus tegnet, manglede at betale for en pakke gær. Så ville jeg hellere have betalt for 3, og snydt mig selv. Men hvis han var fast, må han have besøgt dig fordi han satte pris på dig, så er spørgsmålet hvem der mistede mest.

Skrevet

Men hvis han var fast, må han have besøgt dig fordi han satte pris på dig, så er spørgsmålet hvem der mistede mest.

Det må været ham der miste mest, da der ikke var så mange af det jeg tilbud, og han boede i Norge hvor købe sex var ulovligt, han han arbejder ud fra Esbjerg lufthavn, hvor jeg boede tæt på.

OG det er ikke okay at fx skylde 1500-2000 kr og bare vil kun betale for fremover besøg, vil han ikke betale de penge, kunne jeg desværre se for mig han en gang til står med for lidt penge.

Og med det jeg tilbød den gang, tog man så bare en anden gæst ind. Ligeledes i dag hvor jeg arbejder med lingam massage, både den gang og nu ikke vil have for mange ind i ens private hjem så er det bare tage en anden gæst ind.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.