Hop til indhold

Nogen besøg hos BB i Glostrup?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke besøgt BB, men jeg ville gætte på hun er en anden pige på samme adresse som Chili. Chili har jeg besøgt og hun er ægte.

Skrevet
dannemanne skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har ikke besøgt BB, men jeg ville gætte på hun er en anden pige på samme adresse som Chili. Chili har jeg besøgt og hun er ægte.

Lige præcis har selv besøgt chili før og synes nu nok de ser ret anerledes ud

Skrevet

Jeg har besøgt BB i sidste uge. Jeg var faktisk lige ved at skrive en anmeldelse i dag, men den er næsten 1:1 identisk med hvad Knabe79 har oplevet.

Det var ikke en decideret dårlig oplevelse, men altså, "tungekys" = nope. Jeg fik knap nok 2 tantekys.
Derudover oplevede jeg også at hun ikke synes at sex var ret behageligt, og hun klagede over at jeg var alt for stor. Det er da altid rart at høre, men samtidig ved jeg også godt at jeg er forholdsvist gennemsnitligt udrustet, så jeg tror mere at der er forholdsvis god trafik hos hende, og at det er almen slitage. Hvilket jeg synes er synd for hende.

Når det så er sagt, så var hun sød nok, hun taler lidt under middel engelsk, men ikke så det var et problem. Hun gav en okay gang "afslapnings-massage". Så altså, jeg var ikke ked af besøget. Men samtidig har jeg prøvet mange mange andre thai kvinder der er bedre.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.